Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، حجت الاسلام سید حسین حسینی امام جمعه پردیس در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان پردیس که با حضور پرشور نمازگزاران، مسؤولان قضایی و خادمیاران کانون خدمت رضوی در مسجد الغدیر فاز۴ پردیس با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، ضمن تبریک هفته قوه قضاییه، اظهار کرد: دستگاه قضایی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران تا به امروز، در راستای تحقق آرمانهای انقلاب و اوامر امامین انقلاب خوب حرکت کرده و موفقیت‌هایی را داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه مشکلات شهرستان پردیس با اتحاد و همدلی مسوولان رفع می شود، گفت: این روزها مردم عزیز مخصوصاً خانواده های ضعیف زیر بار گرانی ها، صبرِ طاقت فرسایی را تحمل می‌کنند که امیدواریم به زودی این صبر توأم با سختی ها، فشارها و غیره به پایان برسد و مردم عزیزمان یک مقدار نفس بکشند.

امام جمعه پردیس افزود: دولت تمام تلاش خود را می‌کند تا بلکه به زودی این اتفاق خوب بیفتد و مسوولان نیز تلاش می‌کنند که جای تقدیر و تشکر دارد اما انشاءالله مسوولی نباشد که این درد و رنج مردم را نبیند و این شرمندگی مردانِ خانواده‌ها، و شرمندگیِ زنان سرپرست خانواده‌ها را نفهمد.

حجت الاسلام حسینی بیان کرد: اگر تمام مسوولان به وظایف خود عمل کنند و تمام همّ و غمّ آنها رفع مشکلات مردم و رفع موانع باشد، قطعاً وضعیت ما خیلی بهتر از الان خواهد بود.

وی خطاب به مسوولان، ادامه داد: انتظار داریم متحد باشید، از اختلافات بیهوده بپرهیزید، قدر این مردم صبور، نجیب، انقلابی و متدین را بدانید، به این مردم خدمت کنید و از پاسکاری کردن این مردم در بین ادارات بپرهیزید و کار مردم را در کوتاه ترین زمان راه بیندازید.

امام جمعه پردیس تصریح کرد: از مسوولان پرتلاش و جهادی شهرستان که به جد پیگیر مسائل و مشکلات هستند و واقعاً در میدان و بین مردم هستند تشکر می‌کنم، علی الخصوص بحث نانوایی ها را که هفته گذشته عرض کردیم و به جد پیگیری کردند و وضعیت تا حدود زیادی بهتر شد که تشکر می کنم.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: در حوزه رهن و اجاره های کمرشکن که مستاجرین را بسیار در فشار قرار داده باید ورود کرد و از تمام دستگاه ها انتظار داریم که به صورت خیلی جدی ورود کرده و به فریاد مستاجران ضعیف و مظلوم برسند.

وی با بیان اینکه امروز هم علیرغم تلاش های فراوان برای ریشه کنی مواد مخدر، باید تلاش ها را برای مقابله با این معضل دوچندان کرد، ابراز کرد: دولت و مسئولین ذی ربط اقدامات اساسی برای ریشه کنی مواد مخدر داشته و در شهرستان نیز باید اقداماتی که لازم و ضروری است باید انجام گیرد.

امام جمعه پردیس با اشاره به حضور بانوی مجاهد دفاع مقدس پردیسی و اهدای هدیه معنوی مقام معظم رهبری دام عزه به این بانو، تاکید کرد: امروز یک میهمان بسیار ارزشمند، جهادی و انقلابی در جمع نمازگزاران نماز جمعه این هفته شهرستان داریم، خانم بُستاک از مجاهدان خاموش، بی ریا و گمنام هشت سال دفاع مقدس با اخلاص و مجاهدت در پشت صحنه قعالیت داشته و لباس‌های رزمندگان دفاع مقدس را شسته، مرتب و به رزمندگان تحویل می داد.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: تعداد این خواهران در دوران جنگ ۶۴ نفر بودند که تعدادی از این خواهران فوت کرده‌اند اما یکی از این بانوان مجاهد، با اخلاص و انقلابی میهمان و به همراه همسر خود که جانباز ۷۰ درصد است ساکن شهرستان پردیس هستند.

وی افزود: تمام فعالیتهای این بانوان در قالب یک کتابی به نام «حوض خون» منتشر شده که مقام معظم رهبری در این خصوص فرمودند: «اولین احساس، پس از خواندن بخش هایی از این کتاب، احساس شرم از بی عملی در مقایسه با مجاهدت این مجاهدانِ خاموش و بی ریا و گمنام بود».

امام جمعه پردیس خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری یک هدیه ویژه معنوی را برای خانم بُستاک ارسال فرموده‌اند که امروز پس از اقامه نماز جمعه به این بانوی مجاهد اهدا شد.

انتهای پیام/۶۷۰۱۶/

منبع: فارس

کلیدواژه: حجت الاسلام سید حسین حسینی امام جمعه پردیس هفته قوه قضاییه امام جمعه پردیس حجت الاسلام دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۴۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین احمد لقمان پور بعداز ظهر شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: به مناسبت شهادت امام صادق علیه‌السلام، دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس میهمان شهر قم خواهند بود.

وی بیان کرد: یکی از این دو شهید والامقام در عملیات کربلای پنج در سال ۱۳۶۵ در شلمچه به شهادت رسیده و دیگری در عملیات عاشورای ۲ در سال ۱۳۶۴ در چنگوله به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم افزود: پیکرهای مطهر این دو شهید گمنام روز جمعه هفته جاری از ساعت ۱۶:۴۰ از میدان آل یاسین به سمت مسجد مقدس جمکران تشییع خواهند شد.

وی ادامه داد: این دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در صحن اصلی مسجد مقدس جمکرا ن خاکسپاری می شوند.

کد خبر 6090166

دیگر خبرها

  • از درب طلای حرم امام رضا (ع) در دهه کرامت رونمایی می‌شود
  • رونمایی از درب طلای حرم امام رضا (ع) در دهه کرامت
  • رونمایی از درب طلای حرم امام رضا(ع) در دهه کرامت
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند