Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکبر نیکزاد رئیس بنیادمسکن انقلاب اسلامی کشور امروز در حاشیه سفر به شهرستان رودان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به مشکلات عدیده خانواده‌های سیل زده رودانی که منازل خود را  در سیل  سال گذشته از دست داده‌اند، اظهار کرد: روند بازسازی بنا بر دلایلی کند پیش رفته و تاکنون اقدام مناسبی درخصوص  ساخت مسکن آن‌ها انجام نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در نقاط مختلف کشور که مردم دچار سیل وزلزله شده‌اند ۱۴  قرارگاه سازندگی  ایجاد شد که یکی از این پایگاه‌ها در هرمزگان تشکیل شده و عملیات بازسازی تحت آن در حال انجام است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور ادامه داد: وجود برخی مشکلات در روند بازسازی از جمله بالارفتن هزینه‌های مصالح، دستمزد و افزایش تعداد بناهایی که قابل مرمت نبوده و نیاز به تخریب و ساخت مجدد داشته‌اند از موارد غیرقابل پیش بینی بوده که روند کار را کند کرده است.

نیکزاد بیان کرد: پس از بررسی کارشناسی از مناطق سیل‌زده گزارشات کارشناسی به بنیاد مسکن واصل شده و پس از ارسال به ستاد حوادث کشور و انجام مطالعات کارشناسی و ارجاع به بخش بررسی وزارت کشور ‌تحویل به دفتر برنامه و بودجه شده است که متاسفانه تا به امروز روند تخصیص اعتبار به خوبی پیش نرفته و در آنجا متوقف  شده است.

وی خاطرنشان کرد: به‌رغم دستور رئیس جمهور در سفر استانی چهارمحال بختیاری در خصوص تسریع کار این طرح هنوز در جلسه هیات دولت مطرح نشده و به تصویب هیأت دولت نرسیده است. 

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور تصریح کرد: درخواست ما از مسؤولان محترم سازمان مدیریت و  برنامه‌ریزی این است که با توجه به گرمای هوا و شرایط سخت زندگی مردم در چادرها، طرح را زودتر در دولت مطرح  و به تصویب هیأت وزیران برسانند.

انتهای پیام/۸۸۰۵۹/س

منبع: فارس

کلیدواژه: رودان اکبر نیکزاد رئیس بنیاد مسکن کشور رئیس بنیاد بنیاد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۲۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت تصویب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، با حضور وزرای دادگستری و ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاون حقوقی و برخی دیگر از معاونان رئیس جمهور و اعضای کمیسیون حقوقی و قضائی دولت و با مشارکت رئیس مرکز ملی فضای مجازی و همچنین با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی و برگزاری ٨ جلسه سه ساعته در ایام تعطیلات رسمی، لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» به تصویب این کمیسیون رسید.

این لایحه یکی اقدام‌های مهم برای حفاظت از حقوق مردم در فضای مجازی و افزایش اعتماد به سکوهای بومی است.

لازم به ذکر است این لایحه بعد از تصویب در هیأت دولت برای تصویب نهایی به مجلس شورای اسلامی ارسال می‌شود.

کد خبر 6096486 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت تصویب شد
  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت، تصویب شد
  • تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن چشم‌انتظار مشارکت‌های مردمی است
  • زندان‌های مازاد مولدسازی می شوند
  • اتمام پروژه‌های نهضت ملی مسکن تنها با مشارکت‌های مردمی امکان‌پذیر است
  • ارزیابی بنیاد مسکن در امامزاده ابراهیم کامل شد
  • افشاگری کیهان از مخالفت دولت با لایحه حجاب | گیر داستان کجاست؟
  • افشاگری کیهان درباره مخالفت دولت با لایحه عفاف و حجاب
  • معاون پارلمانی رئیسی: از مجلس آینده انتظار داریم همکاری خوبی با دولت داشته باشد؛ البته ما از مجلس فعلی هم راضی هستیم
  • آماده‌سازی یک میلیون قطعه زمین مسکن ملی در کشور