Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ویژه رییس جمهور در امور افغانستان روز پنج شنبه در جریان سفر به تاجیکستان با مقامات ارشد این کشور در مورد آخرین تحولات افغانستان رایزنی و گفت وگو کرد.

به گزارش ایران اکونومیست، حسن کاظمی قمی در دیدار با مقامات ارشد تاجیکستان از جمله وزیر خارجه و وزیر امنیت این کشور آخرین تحولات افغانستان را مورد بحث و گفتگو قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش در روز چهارشنبه نیز کاظمی قمی با «ضمیر کابلوف» نماینده ویژه دولت روسیه در امور افغانستان دیدار و رایزنی کرده بود.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: ایران و افغانستان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ایران و افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۱۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار «اولیانوف» با مدیرکل آژانس اتمی با موضوع ایران

به گزارش خبرگزاری مهر، «میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌ های بین‌ المللی در وین امروز چهارشنبه در واکنش به سفر روزهای اخیر مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به تهران با ارسال پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت که در دیدار با «رافائل گروسی» درباره نیروگاه هسته‌ ای زاپروژیا و نتایج سفر وی به ایران گفتگو کرده است.

نماینده روسیه در سازمان‌ های بین‌ المللی در وین در این خصوص نوشت: امروز با مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی رافائل ماریانو گروسی دیدار کردم. ما در مورد نتایج سفر اخیر وی به ایران و همچنین برخی مسائل مربوط به نیروگاه زاپروژیا گفتگو کردیم.

ادامه دارد ....

کد خبر 6100702

دیگر خبرها

  • دیدار «اولیانوف» با مدیرکل آژانس اتمی با موضوع ایران
  • حمله پهپادی یمن به ناو جنگی ایتالیا در خلیج عدن/ زخمی شدن ده ها سرباز ناتو در سوئد/ قتل یک بازرگان مشهور اسرائیلی در اسکندریه مصر/ آماده شدن مجلس نمایندگان آمریکا برای تحریم مقامات دیوان بین‌المللی کیفری
  • واشنگتن‌پست: دلیل تعلیق رابرت مالی نگه‌داری اسناد محرمانه در تلفن شخصی و به سرقت رفتن آنها از طریق حمله سایبری بود/ اعضای ارشد کنگره آمریکا خواستار توضیح شدند
  • رایزنی وزرای خارجه ایران و عمان در مورد آخرین تحولات غزه
  • ایران میزبان نشست گروه کاری مقامات ارشد درباره دریای خزر
  • روان‌سازی در مرزها منجر به افزایش صادرات به افغانستان خواهد شد
  • تحولات غزه و روابط دوجانبه محور رایزنی وزیران خارجه ایران و عمان
  • کرزی: قدردان همکاری‌های همیشگی ایران با افغانستان هستیم
  • ۴ گزینه اصلی ریاست مجلس دوازدهم چه‌کسانی هستند؟
  • ۴ گزینه اصلی ریاست مجلس دوازدهم چه کسانی هستند؟