Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز جمعه ایرنا از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان احمدرضا دالوند در آیین بهره‌برداری از مجتمع بین راهی ازنا اظهار کرد: ایمن سازی جاده ازنا اراک از موضوعات اساسی استان به شمار می رود، در سال‌های متمادی حوادث زیادی در این محور شاهد بوده ایم.

وی افزود: با پیگیری های صورت گرفته قسمت عمده ای از مسیر چهارخطه شده و ۹ کیلومتر باقیمانده در کوتاه مدت به بهره برداری خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان در ادامه گفت: مجتمع های خدماتی رفاهی علاوه بر تامین سوخت مورد نیاز وسایل نقلیه به عنوان ارائه دهنده خدمات رفاهی و استراحتگاه نقش موثری در ایمنی رانندگی دارند.

مرتضی شیروانی گفت: برای بهره برداری از این دو مجتمع خدماتی رفاهی درمجموع ۳۵ میلیارد تومان سرمایه گذاری صورت گرفته است و هرکدام به طور مستقیم برای ۲۰ نفر اشتغال ایجاد کرده اند.

وی با قدردانی از سرمایه گذاران مجتمع های مذکور اظهار داشت: با توجه به ضرورت افزایش نظارت پلیس و ارتقای ایمنی وسایل نقلیه در محور چهارخطه ازنا_شازند، با پیگیری های صورت گرفته، ساختمان این پلیس راه در مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ متر و اعتبار ۱۲۶ میلیارد ریال در کیلومتر ۱۴ محور ازنا_شازند احداث می شود که بنا داریم در مدت ۱۵ ماه آن را به بهره برداری برسانیم.

۲ مجتمع خدماتی رفاهی در محورهای دورود_ازنا و ازنا_اراک به بهره برداری رسید و عملیات اجرایی احداث ساختمان پلیس راه ازنا_شازند آغاز شد.

گفتنی است مجتمع خدماتی رفاهی الماس غرب با مساحت ۵۰ یکهزار مترمربع در کیلومتر ۲۱ محور ازنا_دورود با سرمایه گذاری ۲۰۰میلیارد ریال و اشتغال مستقیم ۲۰نفر و مجتمع خدماتی رفاهی شاهرویی در کیلومتر چهار محور ازنا_ اراک در مساحت ۵۰ هزار مترمربع با سرمایه گذاری ۱۵۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی مستقیم برای ۲۰ نفر احداث شده اند.

علاوه بر جایگاه سوخت، با ایجاد زیرساخت های خدمات رفاهی نظیر نمازخانه، رستوران، سرویس های بهداشتی، اتاق استراحت رانندگان خدمات قابل توجهی به کاربران جاده ای ارائه می کنند.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استانداری لرستان لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استانداری لرستان لرستان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استانداری لرستان لرستان مجتمع خدماتی رفاهی بهره برداری جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۳۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن‌سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: طی ۱۲ ماه سال گذشته، ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه، ایمن‌سازی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سیدشهرام کهریزی اظهار کرد: سال گذشته ۱۰ نقطه پرحادثه مصوب کمیسیون ایمنی راه‌های کشور ایمن‌سازی و مشکل ۳۱ نقطه پرحادثه رفع شده است.

وی افزود: ۹ نقطه مصوب کمیسیون ایمنی راه‌های کشور نیز در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه در حال انجام است و پیشرفت فیزیکی ۲۰ تا ۸۰ درصدی دارد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: اکیپ‌های امانی راهداری در حال رفع و ایمن‌سازی نقاط پرحادثه در راه‌های فرعی، روستایی و سایر نقاط با احتمال وقوع حادثه هستند که طی ۱۲ ماهه سال گذشته ۳۱ نقطه پرحادثه مازاد بر مصوبات در شهرستان‌ها ایمن سازی انجام شده است.

کهریزی اضافه کرد: در شهرستان پاوه ۱۰ نقطه، اسلام‌آباد غرب ۴ نقطه، دالاهو ۳ نقطه، روانسر یک نقطه، ثلاث باباجانی ۳ نقطه، جوانرود ۳ نقطه، سرپل ذهاب ۳، هرسین ۲ و شهرستان کرمانشاه دو نقطه ایمن‌سازی شده است.

وی اضافه کرد: شناسایی نقاط پرحادثه در محورهای مواصلاتی اهمیت بالایی دارد و امروزه معیارهای استانداردسازی محورها تغییر کرده است؛ بنابراین باید نقاط خطرساز در محورهای مواصلاتی به صورت مستمر شناسایی و برنامه‌ریزی برای رفع و اصلاح آن‌ها در اولویت قرار گیرد، زیرا این مهم علاوه بر افزایش ضریب ایمنی راه‌ها، در کاهش تصادفات جاده‌ای نیز نقش بسزایی دارد.

کد خبر 748785

دیگر خبرها

  • ایمن سازی ۱۴۰کیلومتر از حاشیه راه های مازندران
  • بهره برداری از جاده پدافندی اربعین در دستور کار
  • ایمن‌سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • دستور دادستان بشرویه جهت ایمن سازی فوری استخر‌های کشاورزی
  • بهره‌برداری از طرح فروسیلیس منگنز ازنا تا چند ماه آینده
  • برگزاری آیین بهره‌برداری از پروژه تعریض و ایمن‌سازی بزرگراه آزادگان
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • اینفوگرافیک | مجتمع های خدماتی رفاهی استان قزوین
  • دستور استاندار لرستان بر خودداری از خرید گل و نصب بنر تبریک انتصاب