Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام رضی پارسامنش در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود به مناسبت هفته قوه قضائیه در مسجد و حسینیه مدرسه قلعه این شهر، اظهار داشت: درخصوص رسیدگی به وضعیت زندانیان شهرستان اقدام‌های اساسی در قالب ایجاد کارگاه‌های مناسب و برنامه‌ریزی‌هایی با کمک انجمن حمایت از زندانیان در یک سال گذشته انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تکریم شهروندان و بالا بردن جایگاه آنان را یکی از اولویت‌های دستگاه قضایی در شهرستان شاهرود عنوان کرد و افزود: یکی از بیانات رهبر معظم انقلاب در توصیه به قضات این است که قاضی در محکمه غیر از خداوند و وجدان خود هیچ مافوقی ندارد و خداوند نیز جایگاه قضات را جایگاه انبیا و اولیا ذکر کرده است.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شاهرود ادامه داد: شهروندان نیز درک درستی از این موضوع دارند و در مراجعه‌های خود به ما تذکر می‌دهند و این مسئولیت سنگین را یادآور می‌شوند.
پارسامنش، رعایت حقوق شهروندی را یکی از اصول مورد توجه دستگاه قضایی شهرستان شاهرود برشمرد و ابراز کرد: مبارزه با جرائم خشن و جرائمی که امنیت جامعه را بر هم می‌زند، رسیدگی به مطالبات شهروندان در زمینه‌های مختلف حقوق شهروندی و نظارت بر رعایت قانون از سوی مسوولان و نهادها، از جمله دیگر اولویت‌های دادستانی شاهرود است.
وی با بیان اینکه رئیس دادگستری و دادستانی در یک سال گذشته تذکرات متعددی را به نهادها دادند، تصریح کرد: همگرایی و هم‌افزایی خوبی با مسوولان شهری و شهرستانی ایجاد شده است و این امر به ایجاد فضایی برای رعایت حقوق شهروندی کمک می‌کند.

برچسب‌ها انجمن حمایت از خانواده زندانیان شاهرود دادستانی کل کشور آزادی زندانیان هفته قوه قضاییه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انجمن حمایت از خانواده زندانیان شاهرود دادستانی کل کشور انجمن حمایت از خانواده زندانیان شاهرود دادستانی کل کشور آزادی زندانیان هفته قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۳۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در کرخه

دادستان شهرستان کرخه گفت: ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در شهرستان کرخه کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از دادگستری خوزستان امین ملکشاهی اظهار کرد: پس از دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یک گروه سازمان‌یافته قاچاق سوخت، دستورات قضائی جهت بررسی موضوع و دستگیری متهمان صادر شد.

وی افزود: بر همین اساس مأموران پس از سوخت‌گیری خودروی مورد نظر، آن را توقیف و دو نفر سرنشین آن را بازداشت کردند که هر دو با قرار متناسب روانه زندان شدند.

دادستان عمومی و انقلاب کرخه ادامه داد: در راستای مبارزه با قاچاق سوخت، از سال گذشته تاکنون چهار محموله گازوئیل قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شده است.

کد خبر 748360

دیگر خبرها

  • ویژه برنامه‌های هفته معلم در شاهرود
  • بازداشت یک عضو شورای شهر از بخش‌های تابعه شهریار
  • جشن گلریزان در شهرستان دیلم برگزار شد
  • شورای شهر تأثیر مثبتی بر توسعه حقوق شهروندی دارد
  • دستور دادستان فردیس برای ساماندهی یک پارک
  • آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان
  • هدف شورای ششم، مطالبه‌گری برای استیفای حقوق شهروندان است
  • کشف ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در کرخه
  • اجرای طرح تعیین تکلیف پرونده‌های موجود در مراجع انتظامی کشور
  • طرح تعیین تکلیف پرونده‌های مراجع انتظامی کشور اجرا می‌شود