Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-05@03:32:18 GMT

راهکارهایی برای خنک‌ماندن در موج گرما

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۱۱۰۰۶

مهمترین مشکلاتی که افراد در زمان مواجهه با گرما با آن مقابله می‌کنند، آفتاب و آسیب پوستی، کم‌آبی و گرمازدگی است. ناطقان: بسیاری از ما مشتاقانه منتظر هوای گرم‌تر و احساس آفتاب بر روی صورت خود هستیم اما مهم است که برای هوای گرم آماده باشید زیرا دمای بالا می‌تواند برای سلامتی خطرناک باشد.

بسیاری از افراد در مواجهه با آفتاب از کرم‌های ضدآفتاب استفاده می‌کنند و البته برخی از افراد از برنزه‌شدن لذت می‌برند اما آفتاب‌سوختگی می‌تواند موضوع بسیار جدی باشد و خطر ابتلا به سرطان پوست را افزایش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای محافظت پوست از کرم ضد آفتاب استفاده کنید و حداقل هر دو ساعت یکبار آن را دوباره تمدید کنید. برای پوشاندن سر، گوش و چشمان از کلاه استفاده کنید و عینک آفتابی بزنید.

هنگامی که هوا گرم می‌شود، ممکن است پوست شما نیز خشک‌تر از حد معمول احساس شود. استفاده از مرطوب‌کننده می‌تواند به حفظ سلامت پوست شما کمک کند. اگر خال یا لکه‌های قهوه‌ای روی پوست خود دارید، معمولا بی‌ضرر می‌مانند اما اگر خونریزی کردند، یا تغییر اندازه، شکل یا رنگ داشتند، بدون معطلی آنها را به پزشک خود نشان دهید.

اگرچه محافظت از پوست مهم است اما قرار گرفتن مستقیم در معرض نور خورشید برای تولید ویتامین دی ضروری است. کمبود ویتامین دی با اختلالات شناختی، بیماری‌های قلبی عروقی و مشکلات استخوانی مانند پوکی استخوان مرتبط است.

وقتی هوا گرم است به راحتی دچار کم‌آبی یا گرمازدگی می‌شوید اما چگونه از کم آبی بدن جلوگیری کنیم. مطمئن شوید که مایعات زیادی می‌نوشید. سعی کنید ۶ تا هشت لیوان مایعات در روز بنوشید و اگر گرم است بیشتر.

یک رژیم‌غذایی متعادل داشته باشید تا به بدنتان کمک کنید نمکی را که با تعریق از دست می‌دهید جایگزین کند. گرمای شدید و شرایط خشک می‌تواند باعث کم‌آبی بدن و گرم‌شدن بیش از حد بدن شود.

گرمازدگی، خستگی ناشی از قرار گرفتن طولانی‌مدت در معرض گرمای بیش از حد است. علائم گرمازدگی شامل سردرد، سرگیجه، حالت تهوع یا استفراغ، تشنگی شدید، تعریق شدید و نبض سریع است. منبع: مشرق برچسب ها: خنک ماندن ، موج گرما ، راهکارها

منبع: ناطقان

کلیدواژه: خنک ماندن موج گرما راهکارها کم آبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۱۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماندن توماس توخل در بایرن مونیخ، احتمالی که دیگر نمی‌توان آن را رد کرد

صحبت‌های دیروز توماس توخل باعث ایجاد شایعات جدیدی شده است

طرفداری | در حالی که گزینه‌های بایرن مونیخ برای نشستن روی نیمکت این تیم در فصل آینده یکی پس از دیگری منتفی می‌شود، به نظر نمی‌رسد احتمال ماندن توماس توخل در این باشگاه دیگر به صورت کامل منتفی نیست.

به گزارش فلوریان پلتنبرگ از اسکای آلمان؛ توماس توخل می‌تواند تصور کند پس از این فصل نیز در بایرن مونیخ بماند. هر چند باشگاه تاکنون هیچ صحبتی در این‌باره با او نداشته اما مکس ابرل عضو هیئت مدیره و کریستوف فرویند مدیر ورزشی باواریایی‌ها نیز می‌توانند ادامه یافتن همکاری‌شان با این سرمربی را متصور شوند.

بیش‌تر بخوانید: توماس توخل: ماندن در بایرن مونیخ؟ احتمال رخ دادن هر اتفاقی وجود دارد

در هر حال برای اولین‌بار، گزینه ماندن توخل دیگر به صورت 100 درصد توسط هیئت مدیره نادیده گرفته نمی‌شود. همچنین برخی بازیکنان کلیدی مانند مانوئل نویر نیز در صحبت‌های داخلی از توخل حمایت کرده‌اند.

با این حال برای ماندن توخل باید تکلیف چیزهای زیادی مشخص شود و وضعیت بسیار پیچیده است. اتفاقات زیادی رخ داده که از جمله آن‌ها می‌تواند به صحبت‌های اولی هونس و اتهاماتش به توخل اشاره کرد. توخل در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل اشتوتگارت، درها را باز کرد و باید دید آیا مدیران بایرن نیز به او نزدیک می‌شوند یا خیر.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • کریستوف فرویند: هیچ شانسی برای ماندن توماس توخل در بایرن مونیخ وجود ندارد
  • (ویدئو) رنج حیوانات خانگی و خیابانی در پی گرمای بی‌سابقه در آسیا
  • ماندن توماس توخل در بایرن مونیخ، احتمالی که دیگر نمی‌توان آن را رد کرد
  • چگونه در گرما از پاها مراقبت کنیم؟
  • چگونه در گرما از پا‌ها مراقبت کنیم؟
  • (ویدئو) حمام رایگان در خیابان برای مقابله با گرما
  • (ویدئو) مرگ صد‌ها هزار ماهی بر اثر گرما در ویتنام
  • مرگ صدها هزار ماهی بر اثر گرما در ویتنام (فیلم)
  • ببینید | لحظه در هوا ماندن کامیون حین تخلیه بار!
  • راهکارهایی برای عقب انداختن یائسگی در طب سنتی + ویدئو