Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع آینتراخت فرانکفورت در سن 29 سالگی از فوتبال خداحافظی کرد

مارتین هینترگر مدافع اتریشی آینتراخت فرانکفورت که از بازیکنان مهم آن‌ها در راه رسیدن به قهرمانی لیگ اروپا نیز بود، در اتفاقی عجیب در سن 29 سالگی بازنشستگی خود از فوتبال را اعلام کرد.

طرفداری | در بیاینه رسمی این بازیکن که در سایت باشگاه منتشر شده است، هینترگر در مورد دلایل گرفتن این تصمیم صحبت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هینترگر در این‌باره گفت:

پاییز سال گذشته نیز من به این موضوع فکر می‌کردم. من در حال پشت سر گذاشتن دوران سختی بودم و عملکردم متزلزل بود. برد‌ها دیگر حس خوبی به من نمی‌دادند و حس تلخی هر شکست برای من دو برابر بیش‌تر شده بود. با این حال پیشرفت من در فصل بهار و پیروزی‌هایمان در لیگ اروپا ، انگیزه زیادی را در من ایجاد کردند. به همین دلیل قهرمانی در لیگ اروپا برای من بسیار لذت بخش بود. زیرا می‌دانستم که آخرین جشن پیروزی من با هواداران فوق العاده این شهر بود که اکنون به خانه دوم من تبدیل شده است.

هینترگر در ادامه صحبت‌هایش گفت که در آستانه بازی مقابل بارسلونا در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به او اعلام شده بود که از فصل آینده باید به دنبال یک باشگاه جدید باشد. در حالی که هینترگر تا سال 2024 با فرانکفورت قرارداد داشت. همچنین او در ادامه به مشکلات زندگی شخصی‌اش نیز اشاره کرد. در نهایت و در نتیجه تمامی این موارد، هینترگر تصمیم گرفت تا به دوران فوتبالی خود در سن 29 سالگی پایان دهد.

اخبار داغ 

دردسر جدید استقلال؛ سازمان لیگ برای سیاوش یزدانی کارت بازی صادر نمی کند! یک باخت دیگر؛ دیگر بازیهای تیم ملی والیبال را نمی بینیم! طرح لو رفته از پیراهن اول میلان در فصل 23-2022 / عکس ظاهر جالب آلیانتس آرنا برای استقبال از سادیو مانه / عکس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۲۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میرالم پیانیچ از بازی‌های ملی خداحافظی کرد

هافبک بوسنیایی دیگر برای تیم ملی خود به میدان نخواهد رفت.

طرفداری | میرالم پیانیچ، هافبک سابق رم، یوونتوس و بارسلونا دیگر قصد پوشیدن پیراهن تیم ملی بوسنی و هرزگوین را ندارد.

میرالم پیانیچ که به تازگی 34 ساله شده است، در صفحه های شخصی خود در شبکه های اجتماعی اعلام کرد از فوتبال ملی خداحافظی کرده و دیگر برای تیم ملی بوسنی و هرزگوین به میدان نخواهد رفت. هافبک الشارجه امارات در طول 16 سال حضور خود در تیم ملی بزرگسالان، 115 بازی برای بوسنی و هرزگوین انجام داد و 17 گل و 29 پاس گل نیز ثبت کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • هشدارهای آمریکا درباره سفر به آلمان جدی شد
  • آتالانتا دارنده پرچالش‌ترین تقویم حال حاضر فوتبال اروپا
  • گل‌زنیِ داور در اروپا که سوژه رسانه‌ها شد | ویدئو
  • جلسه مهم یوفا: خیرونا یا سیتی در چمپیونزلیگ
  • میرالم پیانیچ از بازی‌های ملی خداحافظی کرد
  • قهرمان انگلیس و اروپا بعد از 2 دهه به لیگ برتر برگشت!‏
  • خداحافظی بیرانوند با یک عنوان مهم؟ | شماره یک تیم ملی نباید در ۵ بازی باقی‌مانده لیگ گل بخورد وگرنه...
  • خداحافظی بهترین فوتبالیست ۲۰ سال گذشته امارات
  • خداحافظی تلخ مارکو رویس از دورتموند پس از ۱۲ سال + ویدئو
  • هشدار به سیتی: دی‌بروینه پیشنهاد عربستان را رد نکرده