Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس ازکوه‌چنار، احمد مولایی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کوه‌چنار در سخنرانی پیش از خطبه امروز با بیان اینکه به  ۱۸ هزار پرونده در شهرستان کوه‌چنار رسیدگی شده اظهارداشت: بیشتر این پرونده‌ها سرقت و دعاوی بوده و بیش از دوهزار پرونده نیز با همکاری هیئت های صلح  به مصالحه ختم  شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مولایی گفت: شش فقره قتل به مصالحه ختم شده  و از طرف انجمن حمایت از زندانیان نیز صدها کمک به خانواده زندانیان صورت گرفته است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کوه‌چنار در ادامه با بیان اینکه دادگستری شهرستان کوه‌چنار جهت رفع موانع تولید نیز کمسیون دارد و در جهت رفع مشکلات تلاش می‌کند گفت: در خصوص آسیب اجتماعی نیز  با برگزاری جلسات متعددی  با نهادهای تصمیم گیر، آسیب شناسی و تصمیم گیری شده که در این خصوص اقدام می‌شود.

این مقام مسئول به خودکشی نیز اشاره کرد و افزود:  این مسئله همشهریان عزیز را آزرده کرده و در مواردی  علت‌های که باعث این کار می‌شود واقعا مشخص نیست چرا که طرف اصلا مشکل مالی ندارد میبینی که خود کشی می‌کند.

وی گفت: نظارت بربازار را در برنامه خود داریم و شخصا در بازار حضور داریم و رصد میکنیم.

مولایی  با بیان اینکه احداث شورای حل اختلاف کلنگ زنی شده و انتطار داریم هرچه سریعتر تکمیل شود افزود:  ما هم مطالبه گریم و تقاضا داریم مواردی را  ادارات وارد و مشکلات را حل کنند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کوه‌چنار با تاکید بر اینکه در اتاق دادگستری برروی شهروندان باز هست گفت: خط قرمز دادگستری استفاده از اسلحه، مواد مخدر، مشروبات، نزاع دسته جمعی و... است.

مولایی در ادامه گفت: توقع داریم همشهریان عزیز نیز آستانه تحمل خود را بیشتر کنند و قبل از شکایت  از کنار مسائل کم اهمیت بگذریم و مشکل را بین هم حل کنیم تا کار به شکایت کشیده نشود.

انتهای خبر/خ

منبع: فارس

کلیدواژه: مصالحه قتل دادستان کوهچنار خودکشی شهرستان کوه چنار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۵۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن

سرهنگ بهادر دیلمی فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل، موضوع دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی تنکابن قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، ۴ سارق حرفه‌ای منازل را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ دیلمی گفت: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های ماموران به ۸ فقره سرقت منزل در سطح شهرستان تنکابن اعتراف کردند.

او با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شدند، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • هدیه نکونام به هوادار خاص/ دختر آبی پوش در آغوش سرمربی استقلال
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • قیمت گذاری پرونده زمینهای تغییر کاربری یافته در آمل
  • رسیدگی به ۳ هزار پرونده موضوع ماده ۴۷۷
  • تشکیل ۵۰۶ فقره پرونده با موضوع سلاح و مهمات در دادگستری استان کرمان
  • آئین دوهزار ساله بیل‌گردانی در نیم‌ور برگزار شد
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • کشف ۲۴ فقره سرقت از باغ ویلا‌های جاده مشهد-کلات
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد