Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@15:14:46 GMT

کودک دو ساله جهرمی در حوض باغی در جهرم غرق‌ شد

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۰۹۹۰۸

کودک دو ساله جهرمی در حوض باغی در جهرم غرق‌ شد

محمد رحمانیان روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در ساعت ۱۷:۴۶ امروز در پی تماس با سامانه ۱۱۵، مبنی بر غرق‌شدگی کودک دو ساله داخل حوض باغ در در روستای گلدامچه، عوامل اورژانس پس از حضور در محل با جسد بی‌جان این کودک مواجه شدند.

وی اظهار کرد: توصیه می‌شود به هیچ وجه کودکان خردسال خود را کنار تشت های آب، وان حمام، لگن ها و یا حوضچه‌های و جوی‌های کوچک آب، حتی اگر عمقی کمتر از قد آن‌ها داشته باشند، بدون توجه تنها نگذارید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: شهرستان جهرم دارای باغ های زیادی است که اکثرا دارای استخر و کانال های خروجی آب هستند. کودکان به دلیل علاقه به آب بازی به استخر ها و حوضچه ها نزدیک می‌شوند و به خاطر ناآگاهی اصلا احساس خطر نمی کنند. این وظیفه والدین است که کودکان خود را آگاه کرده و  پیشگیری‌های لازم را در نظر داشته باشند.

رحمانیان با بیان اینکه مالکان باغ ها می‌بایست حتماً برای پیشگیری از این حوادث ناگوار دور و اطراف استخر و حوضچه های آب را حصار کشی کنند،  ابراز کرد: از همشهریان خواهش می‌کنیم، برای جلوگیری از بروز هر حادثه‌ای بیشتر مواظب کودکان خردسال باشند.

وی با تأکید بر اینکه از همشهریان درخواست می‌شود از شنا در استخرهای باغی خودداری کنند، تصریح کرد: کمتر از پنج روز پیش نیز مردی ۳۷ساله در استخر یکی از باغ‌های اطراف گردن میل در محور جهرم-قیر غرق شد.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.

برچسب‌ها استخر پیش ساخته جهرم غرق شدگی سازمان اورژانس کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استخر پیش ساخته جهرم غرق شدگی استخر پیش ساخته جهرم غرق شدگی سازمان اورژانس کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۹۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، مجید زین العابدین، علی قاسم زاده، کمال حیدری، یوسف افشارنیا، سید مهدی سیدین، فرزانه کلاهدوزان، اصغر فارسی، وحید نیکخواه آزاد، پوران درخشنده، وحید ملتجی، احمد مقیمی و علی صالحی به عنوان اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان منصوب و معرفی شدند.

محمد خزاعی در حکم انتصاب اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان، با تاکید بر این نکته که برگزاری جشنواره این رویداد فرصتی ارزشمند برای توجه به نقش مهم آثار مهم کودکان و نوجوانان است، برنامه‌ریزی، سیاستگذاری و تصمیمات اثر بخش در زمینه رشد سرمایه انسانی دغدغه‌مند، تقویت فکر و ایده‌های نو، تکامل چرخه تولید و اکران، تشویق و معرفی استعدادهای جوان و جهش تولید با مشارکت فیلمسازان در سینمای راهبردی کودک و نوجوان را از اعضای شورای مذکور خواستار شده است.

سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، به دبیری مجید زین العابدین در اصفهان برگزار می شود.

کد خبر 6094402 سید امیر شایان حقیقی

دیگر خبرها

  • اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک معرفی شدند
  • معرفی اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک
  • ۵ هزار کودک خیابانی در تهران
  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغی در اصفهان
  • غرق شدن جوان محلاتی در استخر آب
  • علت پرحرفی کودکان؛ چطور رفتار کنیم؟
  • ارسال ۹۲ تن دارو به افغانستان
  • شرایط اخذ ویزای دبی برای کودکان
  • باید و نباید‌های تعامل با کودکان چاق
  • برنامه کودکی نداریم که درباره «جیغ و دست و هورایش» صحبت کنیم