Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بعد از ظهر دوم تیرماه 1401 در شورای اداری راز و جرگلان بر حل مشکلات درمانی مردم این شهرستان در کوتاه‌ترین مدت تأکید و اعلام کرد: با تخصیص 33 میلیارد تومان اعتبارات ملی از بودجه سال 1401 و 80 میلیارد تومان اعتبار سفر استانی ریاست جمهوری، با تخصیص صد در صد، روند احداث بیمارستان 64 تخت خوابی راز و جرگلان سرعت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر «بهرام عین اللهی» در این نشست خواستار بکارگیری پیمانکار جهادی برای ساخت و احداث این بیمارستان شد و افزود: نظارت های همه جانبه و مستمر نیز برای ساخت این بیمارستان انجام شود تا مشکل درمانی مردم این منطقه به زودی مرتفع شود.

وی با بیان این که تامین نیروی متخصص از جای دیگر مشکل را حل نمی کند اضافه کرد: وزارت خانه آماده بومی گزینی نیروی متخصص برای این منطقه است و در این راستا نیز سهمیه ویژه ای را جداگانه برای راز و جرگلان اختصاص می دهد.

وی با تاکید بر این که ارتقاء نباید تنها فیزیکی باشد بلکه ارتقاء نیروی انسانی بسیار مهم و ضروری است، خاطرنشان کرد: همین کودکان و فرزندان این شهرستان می توانند دانشمندان آینده منطقه و این مرز و بوم باشند.

وزیر بهداشت در این نشست به درمانگاه ارتش نیز اشاره و اعلام کرد: با واگذاری مدیریت این مرکز به وزارت خانه می توانیم مکان را تجهیز کرده و به بهره برداری برسانیم.

وی با بیان این که منطقه راز و جرگلان دارای محرومیت فراوانی است که در سال های متمادی ایجاد شده است، اضافه کرد: اما داشتن مردمی شجاع، با اراده با دلهای مهربان و فداکار از نکات مثبت منطقه است که در کشور بسیار بی نظیر است.

دکتر عین اللهی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که امروز چهره ظلم تغییر کرده است و ظالمان چهره ظالمانه خود را نشان نمی دهند، عنوان کرد: 43 سال است که جمهوری اسلامی ایران با 8 سال جنگ تحمیلی و تحریم های ناجوانمردانه مورد ظلم و ستم قرار گرفته است، اما مردم ما ایستادگی و مقاومت کردند و این پیروزی با رهنمودهای مقام معظم رهبری محقق شده است.

وی پیروزی در میدان نبرد کرونا را نمونه ای بارز از پایداری و موفقیت کشور ذکر و اعلام کرد: جایگاه کنونی جمهوری اسلامی ایران در مدیریت بیماری کرونا قابل قیاس با دیگر جهان نیست زیرا با کمبود امکانات و تنها با داشتن نیروهای عاشق در حوزه سلامت، توانستیم بیماری کرونا را مهار کنیم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بزرگ ترین مولفه قدرت هر کشوری را مردم آن کشور دانست و ادامه داد: در این راستا نیز حضوری و از نزدیک شاهد مشکلات مردم منطقه هستیم تا راهگشای مسائل آن ها باشیم.

وی راه حل مشکل چند ساله کشور را نیازمند چاره اندیشی اساسی دانست و گفت: در گذشته با یارانه پرداختی به واردات کننده ها و کالاهای مصرفی به جای پرداخت یارانه به 80 میلیون نفر به 400 میلیون نفر این حمایت را ارائه می کردیم زیرا دیگر کشورها هم از آن استفاده می کردند اما با اقدامات اصلاحی و اساسی در یارانه ها، قیمت ها نیز اصلاح شد و با روند کنونی وضعیت اقتصادی کشور در آینده بهتر و به سامان تر خواهد شد.

گفتنی است؛ حجت الاسلام نادعلی زاده امام جمعه شهر راز، فرماندار شهرستان نیز به بیان دغدغه های شهرستان پرداختند.

بنابر این گزارش در این جلسه نماینده های حوزه ها و بخش های مختلف مشکلات و مسائل خود را در خصوص راه دسترسی، مسائل حوزه درمان، گرفتاری های حوزه کشاورزی و .... را مطرح کردند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بیمارستان درمان بهداشت اعتبار سهمیه بکارگیری راز و جرگلان راز و جرگلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۰۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلوار شهدای غواص تبریز به دوربین ثبت سرعت مجهز می‌شود

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه ۹ تبریز گفت: بلوار شهدای غواص به دوربین ثبت سرعت و تخلفات رانندگی مجهز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، امیر فتحی‌نژاد اظهار کرد: بلوار شهدای غواص یکی از پرترددترین محورهای شهرک خاوران است که به دلیل رعایت نکردن موازین قانونی توسط بعضی از رانندگان، گاه و بی‌گاه، شاهد بروز حوادث و تصادف رانندگی است.

وی افزود: این معاونت طی هماهنگی‌های به انجام رسیده با پلیس راهور شهرستان تبریز، طی ۱۰ روز گذشته اقدام به نصب تجهیزات ترافیکی مختلف از جمله نصب گاردریل در نقاط حادثه‌ساز این بلوار و آشکارسازی تجهیزات و تابلوهای ترافیکی متعددی همچون تابلوهای هشداردهنده، کاشن تانک و سیلندرهای استوانه‌ای کرده است.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه ۹ تبریز با تاکید بر لزوم پیشگیری از بروز حوادث ناگوار حین رانندگی در محور پرتردد شهدای غواص، خاطرنشان کرد: معاونت حمل‌ونقل و ترافیک این منطقه با کمک و همیاری سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری کلان‌شهر تبریز، درصدد نصب دوربین‌های ثبت سرعت و تخلفات رانندگی در چندین نقطه از نقاط حادثه‌خیز این بلوار است که در آینده‌ای نزدیک، اقدامات تهیه و نصب این دوربین‌ها به انجام خواهد رسید.

فتحی‌نژاد از رانندگان درخواست کرد: با رعایت سرعت قانونی و مطمئن و همکاری متقابل با معاونت حمل‌ونقل و ترافیک منطقه برای جلوگیری از بروز تصادفات و فجایع جانی و مالی، خود و دیگر رانندگان را از مواهب رانندگی امن، بی‌خطر و سالم در سطح این منطقه بهره‌مند کنند.

کد خبر 751350

دیگر خبرها

  • وزیر ارتباطات: اینترنت به سرعت نور می‌رسد / امیدوارم تا پایان سال، چند برند جدید موبایل ایرانی داشته باشیم
  • استاندار: طرح تامین آب اضطراری سیستان و بلوچستان یک طرح الگو برای کشور
  • بازدید منتخب مردم قزوین- البرز و آبیک از جاده الموت- تنکابن
  • واگذاری زمین و اجرای پروژه‌های مسکن در استان بوشهر سرعت می‌گیرد
  • توفانی با سرعت ۱۱۰ کیلومتر سبزوار را درنوردید
  • زیرساخت های بیمارستان اعصاب و روان امام رضا(ع) کرمان ایجاد می شود
  • بهسازی و توسعه بوستان‌های منطقه ۵ قم
  • بلوار شهدای غواص تبریز به دوربین ثبت سرعت مجهز می‌شود
  • کمالشهر صاحب بیمارستان جدید می‌شود
  • ۱۰ دلیل برای بی خوابی در زنان | یک زن چقدر به خواب نیاز دارد؟