Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور وزیر آموزش و پرورش، نهمین مرحله تجهیزات آموزشگاهی و هدایای دانش آموزی به مدارس مناطق عشایری استان فارس ارسال شد.

او در آیین ارسال تجهیزات آموزشی به مدارس عشایری فارس با اشاره به تعبیر امام راحل، از عشایر به عنوان ذخایر انقلاب یاد کرد.

نوری گفت: ارسال تجهیزات نوین، فرصت‌های آموزشی برابری را بین دانش آموزان عشایر ایجاد و عدالت آموزشی را برقرار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر آموزش و پرورش از همه مسئولان ادارات، نهاد‌ها و ارگان‌های فارس، که یاریگر آموزش و پرورش عشایر هستند قدردانی کرد.

مدیر آموزش و پرورش عشایر فارس نیز در این مراسم گفت: این تجهیزات شامل اقلام آموزشی، پرورشی، اداری و هدایای دانش آموزی به ارزش اعتباری ۱۲۰میلیارد ریال است.

بهنام حیدری گفت: این تجهیزات و هدایا درقالب سی دستگاه خودروی نیسان و یک دستگاه کامیونت، به نمایندگی‌های چهارگانه عشایری در استان فارس ارسال می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش عشایر فارس گفت: این تجهیزات به منظور آمادگی کامل و برنامه ریزی مناسب و اجرایی کردن موفق پروژه مهر در سال تحصیلی جدید و تامین امکانات و تجهیزات کلاسی و آموزشی و همچنین هدایا و نیازمندی‌های دانش آموزان، در موعد مقرر تحویل مدارس عشایری استان خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرصت های آموزشی وزیر آموزش و پرورش آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۶۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه مناسب برای بروزرسانی تجهیزات فنی‌و‌حرفه‌ای مهاباد در نظر گرفته می‌شود

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد در بازدید سرزده از کارگاه‌های فنی‌و‌حرفه‌ای این شهرستان، گفت: بودجه مناسب برای بروزرسانی تجهیزات در کنار تعمیر و ساماندهی فضای آموزشی و اداری این مرکز در اعتبارات شهرستانی و ملی در نظر گرفته خواهد شد تا بتوان در چند سال آینده شاهد رونق و توسعه فضای آموزشی مناسب برای استفاده متقاضیان کسب فن و مهارت باشیم.

وی افزود: آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای به عنوان پل ارتباطی واحد‌های تولیدی و صنعتی با آموزش، علاوه بر حرفه‌آموزی و آماده‌سازی افراد برای احراز شغل، با ارتقای کارایی و توانمندی نیرو‌ها به توسعه کسب‌وکار و اقتصاد کشور نیز کمک می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • علت افت تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی چیست؟ + تاریخ برگزاری امتحانات
  • نمایش دستاوردهای خودکفایی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در سنندج
  • بودجه مناسب برای بروزرسانی تجهیزات فنی‌و‌حرفه‌ای مهاباد در نظر گرفته می‌شود
  • اقدامات ایجابی سلامت‌محور در فارس توسعه یابد
  • نمایشگاه دست ساخت‌های دانش آموزی در سنندج
  • استاندار فارس: باید به هنرستان‌ها توجه ویژه‌ای شود
  • مسابقات فوتسال دانش آموزان ابتدایی جنوب فارس
  • آزمون‌های نهایی مبتنی بر ارزشیابی از یادگیری است
  • لزوم ایجاد فضا‌های آموزشی و تربیتی در آموزش و پرورش
  • جشنواره نوآوری و فناوری دانش آموزی در تبریز برگزار می شود