Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌ گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام محمدحسن رستمیان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مصلای امام خمینی (ره) دامغان برگزار شد، به فرارسیدن هفته قوه قضائیه اشاره کرد و گفت: دستگاه قضا مکان رعایت عدالت، امیدبخشی به مظلومان و جایگاه رسیدن به حق است.

وی ادامه داد: باید تمام تلاش‌ها در جهت به کارگیری توصیه مقام معظم رهبری مبنی بر ارتباط خوب با مردم، از سوی مسوولان و متولیان دستگاه قضایی کشور عملی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رستمیان اظهار داشت: دستگاه قضایی کشور آخرین نقطه ای است که باید به کار مردم رسیدگی شود که در این راستا باید خلاء های جرم‌آفرین شناسایی و با اقدام فرهنگی، از بروز جرم پیشگیری کنیم.

وی به فرارسیدن هفته اصناف اشاره کرد و گفت: انقلاب ما با حضور اصناف پیروز شد و در میدان جهاد، اصناف و کسبه در زمان‌های حساس مبارزه در کنار مردم حضور یافتند و در همین راستا شهرستان دامغان مفتخر است که ۵۰ شهید اصناف تقدیم نظام کرده است. 

رستمیان به همراهی اصناف در دوران کرونا اشاره و تصریح کرد: اصناف و بازاریان در دوران کرونا مسوولان را همراهی کردند و با همراهی این قشر جامعه سلامت مردم تضمین شد. 

وی افزود: بسیاری از کسبه درباره قانون مالیات گلایه هایی دارند که از مسوولان انتظار داریم قوانین مالیات به گونه ای وضع شود که این شاخص اقتصادی عادلانه تعیین و اخذ شود. 

رستمیان به ارائه گزارش از روند حوزه بهداشت و درمان پرداخت و افزود: مطالبه گری انجام شده است و مسوولان این مطالبه ها را دنبال کردند و در این راستا ۱۴ قلم کمبود تجهیزات بیمارستان ولایت تامین شد و هفته آینده نیز بخش شیمی درمانی بیمارستان راه‌اندازی می‌شود.

امام جمعه دامغان خاطر نشان کرد: با کمک خیران، همراه سرای بیمار و هشت سوئیت برای اسکان پزشکان در بیمارستان ولایت دامغان ایجاد شد که انتظار داریم مطابق آورده خیّر، دولت نیز اقدام لازم را انجام دهد. 

برچسب‌ها اصناف شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خطبه ها دامغان قوه قضاییه اتاق اصناف ایران بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اصناف شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خطبه ها اصناف شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خطبه ها دامغان قوه قضاییه اتاق اصناف ایران بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۴۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی تیم قعرنشین لیگ حماسی شد! (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، در یکی از دیدارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر مس رفسنجان در آبادان مقابل تیم قعرنشین صنعت نفت قرار خواهد گرفت؛ دیداری که با توجه به جایگاه دو تیم در جدول برای هر کدام از آنها حساسیت ویژه خواهد داشت.

در فاصله کوتاه تا برگزاری بازی مس و نفت آبادان باشگاه رفسنجانی اقدام به انتشار پوستری جالب و متفاوت کرد.

شهر رفسنجان به دیار فاتحان اروند معروف است و این موضوع در پشت پیراهن این تیم هم حک شده است. حالا در آستانه سفر مسی‌ها به دیار اروند که در دوران دفاع مقدس بسیار مورد توجه بود و همواره از آن به عنوان سرزمین ایثار و فداکاری یاد می‌شود، باشگاه رفسنجانی اقدام به انتشار پوستری جالب در این خصوص کرده است.

مسی‌ها تصویری از حسن جعفری کاپیتان خود که نوشته پشت پیراهن او مشهود است را در کنار تصویری از رود اروند قرار دادند که تلفیق آنها جذابیت بصری زیادی دارد.

دیگر خبرها

  • ضرورت توجه به معماری و شهرسازی ایرانی ـ اسلامی 
  • هفته فرهنگی فریدن برگزار می‌شود
  • ۲۵ اردیبهشت، آخرین مهلت اصناف برای دریافت شناسه یکتا
  • رفع مشکلات «ماماها» نیازمند توجه مسوولان/جذب ۱۰۰ ماما در کردستان
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • پانزدهمین جشنواره گل غلتان نوزادان امیریه دامغان برگزار می‌شود
  • بازی تیم قعرنشین لیگ حماسی شد! (عکس)
  • برپایی میز خدمت در شهرستان زرندیه
  • مقابله با ساخت و سازهای غیراصولی و ناایمن در کرمانشاه
  • شناسه یکتا در استان سمنان اجباری شد/ اصناف اقدام کنند