Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی شامگاه پنجشنبه در این آیین که با حضور نماینده مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی برگزار شد، گفت: فاز اول این پروژه با ظرفیت ۲ هزار و ۵۰۰ مترمکعب در شبانه روز، ۱۳ هزار و ۵۰۰ نفر را تحت پوشش خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین امامی با بیان اینکه تصفیه خانه فاضلاب سربیشه با ظرفیت اسمی سه هزار و ۷۷۶ مترمکعب در شبانه روز اجرا خواهد شد، افزود: جمعیت تحت پوشش این پروژه در افق طرح یعنی سال ۱۴۱۵ بیش از ۲۰ هزار نفر است.

وی عنوان کرد: عملیات اجرایی شبکه جمع آوری فاضلاب سربیشه از سال ۱۳۸۷ آغاز شده و در حال حاضر مجموع شبکه جمع آوری و خط انتقال این پروژه بیش از ۸۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

استاندار خراسان جنوبی که امروز در هفتمین سفر شهرستانی خود به سربیشه سفر کرده است در ادامه از پروژه زمین چمن مصنوعی شهر سربیشه با هدف اطلاع از وضعیت موجود و بررسی راهکارهای شتاب بخشیدن به روند تکمیل این پروژه و تامین برج‌های نوری آن بازدید کرد.

این پروژه با پیشرفت فیزیکی حدود ۷۰ درصد در حال اجراست و چمن آن تا ۲ ماه آینده نصب می‌شود و این زمین چمن مصنوعی و ورزشگاه تختی سربیشه به چهار برج نوری نیاز دارد که هزینه خرید این برج‌ها، سه میلیارد تومان برآورد شده است.

همچنین بازدید از پروژه در حال ساخت استخر شنای سرپوشیده سربیشه از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه استاندار خراسان جنوبی به شهرستان سربیشه بود.

پروژه استخر شنای سرپوشیده سربیشه با زیربنای هزار و ۴۰۰ متر مربع و اعتبار هزینه شده سه میلیارد و ۴۲۵ میلیون تومان در حال اجرا است.

ساختمان و تاسیسات این مجموعه آماده بهره‌برداری است و یک نوبت هم آبگیری شده اما با توجه به شیوع بیماری کرونا تاکنون مورد بهره‌برداری و استفاده قرار نگرفته است، همچنین حصارکشی این مجموعه و بروزرسانی انشعابات آن در دستورکار قرار دارد.

استاندار خراسان جنوبی در هفتمین سفر شهرستانی خود راهی شهرستان سربیشه شد و غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای گمنام مود و افتتاح خانه سنتی مود به عنوان نخستین برنامه‌های این سفر انجام شد.
همچنین در ادامه نمایشگاه دائمی تولیدات صنایع دستی و محصولات کشاورزی شهر مود، محور هریوند - مزار کاهی، مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی درح، اورژانس جاده‌ای لانو، چاه‌های کشاورزی دشت خوشاب و نیروگاه بادی درح مورد بازدید قناعت قرار گرفت.

حضور در نشست شورای اداری شهرستان و دیدار با خانواده شهدا هم از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه قناعت به شهرستان سربیشه است.

برچسب‌ها تصفیه خانه سربیشه جواد قناعت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تصفیه خانه سربیشه جواد قناعت تصفیه خانه سربیشه جواد قناعت خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۰۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصفیه‌خانه آب بشاگرد تابستان امسال آبگیری می‌شود

ایسنا/هرمزگان معاون مهندسی و توسعه آبفای کشور ‌با اشاره به تصفیه‌خانه در حال احداث بشاگرد گفت: با توجه به اهمیت پروژه و بهره‌مندی جمعیت زیادی از مردم بشاگرد از اجرای این طرح در تلاش هستیم تا اوایل تیرماه آبگیری این تصفیه‌خانه انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایسنا در هرمزگان؛ ذوالفقار مهدی‌زاده امروز (نهم اردیبهشت ماه ) در ‌بازدید از تصفیه‌خانه در حال احداث بشاگرد که مدیر عامل آبفای هرمزگان و فرماندار بشاگرد حضور داشتند، اظهار داشت: با توجه به اهمیت پروژه و بهره‌مندی جمعیت زیادی از مردم بشاگرد از اجرای این طرح در تلاش هستیم تا اوایل تیرماه آبگیری این تصفیه خانه انجام شود.

وی میزان ظرفیت این تصفیه‌خانه را ۱۷۰ لیتر بر ثانیه عنوان کرد و افزود: پیشرفت این پروژه از لحاظ کمی و کیفی قابل قبول است و طی دو سال گذشته با تامین منابع مالی، تکمیل این پروژه سرعت گرفته است و تلاش می‌کنیم اعتبارات مورد نیاز این پروژه را تخصیص دهیم.

معاون مهندسی و توسعه آبفای کشور ادامه داد: بخشی از اعتبارات این پروژه نیز از محل مولدسازی با تلاش استاندار انجام خواهد شد که انتظار داریم با پیگیری‌ها این مهم به سرانجام برسد.

 در این بازدید همچنین عبدالحمید حمزه‌پور، پیشرفت فیزیکی تصفیه خانه بشاگرد را ۴۶ درصد عنوان کرد که ارزش فعلی آن ۴۰۰ میلیار تومان است.

وی با قدردنی از نگاه بلند و حمایت‌های وزیر نیرو، مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب و استاندار هرمزگان ادامه داد: در حال حاضر از طریق نصب پکیج اضطراری، ۳۰ لیتر بر ثانیه آب تولید و برای تامین آب یک شهر ۹ روستا پمپاژ می‌شود.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مینی پالایشگاه دهدشت اشتغال زایی مستقیم ۳٠٠ نفر را محقق می کند
  • تصفیه‌خانه دوم آب شرب اردبیل ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • تصفیه‌خانه آب بشاگرد تابستان امسال آبگیری می‌شود
  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است
  • افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • افزایش چهار برابری دبی تصفیه خانه فاضلاب یزد با ورود روان آب‌ها
  • میانگین بهره مندی مازندران از فاضلاب بهداشتی ۲۱ درصد است
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • افزوده شدن ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس