Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-03@04:40:49 GMT

رئیسی در اجلاس بریکس سخنرانی می‌کند

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۰۹۸۳۱

رئیسی در اجلاس بریکس سخنرانی می‌کند

رئیس جمهور فردا به دعوت رسمی شی جیپینگ رئیس جمهوری خلق چین در چهاردهمین اجلاس سران بریکس و جمع دیگری از کشور‌ها موسوم به «بریکس پلاس» سخنرانی خواهد کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت‌الله رئیسی در این اجلاس که عصر فردا جمعه به صورت مجازی برگزار می‌شود، مواضع و دیدگاه‌های جمهوری اسلامی ایران را تشریح خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولان برگزاری نشست بریکس، موضوع اصلی آن را «گفتگو‌های سطح بالا برای توسعه جهانی» اعلام کرده‌اند.
بریکس شامل اقتصاد‌های نوظهور از جمله چین، روسیه، هند، برزیل و آفریقای جنوبی است و ایده شکل‌گیری آن به سال ۲۰۰۰ برمی‌گردد. اولین اجلاسیه بریکس در سال ۲۰۰۹ برگزار شده و در روز‌های گذشته چین میزبان چهاردهمین اجلاسیه بوده است. بریکس نمایانگر نیمی از جمعیت جهان است و بخش قابل توجهی از قدرت اقتصادی دنیا را در اختیار دارد. در اجلاس بریکس‌پلاس، صرفا ایران از منطقه خاورمیانه دعوت شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رییسی دولت بریکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۹۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری بر باشکوه برگزار کردن اجلاسیه شهدای استان

.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما کهگیلویه و بویراحمد، آیت اله ملک حسینی در جمع هیات رئیسه سپاه فتح استان ادامه داد: اینکه بگوییم کتاب خاطرات شهدا زیر چاپ می‌رود خوب است، اما باید سعی شود کتاب‌های صوتی نیز در این زمینه تولید شود.
فرمانده سپاه فتح هم با بیان اینکه آغاز برنامه ریزی اجلاسیه‌های شهدای استان از آذر ۱۴۰۱ بود گفت: این اجلاسیه‌ها ۳۲ کمیته دارد که می‌توان به اجلاسیه شهدای هلال احمر، کهگیلویه، باشت، گچساران، بهمئی، دانش آموزی و دانشجویی اشاره کرد.
سردار خرم دل افزود: قرار است امسال ۲۰ اجلاسیه برگزار شود که از این تعداد ۱۲ مورد در مرکز استان است.

دیگر خبرها

  • اهدای جهیزیه به ۲۰۰۰ زوج کهگیلویه و بویراحمد
  • سومین نشست هم‌اندیشی سخنرانان اعزامی به عتبات عالیات برگزار شد
  • ۲۱ اجلاسیه در راستای کنگره‌ملی‌شهدای کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
  • تاکید نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری بر باشکوه برگزار کردن اجلاسیه شهدای استان
  • اجلاسیه هم‌اندیشی روحانیون کلان شهرهای کشور در قم برگزار می‌شود
  • کارگرانی که در روز کارگر هم تریبونی نداشتند!
  • وزیر راه و شهرسازی عازم ابوظبی شد
  • بذرپاش عازم ابوظبی شد
  • رئیسی ۲ قانون برای اجرا ابلاغ کرد +جزئیات
  • گزارش تسنیم از اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید کهگیلویه