Web Analytics Made Easy - Statcounter

روح‌الله مظفری روز  پنجشنبه در این باره گفت: شهرداری شیراز به‌منظور حفظ شأن و جایگاه شهدای والامقام سلسله نشست‌های تخصصی با موضوع طراحی و نصب تمثال شهدا را با حضور مسئولان شهری و همچنین نمایندگان کنگره سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با محوریت ارائه راهکارهای تخصصی و استفاده از شیوه‌های نوین تبلیغاتی در حوزه ایثار وشهادت برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با تصویب کارگروه، طراحی تمثال مبارک شهدا در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین تأثیرگذاری بر مخاطبین، بازنگری در طراحی تابلوهای شهدا در ورودی شهر، بلوارها و خیابان‌های اصلی شهر شیراز، در قالب مسابقه طراحی تابلوهای شهدا با عنوان امامزادگان عشق برگزار شد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز بیان کرد: مهلت ارسال آثار جهت شرکت در فراخوان امامزادگان عشق مسابقه طراحی تابلو شهدای شیراز به پایان رسیده است.

مظفری گفت: پس از برگزاری جلسه داوری و انتخاب آثار برتر، نسبت به عقد قرارداد برای ساخت تابلوهای جدید اقدام خواهد شد.

وی بیان کرد: در جلسات برگزارشده وظایف هر نهاد مشخص شد که از این‌ پس تولید محتوا به عهده کارگروه ویژه است، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری نیز مجری تصمیمات کارگروه است و اداره ایثارگران شهرداری نیز به‌عنوان رابط بین سازمان و کارگروه فعال است.

برچسب‌ها شهدا شیراز مدیریت شهری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهدا شیراز مدیریت شهری شهدا شیراز مدیریت شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۹۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه آثار هنری کنگره جهانی محمد(ص) در شورای شهر شیراز برپا شد

به گزارش خبرنگار مهر، چهارمین نمایشگاه آثار هنری کنگره با عنوان «نگاره‌های حرا» عصر یکشنبه در سالن کتابخانه شورای اسلامی شهر شیراز افتتاح شد.

این نمایشگاه که با حضور جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز دور ششم و مسؤولان شهرستان شیراز امروز همزمان با یکصد و پنجاه و یکمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز به صورت رسمی گشایش یافت دربردارنده منتخب آثار سه سال برگزاری جشن بزرگ میلاد پیامبر رحمت (ص) و گذر هنر نبوی آستان جانان است.

نمایشگاه آثار هنری کنگره جهانی محمد (ص) تا ۱۴ اردیبهشت‌ماه، همه‌روزه از ساعت ۸ تا ۱۶ پذیرای عموم علاقه‌مندان است.

کد خبر 6091492

دیگر خبرها

  • از نصب سردیس شهدا و مفاخر تا نورپردازی ورودی‌ها و نقاط مختلف شیراز
  •  از نصب سردیس شهدا و مفاخر تا نورپردازی ورودی‌ها و نقاط مختلف شیراز
  • شهدا معلم همیشگی شرافت و نماد اعتلای اخلاق و غیرت هستند
  • اعضای هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی منصوب شدند
  • هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه‌نویسی مشخص شدند
  • نمایشگاه آثار هنری کنگره جهانی محمد(ص) در شورای شهر شیراز برپا شد
  • شمار شهداء غزه به ۳۴ هزار و ۴۵۴ نفر رسید
  • صدور مصوبه کارگروه امور زیربنایی برای ۵۷ شهرک مسکونی
  • ۵۷ شهرک مسکونی مصوبه کارگروه امور زیربنایی استان را اخذ کرده‌اند
  • حضور ۵ تیم دانش‌آموزی خراسان شمالی در نخستین المپیاد ملی آموزش هنر