Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه اتهامات و ادعاهای بی اساس وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در آنکارا در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با همتای ترک را مضحک و در چهارچوب یک سناریوی از پیش طراحی شده برای تخریب روابط دو کشور مسلمان توصیف کرد و آن را بخشی از دسیسه تل آویو برای انحراف افکار عمومی ترکیه و منطقه از آرمان فلسطین و اقدامات تروریستی این رژیم کودک‌کش و خرابکار دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: متاسفانه از حدود یک هفته پیش یک عملیات روانی برای مشغول کردن رسانه ها به سناریوهای ساختگی با استفاده از اطلاعات نادرست و جهت دار جهت مهیا کردن فضا  برای طرح سناریوی  فرافکنانه وزیر خارجه رژیم صهیونیستی شروع شده بود.

خطیب زاده تصریح کرد: کشور همسایه ما ترکیه بخوبی می داند ادعاهای فرستاده رژیم دروغگو و تروریست صهیونیستی تا چه میزان بی اساس بوده و انتظار می رود در مقابل این ادعاهای تفرقه افکنانه سکوت نکند. این رژیم بارها نشان داده است تا چه میزان غیرقابل اعتماد است.

سخنگوی وزارت امور خارجه با تاکید مجدد بر اینکه پاسخ جمهوری اسلامی ایران به ترور و خرابکاری‌های رژیم صهیونیستی همیشه بصورت قطعی، مقتدرانه و بدون تهدید امنیت شهروندان عادی و تهدید امنیت کشورهای دیگر خواهد بود، اظهار داشت:مظلوم‌نمایی های نمایشی این رژیم تروریست را کسی جز خودش باور نمی کند و اگر به ظاهر نیز طرف هایی بر اساس مصلحت اندیشی زودگذر، نمایشی از همراهی داشته باشند، اما در واقع میدانند با چه رژیم خطرناکی روبرو هستند.

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا ایران و ترکیه رژیم صهیونیستی اسرائیل سعید خطیب زاده افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۲۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیه کلیه فعالیت‌های تجاری با رژیم صهیونیستی را تعلیق کرد

وزارت بازرگانی ترکیه در بیانیه‌ای اعلام کرد که کلیه فعالیتهای تجاری اعم از واردات و صادرات به سرزمین‌های اشغالی را به حالت تعلیق در آورده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، رسانه های ترکیه اعلام کردند که این کشور همه روابط تجاری خود با رژیم صهیونیستی را قطع کرده است.

پس از آنکه وزیر تجارت ترکیه در تاریخ 9 آوریل اعلام کرد، تصمیم بر این شده که روابط تجاری با رژیم اسرائیل کاهش یابد، روز پنجشنبه اعلام شد که کلیه روابط تجاری اعم از صادرات و واردات سرزمین های اشغالی قطع شده است. 

بر اساس بیانیه صادر شده، ترکیه اعلام کرده که تصمیمات جدید را قاطعانه و جدی دنبال خواهد کرد. این روند تا زمان ایجاد آتش بس پایدار، امکان ارسال مواد غذایی و امدادی به شکل مستمر و تشکیل دو دولت در منطقه دنبال خواهد شد.

همچنین برای متاثر نشدن ملت فلسطین از این تصمیم، وزیر تجارت ترکیه با وزیر اقتصاد دولت خودگردان فلسطین در ارتباط و هماهنگی است.

روز گذشته نشریه بلومبرگ از قول دو مقام ترکیه ای اعلام کرده بود که این کشور کلیه روابط تجاری با رژیم صهیونیستی را به حالت تعلیق در آورده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ادعای رژیم صهیونیستی درباره پاسخ به ترکیه برای قطع روابط تجاری
  • ادعای تل‌آویو درباره پاسخ به ترکیه برای قطع روابط تجاری
  • پرده تزویر از چهره مدعیان دروغین آزادی بیان برافتاده است
  • بیش از ۱۴۰ خبرنگار فلسطینی قربانی جنایت رژیم صهیونیستی شدند
  • این کشور همه فعالیت‌های تجاری با اسرائیل را تعلیق کرد
  • ترکیه کلیه فعالیت‌های تجاری با رژیم صهیونیستی را تعلیق کرد
  • تصمیم ترکیه برای پیوستن به شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی
  • امیرعبداللهیان بر توسعه روابط ایران و لبنان تاکید کرد
  • سخنگوی وزارت امور خارجه: بیانیه‌ های تکراری، هیچ حقی برای دولت کویت در مورد میدان آرش ایجاد نخواهد کرد
  • سخنگوی وزارت خارجه: تکرار ادعاهای یک‌جانبه و بی اساس در مورد میدان «آرش» از سوی طرف کویتی مردود و مایه تاسف است