Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-04@06:37:15 GMT

درخواست پنس از بایدن در نشست گروهک منافقین

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۱۲۲۶۲

درخواست پنس از بایدن در نشست گروهک منافقین

معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا در لفاظی خود در میتینگ گروهک تروریستی منافقین از دولت بایدن خواست از مذاکره هسته‌ای با تهران خارج شود.

به گزارش مشرق، «مایک پنس» معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا روز پنجشنبه (۲۴ ژوئن) در سخنرانی خود در  میتینگ گروهک تروریستی منافقین با عنوان «ایران آزاد» به لفاظی ضد ایرانی پرداخت و از دولت بایدن خواست که توافق هسته‌ای با تهران را تجدید نکند و مدعی شد که این اقدام حاکمیت ایران را جسور می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پنس در سخنرانی ضد ایرانی خود مدعی شد انتخاب آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی با هدف «سرکوب مخالفت‌های داخلی و ارعاب مردم ایران برای سکوت بود».

معاون ترامپ که سیاست فشار حداکثری دولتشان علیه ایران و توافق با آن بعد از خارج کردن یکجانبه و غیرقانونی آمریکا از برجام به ناکامی انجامید، مدعی شد «تجدید توافق با ایران راه آن را برای دستیابی به بمب اتمی مسدود نخواهد کرد». او در ادامه ادعاهایش گفت «توافق به هیچ‌وجه به نفع مردم ایران نیست، بلکه صرفاً رژیم فاسدی را تقویت و غنی می‌کند که نسل‌های مردم ایران را عذاب داده و شکنجه کرده است».

به گزارش روزنامه صهیونیستی «تایمز اسرائیل»، پنس از دولت بایدن خواست که «فوراً از تمامی مذاکرات هسته‌ای با تهران خارج شود، از مخالفان سازمان‌یافته در ایران حمایت کند و روشن کند که آمریکا و متحدان ما هرگز به رژیم تهران اجازه دستیابی به سلاح اتمی را نخواهند داد».

طبق گزارش «فاکس‌نیوز» مایک پنس در میتینگ گروهک تروریستی با عنوان «ایران آزاد» شرکت کرد و همچنین با «مریم رجوی» سرکرده منافقین دیدار داشت. 

گروهک تروریستی منافقین هر ساله نشست‌هایی را با گروهی از هواداران اجاره‌ای برگزار می‌کند. به عنوان مثال، روزنامه انگلیسی گاردین سال ۱۳۹۷ درباره نشست این گروهک منافقین در پاریس نوشته بود بخش زیادی از حاضران اتباع اروپای شرقی و پناهجویان سوری‌ای بودند که با وعده سفر توریستی رایگان به پاریس، به محل برگزاری این تجمع منتقل شده بودند.

حمایت مقام‌های آمریکایی از گروهک منافقین در حالی ادامه دارد که حتی گزارش‌های رسمی در داخل آمریکا بر حمایت حداقلی از این گروه در داخل ایران اذعان می‌کنند.

گروهک منافقین که تا چند سال پیش در فهرست گروه‌های تروریستی اتحادیه اروپا و آمریکا قرار داشت، در سال‌های اخیر با لابی‌گری گسترده و پرداخت مبالغ کلان به سیاستمداران غربی از این فهرست‌ها خارج شده و هر ساله با حربه‌هایی چون برگزاری تورهای رایگان به مقصد پاریس یا سوءاستفاده از پناهجویان، تجمعاتی را برگزار می‌کند. در این نشست‌ها همواره سیاستمداران سابق کشورهای غربی با دریافت مبالغ سنگین، در حمایت از منافقین سخنرانی می‌کنند.

شبکه «ان. بی. سی» چند سال پیش در گزارشی اختصاصی به روابط میان گروهک منافقین و سیاستمداران آمریکایی پرداخته بود. در بخشی از آن گزارش آمده بود: «اکنون، مجاهدین خلق هزاران دلار به سیاستگذاران آمریکایی می‌پردازد تا در مراسم‌های این گروه سخنرانی کنند.»

«جوان استوکر» دبیر نشریه «دیفنس پست» که سال‌هاست بر فعالیت‌های این گروه متمرکز است، به «ان‌بی‌سی» گفته که بر اساس برآورد او، «جان بولتون» مشاور امنیت ملی در دوره ترامپ ده‌ها هزار دلار از این گروهک پول دریافت کرده و در ازای آن، برای آن‌ها تبلیغ کرده است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت برجام مایک پنس منافقین آمریکا جو بایدن خروج آمریکا از برجام خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت گروهک تروریستی گروهک منافقین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۲۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عوامل محوری پشتیبانی گروهک تروریستی جیش الظلم در راسک بازداشت شدند

طی یک اقدام اطلاعاتی عملیاتی چند تن از عوامل تأمین و پشتیبانی کننده عملیات‌های تروریستی اخیر استان در مدرسه دینی پشامگ راسک بازداشت شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان، روابط عمومی سپاه سلمان استان طی اطلاعیه‌ای از بازداشت عوامل محوری تأمین پشتیبانی عملیات‌های تروریستی اخیر استان خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است؛ به اطلاع امت شهیدپرور ایران اسلامی می‌رساند بامداد امروز رزمندگان قرارگاه قدس طی یک عملیات مشترک اطلاعاتی و عملیاتی با اداره کل اطلاعات استان سیستان و بلوچستان چند تن از عوامل تأمین و پشتیبانی کننده که نقش محوری در دو عملیات گروهک تروریستی جیش الظلم در تاریخ‌های ۲۴ آذر ۱۴۰۲ در ستاد انتظامی و ۱۶ فروردین سال جاری در سپاه شهرستان راسک را داشته و در مدرسه دینی انوارالحرمین روستای پشامگ از توابع این شهرستان مخفی شده بودند را با همکاری مردم شریف منطقه شناسایی و دستگیر کردند.

کد خبر 750421

دیگر خبرها

  • درخواست الجزایر برای نشست شورای امنیت درباره گورهای جمعی غزه
  • عوامل محوری پشتیبانی گروهک تروریستی جیش الظلم در راسک بازداشت شدند
  • بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش الظلم
  • حمله گروهک تروریستی جیش الظلم به یگان تکاوری نصرت آباد
  • حمله ناکام گروهک تروریستی جیش الظلم به یگان تکاوری نصرت آباد
  • نامه ۵۰ قانونگذار آمریکایی به بایدن و درخواست برای جلوگیری از حمله به رفح
  • نامه ۵۰ قانونگذار آمریکایی به بایدن و درخواست برای توقف حمله به رفح
  • درخواست عجیب نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از جو بایدن
  • درخواست نمایندگان دموکرات از بایدن برای ممانعت از حمله به رفح
  • ترکیه ۴۱ نفر را به ‌اتهام ارتباط با گروهک داعش بازداشت کرد