Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: جدایی مجیدی شوکه‌کننده بود و می‌توانستیم از او غرامت بگیریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پرویز مظلومی، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درمورد مشکلات انتخاب سرمربی بعد از جدایی فرهاد مجیدی اظهار کرد: متاسفانه باشگاه استقلال بخاطر رفتن مجیدی دو تا فرصت ۲۰ روزه را برای انتخاب سرمربی جایگزین از دست داد به همین دلیل انتخاب سرمربی جدید طول کشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مظلومی درخصوص گزینه‌های مطرح شده برای جانشینی مجیدی اضافه کرد: اصرار مجموعه بر انتخاب گزینه ایرانی بود به همین دلیل سراغ چند مربی ایرانی رفتیم که آقای نکونام در راس آنها بودند ولی بخاطر حاشیه‌هایی که ایجاد شد، این مربی صلاح ندید که هدایت استقلال را قبول کند. البته بنظر خودم آمدن مربی ایرانی بعد از نتیجه‌ای که استقلال کسب کرده بود، ریسک بالایی داشت.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال ادامه داد: از همان ابتدا تصویب هیات مدیره باشگاه انتخاب سرمربی خارجی نبود به این دلیل که از مربی ایرانی جواب گرفته بودیم اما از سر اجبار و جوی که در فضای مجازی ایجاد شده بود، به سراغ مربی خارجی رفتیم.

مظلومی با اشاره به مدیریت خوب آجرلو درباره کنترل کردن حاشیه‌ها گفت: من نزدیک به ۳۵ سال در این باشگاه بودم. هیچ سالی نبوده که استقلال حاشیه نداشته باشد اما با مدیریت آجرلو تمام پولی که به بازیکنان و مربیان خارجی بدهکار بودیم، همه پرداخت شد تا تیم به آرامش و قهرمانی برسد.

مظلومی که حاضر نبود اسمی از الکس نوری بیاورد درباره ماجرای منتفی شدن این گزینه از مربیگری استقلال گفت: این مربی در ابتدا قرار بود با مبلغ ۲۵۰ هزار دلار هدایت تیم استقلال را برعهده بگیرد اما جو رسانه‌ها قمیت این مربی را جایی رساند که با ۷۰۰ هزار دلار هم راضی به هدایت تیم استقلال نشد. در همین راستا ساپینتو در سکوت انتخاب شد چراکه اگر اسم این مربی هم رسانه‌ای می‌شد، باید دو برابر قمیتش را پرداخت می‌کردیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درخصوص خریدهای مدنظر این باشگاه توضیح داد: به چند باشگاه داخلی و همچنین برای جذب محمد محبی به باشگاه پرتغالی نامه زدیم، اما اولویت اهداف نقل و انتقالات باشگاه بازیکنان داخلی است.

مظلومی درخصوص پیشنهادها به سید حسین حسینی و مهدی‌پور گفت: اکثر بازیکنان ما پیشنهاد خارجی دارند اما با باشگاه قرارداد دارند.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال با اشاره به تمدید با مدافع برزیلی افزود: با سیلوا صحبت‌هایی را انجام دادیم ولی بیشتر مشکلات مالی مطرح است اما این بازیکن تمایل به ماندن دارد.

مظلومی درباره جدایی حسین‌زاده از استقلال تصریح کرد: حسین‌زاده با باشگاه قرارداد دارد و باشگاه هم روی حسین‌زاده سرمایه‌گذاری کرده و به این راحتی این بازیکن را از دست نخواهد داد.

مظلومی با اشاره به شایعاتی که درخصوص جدایی وریا غفوری منتشر شده گفت: وریا غفوری سالیان سال برای استقلال زحمت کشیده و احترام این بازیکن حفظ خواهد شد و تا الان هیچ صحبتی درخصوص این بازیکن در باشگاه مطرح نشده ضمن اینکه فیلم این بازیکن هم مانند بقیه بازیکنان در اختیار ساپینتو قرار گرفته است.

وی درخصوص معاوضه رضاوند و کوشکی بیان کرد: فیلم هر دو بازیکن در اختیار ساپینتو قرار گرفته و با نظر او انتخاب خواهد شد. اما رضاوند یک بازیکن استقلالی است و بهتر بود تا یک دوره‌ای از تیم دور باشد تا از لحاظ روحی و روانی آماده شود.

مظلومی درمورد فرشید اسماعیلی گفت: اگر سرمربی بخواهد، مشکلی برای انتقال این بازیکن نداریم.

عضو هیات مدیره استقلال به حاشیه‌های ایجاد شده برای جدایی فرهاد مجیدی افزود: باشگاه استقلال با مجیدی قرارداد سه ساله بسته بود به همین دلیل تمام صحبت‌هایی که علیه باشگاه برای ماندن مجیدی مطرح شده بود، بی‌اساس بود. اصرار آقای آجرلو این بود که مجیدی را حفظ کند به همین دلیل قرارداد سه ساله با مجیدی بسته شد. اما جدایی او واقعا شوکه‌کننده بود.

مظلومی با اشاره به شروع کار ساپینتو در این تیم خاطرنشان کرد: از زمانی که ساپینتو هدایت تیم را برعهده گرفت، تمام وقتش را روی استقلال گذاشته و بطور مرتب مشغول تماشای فیلم‌های مربوط به بازی‌های فصل قبل استقلال است. به هر حال ممکن است که این مربی از نحوه بعضی از بازیکنان راضی نباشند. در نهایت منتظریم تا ساپینتو برای بستن تیم لیست بدهد.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال با اشاره به انتخاب دستیارهای ساپینتو خاطرنشان کرد: قرار براین شد که ساپینتو دو دستیار خارجی با خود بیاورند و بقیه دستیاران از بازیکنان سابق استقلال در کنار این مربی قرار خواهند گرفت که به انتخاب ساپینتو است.

مظلومی درخصوص اینکه آیا مجیدی با دلخوری از استقلال جدا شد ادامه داد: نه، مجیدی با دلخوری نرفت. آقای آجرلو در جلسه‌ای مطرح کردند که بخاطر قهرمانی استقلال به عنوان پاداش اجازه جدایی به مجیدی داده شود. اگر باشگاه استقلال قصد داشت سد راه فرهاد مجیدی شود، با توجه به قراردادی که او با باشگاه بسته بود، می‌توانستیم از او غرامت بگیریم اما سنگ‌اندازی نکردیم تا او راحت جدا شود.

پیشکسوت باشگاه استقلال در رابطه با پیوستن احتمالی سعید صادقی به پرسپولیس اظهار داشت: در نقل و انتقالات باشگاه ها کاره ای نیست. افرادی که بازیکنان را جابجا می کنند تصمیم می گیرند و همه چیز دست آنهاست. مدیربرنامه ها دست بازیکن را می گیرند و به باشگاه می آیند و صحبت می کنند. پس از اینکه از مبلغ پیشنهادی اطلاع پیدا کردند، به باشگاه دیگر می روند و می گویند بر فرض مثال استقلال اینقدر پیشنهاد داده است. سپس آنجا مبلغ بالاتری می گیرند و باز هم به باشگاه دیگری می روند.

عضو هیئت مدیره استقلال صحبت هایش را اینگونه ادامه داد: در زمان نقل و انتقالات بلبشویی ایجاد شده است. یک بازیکن معمولی این همه سر و صدا ندارد. اینها تمامش بخاطر مسائل رسانه ای است. یک سری افراد پشت صحنه دارند کار انجام می دهند.

او در پاسخ به این سوال که با سعید صادقی به توافق رسیده بودند، گفت: ما با مدیربرنامه هایش صحبت کردیم و واقعا دست ایشان درد نکند و خیلی تلاش کرد. نمی دانم قول هایی به ما داد و قرار بود این کار انجام شود که من امروز شنیدم به باشگاه دیگری رفته است. به هر صورت نقل و انتقالات اینگونه است.

مظلومی در مورد اینکه آیا علت جذب نشدن صادقی بخاطر اختلاف سر موضوعات مالی بوده گفت: بیشتر به دلیل اختلاف روی مباحث مالی و یک سری موضوعات دیگر است که من وارد جزئیاتش نمی شوم.

او گفت: بازار نقل و انتقالات خیلی بی در و پیکر است. بازیکنی که قیمت او یک میلیارد است، الآن حدود ۱۰، ۱۵ میلیارد می خواهد. این مبالغ باور کردنی نیست. کی باید به این مسائل ورود کند؟ فوتبال ما اصلا در آن اندازه نیست که این میزان پول خرج کند. من خیلی با جرات این را می گویم. سطح فوتبال ما به اندازه خرج این مبالغ نیست.

عضو هیئت مدیره استقلال در رابطه با آخرین روند جذب محمد محبی گفت: باشگاه نامه زده ولی هنوز جوابی نگرفتیم و صحبت‌هایی با این بازیکن صورت گرفته است و رضایت این بازیکن گرفته شده است. ما پارسال هم به دنبال این بازیکن و محمدرضا حسینی بودیم که تقریبا در آستانه پیوستن بود که بنا به مشکلات خانوادگی انتقال صورت نگرفت و امسال نیز به این بازیکن نیز نامه زدیم.

مظلومی در رابطه با جذب رضاوند و اسماعیلی اظهار داشت: در تلاشیم این بازیکن که خودش یک استقلالی تمام عیار است را اگر مربی نظر داشته باشد برگردانیم، رضاوند به نظر من با رفتن به فولاد یک تجربه خوبی را کسب کرد و نیاز بود این بازیکن به این تجربه دست پیدا کند. فرشید هم بچه استقلال است و اگر تمایل داشته باشد و باز هم اول با نظر ساپینتو می‌تواند به استقلال برگردد و کسی دخالتی در نقل و انتقالات باشگاه نخواهد داشت و ساپینتو برگردد به باشگاه لیست خواهد داد.
انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال نقل و انتقالات انتخاب سرمربی همین دلیل ایجاد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۶۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامیابی‌نیا: پیروزی در ۶ بازی باقی‌مانده نشدنی نیست

ایسنا/اصفهان بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن معتقد است تیمش توانایی کسب ۱۸ امتیاز از ۶ بازی را دارد و گفت: اگر بتوانیم ۱۸ امتیاز را بگیریم که کار نشدنی نیست، جایگاهمان را خیلی در جدول بالا خواهیم آورد.

کمال کامیابی‌نیا در آخرین تمرین ذوب‌آهن پیش از دیدار با نساجی در جمع اصحاب رسانه، اظهار کرد: شرایط بسیار خوبی داریم. در بازی‌های خانگی خیلی نتوانستیم خوب نتیجه بگیریم، اما بازی قبل با آلومینیوم توانستیم امتیاز بگیریم و ۶ بازی دیگر باقی مانده است. اگر بتوانیم ۱۸ امتیاز را بگیریم که کار نشدنی نیست، خیلی جایگاهمان را در جدول بالا خواهیم آورد.

او درباره بازی با نساجی توضیح داد: جدول و جایگاه تیم‌ها مشخص است. نساجی انگیزه‌های خود را دارد، ما هم اهدافمان را دنبال می‌کنیم و امیدوارم بتوانیم در این بازی خانگی با ارائه بازی خوب امتیاز کامل را کسب کنیم.

بازیکن گاندوها خطاب به هوادارانشان گفت: از هوادارانمان می‌خواهم در این ۶ بازی مانده یارمان باشند و در بازی‌های خانگی حتما برای حمایت بیایند. ذوب‌آهن تیم ریشه‌داری است و امیدوارم فردا هم در کنارمان باشند. اگر باشگاه در آینده برنامه‌ریزی خوبی داشته باشند، تماشاگران خودشان به ورزشگاه می‌آیند.

طرز فکر تیم عوض شد

محمد حسین اسلامی، دیگر بازیکن ذوب‌آهن نیز شرایط و تمرینات تیمش را خوب ارزیابی و اظهار کرد: این هفته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. بازی مهمی برای هر دو تیم است و امیدوارم بتوانیم نتیجه بگیریم.

او ادامه داد: با برد آلومینیوم طرز فکر تیم عوض شد،

بازی تراکتور حیف شد. خودم هم شرایط خوبی دارم و امیدوارم با زحمات همه بچه‌ها به نتیجه برسیم.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • مدیرعامل استقلال: از خبر برکناری خودم شوکه شدم
  • پشت پرده برکناری علی خطیر؛ پرداخت پول بدون اجازه!
  • دیدگاه کارشناس داوری در مورد صحنه‌های مشکوک بازی تراکتور و استقلال
  • حاشیه بازی تراکتور و استقلال| حضور مربیان تیم ملی و شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • حسرت ۵۲ ساله اپه و فلوره ایران برای بازگشت به المپیک
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • کامیابی‌نیا: پیروزی در ۶ بازی باقی‌مانده نشدنی نیست
  • تصمیم قطعی گزینه جذاب بایرن: فقط خارج!
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است