Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت امور خارجه اتهامات و ادعاهای بی‌اساس وزیرخارجه رژیم صهیونیستی در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با همتای ترک در آنکارا را مضحک و در چهارچوب یک سناریوی از پیش طراحی شده دانست.

به گزارش مشرق، سعید خطیب‌زاده اتهامات و ادعاهای بی‌اساس وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در آنکارا در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با همتای ترک را مضحک و در چهارچوب یک سناریوی از پیش طراحی شده برای تخریب روابط دو کشور مسلمان توصیف کرد و آن را بخشی از دسیسه تل آویو برای انحراف افکار عمومی ترکیه و منطقه از آرمان فلسطین و اقدامات تروریستی این رژیم کودک‌کش و خرابکار دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: متاسفانه از حدود یک هفته پیش یک عملیات روانی برای مشغول کردن رسانه‌ها به سناریوهای ساختگی با استفاده از اطلاعات نادرست و جهت‌دار جهت مهیا کردن فضا برای طرح سناریوی فرافکنانه وزیر خارجه رژیم صهیونیستی شروع شده بود.

خطیب‌زاده تصریح کرد: کشور همسایه ما ترکیه بخوبی می‌داند ادعاهای فرستاده رژیم دروغگو و تروریست صهیونیستی تا چه میزان بی‌اساس بوده و انتظار می‌رود در مقابل این ادعاهای تفرقه‌افکنانه سکوت نکند. این رژیم بارها نشان داده است تا چه میزان غیرقابل اعتماد است.

مظلوم‌نمایی‌های نمایشی این رژیم تروریست را کسی جز خودش باور نمی‌کند

وی با تاکید مجدد بر اینکه پاسخ جمهوری اسلامی ایران به ترور و خرابکاری‌های رژیم صهیونیستی همیشه بصورت قطعی، مقتدرانه و بدون تهدید امنیت شهروندان عادی و تهدید امنیت کشورهای دیگر خواهد بود، اظهار داشت: مظلوم‌نمایی‌های نمایشی این رژیم تروریست را کسی جز خودش باور نمی‌کند و اگر به ظاهر نیز طرف‌هایی بر اساس مصلحت‌اندیشی زودگذر، نمایشی از همراهی داشته باشند، اما در واقع می‌دانند با چه رژیم خطرناکی روبرو هستند.

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت تل آویو جمهوری اسلامی ایران وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی آنکارا ترکیه سعید خطیب زاده ایران خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۲۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اندونزی: هیچ عادی سازی روابطی با اسرائیل وجود ندارد

یک نماینده پارلمان اندونزی امروز (شنبه) اخبار منتشر شده مبنی بر تمایل کشورش برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را تکذیب کرد.

به گزارش ایسنا، «جزولی جوینی» عضو پارلمان اندونزی از حزب عدالت و رفاه، بر امتناع قاطعانه کشورش از عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر تاکید کرد.

وی تنها راه عادی سازی روابط اندونزی با رژیم صهیونیستی را توقف جنایات علیه فلسطینی‌ها و به رسمیت شناختن کشور مستقل فلسطینی دانست.

جوینی گفت: گزارش‌های عبری مبنی بر ترویج ایده عادی‌سازی روابط میان اندونزی و رژیم اشغالگر اسرائیل، تلاش‌هایی با هدف تأثیرگذاری بر افکار عمومی جهانی است؛ چراکه اندونزی تنها کشوری در جنوب شرق آسیا است که با عادی‌سازی موافق نیست.

وی همچنین بر ضرورت حمایت از تلاش‌ها برای معرفی بنیامین نتانیاهو به عنوان «جنایتکار جنگی» تاکید کرد.

در همین راستا، «لالو محمد اقبال» سخنگوی وزارت امور خارجه اندونزی وجود هرگونه برنامه‌ای برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را تکذیب کرد.

این اظهارات پس از آن بیان شد روزنامه عبری زبان «هاآرتص» در گزارشی نوشت: اندونزی که پر جمعیت‌ترین کشور با اکثریت مسلمان در جهان است، برای اولین بار در تاریخ، تعهد و موافقت خود را برای برقراری «روابط دیپلماتیک با اسرائیل» با هدف پیوستن به سازمان بین‌المللی همکاری و توسعه اقتصادی اعلام کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  •  سخنگوی حماس : تکذیب ادعای خروج برخی رهبران حماس از غزه در چارچوب توافق تبادل اسرا
  • ادعای کاخ سفید؛ اسرائیل پذیرفته که قبل از حمله به رفح، نگرانی‌های آمریکا را در نظر بگیرد
  • ادعای وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در خصوص تعلیق در حمله زمینی به رفح
  • روابط ایران با سایر کشورها بر اساس راهبرد برد-برد است
  • اندونزی: هیچ عادی سازی روابطی با اسرائیل وجود ندارد
  • واکنش ترکیه به حمله وزیرخارجه اسرائیل به اردوغان
  • آنکارا: هدف قرار دادن اردوغان نشان دهنده وضعیت روانی فعلی اسرائیل است
  • تخریب دو ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی نهاوند
  • بررسی یک ادعای بی‌اساس/ داستان دکترای افتخاری رئیسی از بزرگترین دانشگاه پاکستان چیست؟
  • طرح ادعاهای بی‌اساس علیه دکترای افتخاری رئیسی از دانشگاه کراچی