Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، سید علی پورباقری اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۵۰ پروژه عمرانی در نقاط مختلف شهر رفسنجان توسط همکاران ما در معاونت شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری در حال اجراست.

وی بیان کرد: این پروژه‌ها شامل احداث بوستان، احداث پارکینگ حاشیه‌ای، احداث فرهنگسرا، عملیات زیرسازی و آسفالت، پیاده‌روسازی و جدول‌گذاری، ساماندهی میدان، اجرای فضای سبز حاشیه‌ای و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. هستند.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان با اشاره به اینکه عملیات احداث پنج بوستان در محلات مختلف شهر آغاز شده است، افزود: بوستان شهید گمنام واقع در شهرک یادگار امام، بوستان کوی شهید جهاندیده، بوستان واقع در شهرک اعتماد و بوستان های بلوار شهید نوری و اسماعیل آباد از جمله آن‌هاست.

 پورباقری در ادامه همچنین از تکمیل عملیات اجرای ساختمان‌های سازمان سیما، منظر و فضای سبز و حمل و نقل شهرداری یاد کرد و ادامه داد: ساختمان‌های پلاتو و شهرداری منطقه یک در حال احداث بوده و زورخانه شهید ابراهیم هادی نیز در مرحله مقدماتی قرار دارد.

وی از احداث فرهنگسرای ایثار و شهادت در محله عباس‌آباد و بهسازی سالن اجتماعات گلزار شهدا و تکمیل مقبره‌های خصوصی آرامستان خبر داد و افزود: کار احداث فرهنگسرا به مساحت ۲۰۰ مترمربع از اردیبهشت‌ماه جاری آغاز شده است.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان، تکمیل عملیات احداث میدان شهید آزادنیا در محله کریم‌آباد و احداث پارکینگ حاشیه‌ای در بلوار شهید مدرس را از دیگر پروژه‌های مهم در حال اجرای این معاونت برشمرد و گفت: احداث برج عملیاتی در محوطه ایستگاه آتش‌نشانی شماره یک واقع در ایستگاه مرکزی به تمام رسیده که هدف از ساخت آن، آمادگی و تمرین آتش‌نشانهاست.

انتهای پیام/۸۰۰۱۶/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: پروژه عمرانی شهرداری رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۵۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم

مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان گفت: پل عابر پیاده خیابان آبشار با هزینه بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال، پیشرفت ۸۵ درصدی داشته و ردیف بودجه تامین شده است که به پروژه تزریق می‌شود.

علی باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در خیابان آبشار بعد از پل غدیر به دلیل تردد ساکنان از شمال به جنوب به سمت حاشیه زاینده‌رود، مشکلات و حوادث زیادی رخ می‌داد.

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط سخت تردد شهروندان، شهرداری منطقه ۶ احداث پل عابر پیاده در خیابان آبشار سوم، جنب خیابان مسرور در امتداد شمال به جنوب را در دستور کار خود قرار داد، افزود: عملیات اجرایی، احداث پل‌های عابرپیاده به دلیل تداخل با فضای سبز نیاز به دریافت مجوز داشت که این اقدام نیز انجام شده است.

مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه فونداسیون پنج پایه بتنی پل عابرپیاده خیابان آبشار اجرا شده است، ادامه داد: ۶۵ متر طول عرشه فلزی، ۱.۶ متر عرض و ۵.۵ متر ارتفاع این پل است

باقری با بیان اینکه ۹۰ درصد پل‌های عابر در کارخانه ساخته و در محل نصب می‌شود، گفت: پل عابر پیاده خیابان آبشار با هزینه بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال، پیشرفت ۸۵ درصدی داشته است که ردیف بودجه تأمین و به پیمانکار پروژه تحویل شده که با پیگیری و تلاش جهادی در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد خبر 748665

دیگر خبرها

  • میدان جی مسدود خواهد شد
  • سرانجام ساخت فاز تکمیلی بزرگراه یادگار امام
  • معرفی دستاوردها و زندگی مشاهیر هدف مهم احداث باغ مشاهیر است
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد
  • تکمیل پارکینگ محله چهل اختران قم
  • خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) قم احداث می‌شود
  • پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)
  • پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم
  • اراک با مدیریت تعاملی به سمت توسعه و تعالی پیش می‌رود