Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، شب گذشته گفت‌وگوی تلویزیونی حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به مناسبت آغاز هفته قوه قضائیه برگزار شد؛ در پایان این گفت‌وگو که قریب به ۸۰ دقیقه به طول انجامید، رئیس عدلیه با مشاهده میزان و تعداد تجهیزات و افرادی که از رسانه ملی برای تمهید شرایط پخش زنده این برنامه در محل ساختمان قوه قضائیه حضور داشتند، خطاب به مجری برنامه و سایر عوامل پشت‌صحنه از جمله کارگردان، این مهم را متذکر شد که برخی پروتکل‌ها و تشریفات اضافی در برنامه‌های مسئولین باید حذف شود در تشریفات برگزاری مصاحبه هم این موضوع صدق می‌کند و به همین دلیل در برنامه‌های بعدی گزارش به مردم برای کاستن از مشکلات و هزینه‌های انتقال عوامل و تجهیزات رسانه ملی لازم نیست عوامل برنامه به قوه قضائیه بیایند و بنده در صدا و سیما حاضر خواهم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس عدلیه افزود: یکی از مواردی که ما را از مردم دور می‌کند همین تشریفات زائد است مثلاً اگر رئیس قوه قضائیه بخواهد بدون اعضای شورای عالی قوه قضائیه و تیم همراه برای بازدید میدانی از مسأله‌ای در بندر عباس به این سفر کند چرا باید با هواپیمای اختصاصی برود، مثل مردم اگر حرکت کنیم بیشتر با مسائل و مشکلات هم آشنا می‌شویم.

رئیس قوه قضائیه که پیش‌تر نیز به کرات در خصوص کاستن از برنامه‌ها و اقدامات تشریفاتی و پرهزینه تاکیداتی داشته، خطاب به عوامل رسانه ملی ضمن قدردانی از حضور و زحمتی که متحمل شدند، بیان داشت: ضروری است بسیاری از تشریفات و پروتکل‌های زائد برداشته شود.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: محسنی اژه ای صدا و سیما قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۹۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات ضد صهیونیستی در قدس و زخمی شدن یک نظامی اشغالگر

منابع رسانه‌ای امروز -سه شنبه- از عملیات ضد صهیونیستی در قدس و زخمی شدن یک نظامی اشغالگر در این عملیات خبر دادند.

به گزارش ایسنا، شبکه الجزیره در این باره گزارش داد که طی حمله با سلاح سرد در نزدیکی باب الساهره در قدس اشغالی، یک افسر پلیس رژیم صهیونیستی زخمی شد.

طبق این گزارش، نیروهای رژیم صهیونیستی به سمت یک جوان در محله قدیمی قدس تیراندازی کردند.

بر اساس اعلام پلیس رژیم صهیونیستی، یک شهروند ترک، مجری عملیات قدس اشغالی بوده است.

رسانه‌های فلسطینی نیز گزارش دادند که نظامیان صهیونیست مجری عملیات را به شهادت رساندند.

طبق گزارش رسانه‌های فلسطین، مجری این عملیات «حسن سکلانین» یک گردشگر ترکیه‌ای ۳۴ ساله بوده است.

رژیم صهیونیستی اعلام کرده است شهروند ترکیه‌ای که حمله با چاقو را در قدس اشغالی انجام داد، روز گذشته از طریق اردن وارد اراضی اشغالی شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رییس صداوسیما: سریال حشاشین بر اساس تحریف تاریخ اتفاق افتاده؛ ساترا برای پخشش تذکر داد و سکوها هم در همین راستا اقدام کردند/ نمره صداوسیما در حوزه کار روی مساله عفاف و حجاب خیلی بالا نیست
  • راهیابی ماندستان به جشنواره رسانه‌ای میراث فرهنگی
  • سفر بدون تشریفات رئیس قوه قضائیه به بندرعباس
  • برنامه‌های سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان
  • رئیس قوه قضائیه به هرمزگان سفر می‌کند
  • رئیس قوه قضاییه به هرمزگان سفر می‌کند
  • سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان + برنامه‌ها
  • رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور: گشت ارشاد مدیران به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست
  • عملیات ضد صهیونیستی در قدس و زخمی شدن یک نظامی اشغالگر
  • بازیگران «نون خ 5» با مخاطبان گفتگو کردند