Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش “ورزش سه” هافبک جوان و خوش آتیه تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، یکی از بازیکنانی است که در فصل نقل و انتقالات تابستانی توجه ویژه‌ای روی آن وجود دارد و  نام او در بیست سالگی دور و بر تیم‌های مدعی شنیده شده است. سن پایین، تجربه بازی در لیگ برتر و عضویت در تیم امید ایران همه از ویژگی‌هایی است که حامدی‌فر را تبدیل به خریدی خیلی خوب می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این و زمانی که محرم نویدکیا سکان هدایت سپاهان را بر عهده داشت از هافبک جوان نفت به عنوان یکی از خریدهای اصلی او نام برده می‌شد. یحیی گل‌محمدی هم در لیست اولیه‌ خود به مدیران باشگاه نام امید حامدی‌فر را قرار داده بود تا این بازیکن دو مشتری پر و پا قرص را در همان ابتدا برای خود ببیند.

اما در حال حاضر استقلال مهم‌ترین مشتری حامدی‌فر در لیگ برتر است. قهرمان فصل قبل لیگ با توجه به جای خالی‌ای که در فاز دفاعی‌اش دارد به دنبال جذب بازیکنی آینده‌دار در این پست است و به احتمال فراوان با هافبک نفت آبادان قرارداد امضا خواهد کرد.

هر چند یکی دیگر از تیم‌های استان خوزستان هم به دنبال جذب حامدی‌فر است اما این بازیکن بعد از پایان لیگ برتر پس از مشورت با علیرضا منصوریان، مجاب شد پیراهن استقلال را بر تن کند. سرمربی نفت آبادان سال گذشته در کنفرانس‌های مطبوعاتی متعدد خود از حامدی‌فر به عنوان یکی از استعدادهای ایران نام می‌برد و سبک بازی‌اش را با کریم باقری، یکی از اسطوره‌های فوتبال ایران مقایسه می‌کرد. در حدی که در مصاحبه خود بعد از بازی با نفت گفت: امید حامدی‌فر با توکل به خداوند و در صورت تمرکز کافی و پشتکار بی وقفه می‌تواند فوتبال ایران را به داشتن کریم باقری جدید امیدوار کند .

در صورت پیوستن حامدی‌فر به استقلال او بعد از مهدی قایدی دومین ستاره جنوبی است که منصوریان به تیم محبوبش آورده و‌ حالا باید در انتظار درخشش وی در تیم جدیدش بود.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نقل و انتقالات حامدی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۵۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده حمله امید حامدی‌فر به بازیکن ذوب‌آهن؛ از بچه خوشگل تا رنگو! + عکس

امید حامدی‌فر و مهرداد رضایی با یکدیگر مشکلات شدیدی دارند.

طرفداری | روز گذشته امید حامدی‌فر و مهرداد رضایی با هم درگیر شدند.

استقلال در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ برتر برابر ذوب‌آهن قرار گرفت و موفق شد این تیم را با نتیجه دو بر یک شکست دهد. آبی‌پوشان با این پیروزی باز هم در صدر جدول قرار گرفتند و اختلاف خود با پرسپولیس را حفظ کردند.

امید حامدی‌فر پس از سوت پایان بازی، ناگهان به مهرداد رضایی بازیکن ذوب‌آهن حمله کرد و او را با یک ضربه شدید نقش بر زمین کرد، اتفاقی که از دید دوربین‌ها پنهان نماند و تصاویر آن پخش شد اما حامدی‌فر چرا چنین کاری کرد؟

در بازی رفت دو تیم، مهرداد رضایی در جریان بازی با حامدی‌فر درگیر شد و بازیکن استقلال روی زمین افتاد. رضایی هم در واکنش به او گفت:

بازی کن؛ بلند شو بچه خوشگل!

حامدی‌فر در آن لحظه واکنشی نشان نداد اما بعدا با یک استوری اینستاگرامی از خجالت رضایی درآمد و حالا در بازی برگشت هم به نوعی تلافی کرد. باید دید کمیته انضباطی در این مورد چه تصمیمی می‌گیرد.

استوری حامدی‌فر پس از بازی رفت

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • احضار دو بازیکن استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی
  • پشت پرده حمله امید حامدی‌فر به بازیکن ذوب‌آهن؛ از بچه خوشگل تا رنگو! + عکس
  • حامدی‌فر: حتماً یک چیزی شنیدم که با رضایی درگیر شدم!
  • جنجال حامدی‌فر و رضایی به بازی برگشت رسید!
  • واکنش بازیکن ذوب‌آهن به درگیری با حامدی‌فر
  • واکنش حامدی فر نسبت به حمله به بازیکن ذوب آهن؛ طبیعی بود!
  • بازیکن سابق پرسپولیس: روزبه چشمی باید سه بار اخراج می شد
  • واکنش مهرداد رضایی به حمله بازیکن استقلال + فیلم
  • حمله عجیب بازیکن جنجالی استقلال به بازیکن مصدوم ذوب آهن!
  • با بردن پرسپولیس به هواداران استقلال هدیه می‌دهیم