Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان تیم ملی والیبال با تبریک پیروزی برابر آمریکا به مردم ایران که در هر شرایطی از تیم ملی حمایت می‌کنند، گفت: بازی لذت بخشی برابر آمریکا انجام دادیم و از آن لذت بردیم.

به گزارش ایران اکونومیست، میلاد عبادی‌پور در خصوص برد مقتدرانه ایران برابر آمریکا، گفت: جا دارد که در ابتدا به تک تک بازیکنان تیم ایران خسته نباشید بگویم و همچنین تبریکی به مردم عزیز ایران داشته باشم که در هر شرایطی ما را حمایت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: همان طور که چندین بار گفته بودم و الان هم یادآوری می‌کنم تیم ایران فقط برای کسب تجربه اینجا آمده است. این افتخار را داشتیم برابر تیم بزرگی مثل آمریکا والیبال بازی کنیم و واقعا از این بازی لذت بردیم. کاری به نتیجه برد و باختش ندارم، بازی برابر تیم‌های بزرگی مثل آمریکا، برزیل و لهستان لذت بخش است و واقعا بازی امروز لذت بخش بود.

وی افزود: خیلی خوشحالم که بچه های تیم ایران امروز به نحو احسن از این فرصت استفاده کردند و توانستیم نتیجه بازی را به نفع خودمان به پایان برسانیم.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: لیگ ملت‌های والیبال ، میلاد عبادی پور ، تیم ملی والیبال

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: لیگ ملت های والیبال میلاد عبادی پور تیم ملی والیبال برابر آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۰۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین لژیونر ایرانی به لیگ برزیل پیوست!

در اتفاقی عجیب یک والیبالیست ایرانی به تیمی از لیگ برزیل پیوست.

به گزارش تابناک ورزشی؛ والیبال برزیل همچون فوتبال این کشور، یکی از قدرت‌های اصلی دنیا محسوب می‌شود و صدها بازیکن برزیلی در لیگ های مختلف والیبال اروپا و آسیا به عنوان لژیونر بازی می‌کنند.

نکته جالب اینکه تا کنون هیچ والیبالیست ایرانی در لیگ حرفه‌ای برزیل بازی نکرده اما حالا خبر رسیده که جواد کریمی پاسور ملی‌پوش والیبال ایران برای فصل آینده به تیم ایتامبه میناس برزیل پیوست.

این انتقالی هیجان انگیز برای والیبال ایران است که یکی از ملی‌پوشان خود را در برزیل و لیگ جذابش ببیند. این اتفاق خود نشانگر توانایی بازیکنان ایرانی است.

دیگر خبرها

  • اولین لژیونر ایرانی به لیگ برزیل پیوست!
  • قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور
  • نگاهی آماری به بازی‌های استقلال و ذوب آهن؛ نکونام به دنبال اولین پیروزی
  • تقوی: تیم ملی والیبال چند بازی تدارکاتی در برزیل برگزار خواهد کرد
  • تبریک کاکا به رئال مادرید و کارلو آنچلوتی بابت قهرمانی در لالیگا + عکس
  • جشن بزرگ در برنابئو: قهرمانیم، قهرمانیم! (عکس)
  • غول خفته والیبال جهان علیه معجزه ایران!
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • جای ال‌کاپیتانو خالی؛ سرخیو راموس قهرمانی رئال مادرید را تبریک گفت + عکس
  • خوشحال‌ترین مربی ایران در حافظیه! (عکس)