Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم از انعقاد تفاهم‌نامه علمی، پژوهشی و فناوری با دانشکدگان (پردیس) فارابی دانشگاه تهران خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم،  مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم از انعقاد تفاهم‌نامه علمی، پژوهشی و فناوری با دانشکدگان (پردیس) فارابی دانشگاه تهران خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید محمود طاهری افزود: این تفاهم‌نامه به منظور تقویت و توسعه همکاری‌های علمی, پژوهشی و فناوری مشترک همه جانبه و استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود در این دانشگاه منعقد شده است.

 

مدیر منطقه قم ضمن اشاره به اینکه این تفاهم‌نامه بین شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم با دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران منعقد شده است، تصریح کرد: هدف از انعقاد این تفاهم‌نامه، دسترسی و به کارگیری دانش فنی و فناوری روزآمد در اجرای طرح‌های پژوهشی، مطالعاتی، توسعه‌ای، کاربردی، مشاوره‌ای و آموزشی به منظور دستیابی به دانش و فناوری‌های مورد نیاز شرکت می‌باشد.

 

طاهری افزود: حمایت از پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی، برگزاری نشست‌های علمی مشترک، ارائه برنامه توسعه فناوری و مشاوره علمی، پژوهشی و آموزشی از طریق تشکیل کارگروه‌های تخصصی در هر حوزه از فعالیت‌های شرکت از اهداف اولیه این تفاهم‌نامه است./

 

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شرکت نفت دانشگاه تهران تفاهم نامه پژوهشی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه قم تفاهم نامه دانشگاه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۴۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوای ساز ارکستر سمفونیک تهران در قلعه فلک‌الافلاک می‌پیچد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد اله‌یاری فومنی مدیرعامل بنیاد رودکی، سید امیرعباس ستایشگر معاون آفرینش‌های فرهنگی هنری بنیاد رودکی، اعظم روانشاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان و داریوش بارانی شهردار خرم آباد، در جلسه مشترکی تفاهم‌نامه همکاری میان دو مجموعه بنیاد رودکی و شهرداری خرم‌آباد را امضا کردند.

بر اساس این تفاهم‌نامه ارکستر سمفونیک تهران، سمفونی فلک‌الافلاک، اثر استاد کامبیز روشن روان را با مشارکت بنیاد رودکی، شهرداری خرم‌آباد و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان در محوطه قلعه فلک الافلاک اجرا می‌کند.

گفتنی است جزئیات این برنامه متعابقا اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نوای ساز ارکستر سمفونیک تهران در قلعه فلک‌الافلاک می‌پیچد
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • تدوین آئین‌نامه تاسیس و اداره موزه‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی کشور
  • تفاهم تولید آثار نمایشی مشترک و حمایت از نمایشنامه‌های برتر منعقد شد
  • امضا دو تفاهم نامه علمی در همایش ملی تحول دیجیتال
  • امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان
  • آغاز اجرای طرح فیبر نوری در بیرجند
  • تفاهم‌نامۀ همکاری دانشگاه سلمان فارسی کازرون و انجمن علمی تحقیق و تصحیح نسخه‌های خطی ایران امضا شد
  • امضای تفاهم‌نامه اجرای طرح فیبر نوری در شهر بیرجند
  • انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه مراغه و گرجستان