Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل هواشناسی استان سمنان روز جمعه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: از بعدظهر روز گذشته تا روز شنبه چهارم تیرماه، وزش باد شدید و گرد و غبار و افزایش غلظت نسبی هوا پیش بینی می‌شود.

ایرج مصطفوی ادامه داد: روز های جمعه و شنبه افزایش گرد و غبار در نیمه شرقی استان و افزایش نسبی غلظت غبار و آلاینده های جوی در نیمه غربی استان سمنان وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کاهش دید و احتمال خسارات ناشی از باد و کاهش کیفیت هوا مهمترین مخاطرات افزایش گرد و غبار است.

مدیرکل هواشناسی استان سمنان یادآورشد: مهمترین توصیه ها عدم تردد و توقف و پارک خودرو زیر درختان خشک و کهنسال و ساختمان های در حال ساخت، کاهش تردد غیرضروری در فضای باز به ویژه برای کودکان، سالمندان و گروه های خاص است.

مصطفوی خاطرنشان کرد: از بعداظهر شنبه چهارم تیرماه تا پایان هفته دمای هوای استان سمنان چهار تا ۶ درجه افزایش همراه با ماندگاری هوای گرم دارد.

وی با اشاره به افزایش مصرف حامل های انرژی در این مدت یادآورشد: صرفه جویی در مصرف آب و برق، تهویه هوا در گلخانه ها، مرغداری ها و دامداری ها، آبیاری باغات و محصولات زراعی در ساعات خنک روز و پرهیز از روشن کردن آتش در مزارع، مراتع و جنگل ها از مهمترین توصیه ها است./

برچسب‌ها سمنان آلودگی هوا سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان آلودگی هوا سازمان هواشناسی سمنان آلودگی هوا سازمان هواشناسی استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۳۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی درباره وزش باد شدید در تهران

به گزارش جام جم آنلاین، اداره کل هواشناسی استان تهران امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت همچنین از احتمال خسارت به تجهیزات شهری و برون شهری از جمله سقوط بنر و تابلوهای تبلیغاتی، داربستها و سازه‌های موقت، سقوط اشیا از ارتفاعات و شکستن نهال ها و درختان کهن سال، در مناطق مستعد خیزش گردوخاک، کاهش شعاع دید و کاهش کیفیت هوا بر اثر وزش باید خبر داد.

هواشناسی استان تهران همچنین به احتیاط در تردد جاده ای، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت، احتیاط در فعالیت‌های کوهنوردی، احتیاط در فعالیت های عمرانی، عدم استقرار در مکانهای مرتفع مانند داربستها، اجتناب از پرواز گلایدر و هواپیماهای سبک، احتیاط در عبور و مرور و عدم پارک خودرو در حاشیه ساختمانهای نیمه کاره و درختان کهن سال، عدم سم یا محلول پاشی باغات و مزارع و اطمینان از استحکام پوشش گلخانه ها و استفاده از قیم برای نهال ها توصیه کرد.

دیگر خبرها

  • هشدار هواشناسی درباره وزش باد شدید در تهران
  • صدور هشدار نارنجی در سمنان/ احتمال سیلاب نقطه‌ای در منطقه
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۲/۱۵؛هشدار بارش‌های سیل‌آسا در ۱۳ استان
  • هشدار هواشناسی نسبت به بارش رگبار و رعد و برق
  • هشدار نارنجی هواشناسی به چند استان
  • هشدار نارنجی در استان سمنان صادر شد/ وقوع تندباد در برخی مناطق
  • اگر خونتان غلیظ شده این راهکار‌ها را به کار بندید
  • اعلام هشدار نارنجی بارندگی در استان سمنان
  • صدور هشدار سطح قرمز هواشناسی برای امروز
  • صدور هشدار سطح زرد هواشناسی در مازندران