Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، ناصر عتباتی امروز در دومین روز از هفته قوه قضائیه و در دیدار با دو خانواده شهیدان خدائی و کرمی قره قشلاق با اشاره به جایگاه رفیع شهداء اظهار داشت: هر جامعه‌ای نیازمند الگو است و شهیدان و خانواده‌های معظمشان الگو و اسوه ما هستند.

وی افزود: همانطور که مقام معظم رهبری فرموده‌اند، شهداء چراغ راه و روشنایی هستند که راه را گم نکنیم و بنابراین از خداوند خواهان توفیق ادامه راه شهیدان و پاسداری از ارزشهای آنان و لیاقت حرکت و استقامت در راهشان و تعقیب اهداف آنها را داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی با تاکید بر اینکه تکریم از خانواده معظم شهداء، جانبازان و ایثارگران وظیفه همه است، بیان کرد: بی‌تردید این بزرگان حق بزرگی بر گردن همه دارند و کمترین وظیفه ما یاد کردن آنان است و از این رو رهبر فرزانه انقلاب می‌فرمایند زنده نگه داشتن یاد شهداء کمتر از شهادت نیست.

به گزارش خبرگزاری تقریب، خانواده خدائی سه شهید تقدیم انقلاب و اسلام کرده که شهید جانعلی خدائی در مهر سال 61 در منطقه کالبیرضاخان کردستان، سردارشهید باباعلی خدائی در تیر سال 62 در منطقه سونجاق کردستان و شهید اروجعلی خدائی در تاریخ بهمن 68 در  محور خوی- سلماس به شهادت رسیده‌اند.

همچنین شهید نقی کرمی قره قشلاق که از شهدای نیروی انتظامی است در منطقه پارس آباد به شهادت رسیده است.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۰۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید معلم، رجبعلی قربانی

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در آستانه فرارسیدن روز شهادت استاد مطهری و روز معلم با خانواده شهید رجبعلی قربانی از شهدای معلم استان دیدار و گفتگو کرد.

 شهید رجبعلی قربانی هشتم فروردین ۱۳۳۸، در شهر قزوین به دنیا آمد، وی در رشته انسانی تحصیل کرد و به عنوان دبیر در مسیر اعتلای علمی دانش آموزان تلاش می‌کرد، سپس از سوی بسیج در جبهه حضور یافت و در چهارم دی ۱۳۶۵، در ام‌الرصاص عراق به شهادت رسید، پیکر این شهید والا مقام مدت‌ها در منطقه برجا ماند و سال ۱۳۸۰ تفحص شد و به آغوش خانواده بازگشت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • کاهش ۹ درصدی نرخ بیکاری در جامعه ایثارگری کشور
  • تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
  • دیدار معاون وزیر کار با خانواده شهید وطن خواه کردستان
  • دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب در روز چهارشنبه
  • دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید معلم، رجبعلی قربانی
  • یادواره ۵۲ شهید کارگر دامغان برگزار شد
  • حیات و جاودانگی امروز کشور مرهون خون شهدا است
  • دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی