Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در خطبه‌های این هفته نماز جمعه  در مصلی بیت المقدس اراک مطالبی به شرح زیر بیان کرد.

ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه و هفتم تیرماه، انقلاب اول بیرون کردن شاه، انقلاب دوم اخراج آمریکا از کشور و انقلاب سوم یعنی شهادت آیت الله بهشتی و یارانش بود که توسط جنایتکاران و منافقان از صحنه رانده شده انجام شد و ثابت شد انقلاب ما اسلامی است و جمهوری اسلامی تثبیت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اکنون باید به توسعه علمی و خودکفایی کشور بیندیشیم گفت در بخش‌هایی موفق بودیم و همچنان باید منظر نگاه ما اسلام اهل بیت و توسعه کشور باشد.

با توجه به سخنرانی مقام معظم رهبری در جمع اساتید به مناسبت شهادت دکتر چمران، با گرامیداشت یاد این شهید بزرگ، اساتید و دانشگاهیان باید افتخار کنند که زیر پرچم امام زمان عج و ولایت هستند.

با توجه به حادثه زلزله در افغانستان، هلال احمر ایران برای کمک به این کشور در اولین فرصت اقدام نموده و امیدواریم با کمک کشور‌های جهان از مصیبت ملت افغانستان کاسته شود همچنین امیدواریم دولت مقتدر در عراق تشکیل شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمازجمعه اراک آیت الله دری نجف آبادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۵۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) رئیس دانشگاه شهید بهشتی: در اتفاقات ۱۴۰۱، پلیس ایران وارد هیچ دانشگاهی نشد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بندر شهید بهشتی ـ چابهار
  • BRT کرج، خوب یا بد؟
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام
  • (ویدئو) رئیس دانشگاه شهید بهشتی: در اتفاقات ۱۴۰۱، پلیس ایران وارد هیچ دانشگاهی نشد
  • انتشار متن نامه شهید سردار زاهدی به رهبری/ شهید زاهدی چه هدیه‌ای تقدیم رهبر انقلاب کرد؟
  • ماجرای هدیه و نامه شهید زاهدی به رهبر انقلاب چه بود؟
  • (تصاویر) بندر شهید بهشتی چابهار
  • دانشگاه شهید بهشتی ،دانشجویان آمریکایی اخراجی را بورسیه می‌کند
  • فاضل لنکرانی: «امید» در میان اساتید حوزه در حال از بین رفتن است / تعداد شاگردان استادی که ۱۰۰ شاگرد داشت به ۱۰ نفر رسیده / مراجع و رهبری به این مسائل توجه کنند