Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-02@00:28:54 GMT

میسون گرینوود به قید وثیقه آزاد شد

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۱۴۵۲۷

میسون گرینوود پس از حدود پنج ماه از بازداشت‌گاه آزاد شد

میسون گرینوود، مهاجم انگلیسی منچستریونایتد که چند ماه پیش بنا به اتهاماتی از قبیل تجاوز، خشونت خانگی و تهدید به قتل بازداشت شده بود، به قید وثیقه آزاد شد.

طرفداری | به گزارش وب‌سایت گل، در اواخر ژانویه 2022 بود که هریت رابسون، پارتنر پیشین میسون گرینوود مهاجم جوان منچستریونایتد عکس‌هایی را منتشر کرد که در آن از سوی گرینوود مورد خشونت خانگی قرار گرفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه او مهاجم شیاطین سرخ را به تجاوز و تهدید به قتل نیز متهم کرد. در پی این اتهامات، گرینوود از سوی پلیس منچستر بازداشت شد و باشگاه منچستریونایتد اعلام کرد گرینوود تا اطلاع ثانوی حق فعالیت در این باشگاه را ندارد. در پی این اتفاقات، تمام اسپانسرها رابطه‌شان با گرینوود را به حالت تعلیق درآوردند. 

پلیس منچستر تاید کرده گرینوود به قید وثیقه از بازداشت‌گاه آزاد شده اما تحقیقات پرونده او ادامه می‌یابد. بیانیه پلیس منچستر در این خصوص به شرح زیر است:

مرد 20 ساله‌ای که روز یک‌شنبه 30 ژانویه 2022 به اتهام تجاوز و کتک زدن یک زن بازداشت شده‌بود، به دنبال انجام تحقیقات بیش‌تر به قید وثیقه آزاد شد. 

آزادی گرینوود در حالی است که باشگاه منچستریونایتد در آینده نزدیک روی او حساب نمی‌کند و او هم‌چنان در برنامه‌های این باشگاه جایی نخواهد داشت.

بیش‌تر بخوانید: پارتنر میسون گرینوود مورد خشونت خانگی قرار گرفت / عکس

اخبار داغ 

دردسر جدید استقلال؛ سازمان لیگ برای سیاوش یزدانی کارت بازی صادر نمی کند! یک باخت دیگر؛ دیگر بازیهای تیم ملی والیبال را نمی بینیم! طرح لو رفته از پیراهن اول میلان در فصل 23-2022 / عکس ظاهر جالب آلیانتس آرنا برای استقبال از سادیو مانه / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: میسون گرینوود قید وثیقه آزاد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۴۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برترین گلزنان انگلیسی تاریخ لیگ قهرمانان اروپا / وین رونی در صدر

شاهزاده هری تنها یک گل تا رسیدن به رکورد گلزنی وین رونی در لیگ قهرمانان اروپا فاصله دارد.

طرفداری | دیدار دو تیم بایرن مونیخ و رئال مادرید در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 دو تیم پایان یافت. هری کین زننده گل دوم مونیخی‌ها از روی نقطه پنالتی بود.

هری کین با گلزنی مقابل رئال مادرید در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا شمار گل‌های خود در این فصل از مسابقات چمپیونز لیگ را به عدد 8 رساند. او همچنین 3 پاس گل هم در این تورنمنت به ثبت رسانده تا در 11 گل بایرنی‌ها در لیگ قهرمانان تاثیر مستقیم داشته باشد. شاهزاده هری با گلزنی مقابل رئال مادرید شمار گل‌هایش در لیگ قهرمانان اروپا را به عدد 29 رساند تا بدین‌ترتیب او در جایگاه دوم برترین گلزنان انگلیسی تاریخ لیگ قهرمانان اروپا قرار گیرد.

وین رونی، اسطوره باشگاه منچستریونایتد اما با زدن 30 گل در لیگ قهرمانان اروپا در صدر بازیکنان انگلیسی تاریخ لیگ قهرمانان اروپا ایستاده است و هری کین تنها یک گل با آمار او و رسیدن به بهترین گلزن انگلیسی تاریخ چمپیونز لیگ فاصله دارد. در جایگاه سوم هم رحیم استرلینگ با 27 گل زده قرار گرفته است. در ادامه نگاهی به 10 گلزن انگلیسی برتر تاریخ لیگ قهرمانان اروپا می‌اندازیم.

10 گلزن انگلیسی برتر تاریخ لیگ قهرمانان اروپا رتبهنام بازیکنتعداد بازیتعداد گلباشگاه
1 وین رونی 85 30 منچستریونایتد
2 هری کین 43 29 تاتنهام، بایرن مونیخ
3 رحیم استرلینگ 82 27 منچسترسیتی، چلسی
4 پل اسکولز 124 24 منچستریونایتد
5 فرانک لمپارد 105 23 چلسی
6 استیون جرارد 73 21 لیورپول
7 اندی کول 48 18 منچستریونایتد
8 دیوید بکام 107 16 منچستریونایتد، رئال مادرید
9 فیل فودن 52 15 منچسترسیتی
9 تئو والکات 59 15 آرسنال

* آمارهای فوق از سایت ترانسفرمارکت استخراج و گردآوری شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • برترین گلزنان انگلیسی تاریخ لیگ قهرمانان اروپا / وین رونی در صدر
  • اشاره فرناندز به احتمال جدایی‌اش از منچستریونایتد
  • اسنایدر: تن هاخ با برخورد اشتباه با رونالدو، احترام رختکن منچستریونایتد را از دست داد
  • مک‌تامینی: مصدومیتم جدی نیست
  • کل منچستریونایتد برای فروش غیر از سه بازیکن!
  • تردید در یونایتد: احتمال بازگشت ستاره جنجالی
  • صدیقه وسمقی آزاد شد
  • منچستریونایتد و یک دهه اشتباه در سیاست های نقل و انتقالاتی! (زیرنویس فارسی)
  • حمایت دانشجویان دانشگاه آزاد گنبدکاووس از جنبش ضدصهیونیستی دانشگاه‌های آمریکا و اروپا
  • طرح لو رفته از پیراهن خارج از خانه منچستریونایتد برای فصل 25-2024 / عکس