Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رییس کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: استیضاح وزیر صمت زودهنگام است و باید به فاطمی امین برای اصلاحات ساختاری فرصت دهیم.

حجت‌الاسلام سید محمدرضا میرتاج الدینی در گفت‌وگو با ایران اکونومیست با اشاره به طرح استیضاح وزیر صمت در مجلس اظهار کرد: استیضاح وزیر صمت در شرایط کنونی زودهنگام است و ما باید به وی فرصت بیشتری بدهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر حجم مشکلات وزارت صمت بسیار زیاد است و حوزه کاری این وزارتخانه گستردگی زیادی دارد.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: حوزه صنعت خودرو، معادن و بحث بازرگانی همگی در زیرمجموعه کاری این وزارتخانه قرار دارد و نمایندگان هم هر روز با گله‌مندی‌ها و مراجعات مردم در ارتباط با این موضوعات مواجه هستند.

میرتاج‌الدینی خاطرنشان کرد: واقعیت این است که هنوز زمان چندانی از آغاز به کار دولت و وزیر صمت نگذشته و زمان کمتر از یک سال زمان کافی برای رفع مشکلات در حوزه وزارت صمت نیست.

وی افزود: ما باید به وزیر صمت فرصت بیشتری بدهیم تا نسبت به رفع مشکلات اقدام کند و اگر پس از گذشت زمان کافی قادر به حل مشکلات نبود آن وقت از ابزارهای نظارتی استفاده کنیم.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: مجلس شورای اسلامی ، تبریز ، دولت

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی تبریز دولت وزیر صمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۱۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیوان محاسبات گزارش تفریغ بودجه را به موقع به مجلس داده است

محمدباقر قالیباف در جلسه علنی مجلس و در پاسخ به تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی درباره لزوم قرائت گزارش تفریغ بودجه پیش از بررسی جداول در مجلس گفت: دیوان محاسبات گزارش تفریغ بودجه را به مجلس ارائه کرده است که کمیسیون تلفیق در زمان بررسی لایحه بودجه به این گزارش توجه کرده است.

وی افزود: با توجه به اینکه در ماه‌های گذشته مجلس درگیر بررسی لوایح برنامه و بودجه بود، فرصتی برای قرائت این گزارش در صحن فراهم نشد که در زمان خود در مجلس قرائت می‌شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • دیوان محاسبات گزارش تفریغ بودجه را به موقع به مجلس داده است
  • شوراها، از مهمترین مظاهر مردمی سازی حکمرانی در نظام مردم سالاری دینی
  • زمان تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • اصلاحات اساسی در اقتصاد برق، راهکار برون رفت از مشکلات بخش توزیع
  • اعلام زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • کاهش مطالبات غیرجاری در بانک نتیجه اثربخشی اصلاحات در حوزه حقوقی است
  • زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس مشخص شد
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات؛ یک هفته قبل از زمان رای‌گیری
  • تجارت ایران با کشور‌های آفریقایی دوبرابر می‌شود/ فردا ۸ اردیبهشت زمان افتتاح بزرگترین نمایشگاه دستاورد‌های ایران