Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@22:50:45 GMT

توافق سیتی و آرسنال بر سر انتقال گابریل ژسوس

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۱۷۱۹۶

توافق سیتی و آرسنال بر سر انتقال گابریل ژسوس

به گزارش "ورزش سه"، این می تواند خبر خوبی برای میکل آرتتا باشد. سرمربی جوان آرسنال که تیمش این روزها حضور فعالی در بازار نقل و انتقالات تابستانی دارد، فاصله چندانی تا به خدمت گرفتن یک عنصر تهاجمی مهم و تأثیر گذار ندارد.

گابریل ژسوس مهاجم برزیلی و 25 ساله منچستر سیتی مورد توجه آرسنال قرار گرفته است. جذب ارلینگ هالند و آغاز رایزنی های سیتی برای جذب ژوائو فلیکس، یک پیام مهمی برای ژسوس داشت و آن این است که او در اندیشه های پپ گواردیولا برای فصل بعد جایی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توپچی ها به عنوان جدی ترین خواهان مهاجم برزیلی مذاکرات خود را با سیتیزن ها آغاز کردند و در نهایت طرفین برای این انتقال به توافق رسیدند.

فابریزیو رومانو خبرنگار معروف دنیای نقل و انتقالات لحظاتی پیش در توییتر خود از توافق سیتی و آرسنال برای انتقال 45 میلیون پوندی این بازیکن خبر داد. او نوشت که اکنون آرسنال به دنبال توافق شخصی با ژسوس است.

بدین ترتیب سیتی از بازیکنی که در سال 2017 با حدود 27 میلیون پوند راهی اتحاد شد، سود خالصی به دست آورد. قرارداد ژسوس تابستان آینده به پایان می رسید اما او ترجیح داد به جای یک انتقال آزاد در سال آینده، با هزینه ای 45 میلیون پوندی راهی امارات شود.

ژسوس طی سالهای حضور در منچسترسیتی، در 236 مسابقه موفق به زدن 95 گل و دادن 46 پاس گل شد.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نقل و انتقالات اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۷۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچسترسیتی همچنان در تعقیب آرسنال

تیم فوتبال منچستر سیتی مقابل ناتینگهام فارست به برتری رسید.

به گزارش فارس، در چارچوب هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس، منچستر سیتی به مصاف ناتینگهام فارست رفت و به برتری 2 بر صفر رسید.

در این بازی برای سیتی گواردیول و هالند گلزنی کردند.

آرسنال با 80 امتیاز صدرنشین است و سیتی با یک بازی کمتر و 79 امتیاز در رده دوم قرار دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: زمان جدایی غول نروژی از منچسترسیتی مشخص شد!‏ نگاهی به عملکرد دور از انتظار ارلینگ هالند مقابل چلسی (+فیلم)

دیگر خبرها

  • کشف جنجالی: مهاجم فارست هوادار سیتی بود!
  • منچسترسیتی همچنان در تعقیب آرسنال
  • منچسترسیتی برد و به تعقیب آرسنال ادامه داد
  • نیمه شانس سیتی: دو گل صد در صد از دست رفت!‏
  • خطای عجیب ریچارلیسون بر روی هموطنش گابریل در جریان دیدار تاتنهام و آرسنال / فیلم
  • شروع مذاکرات آرسنال با گابریل ماگالاش برای تمدید قرارداد
  • ورود PSG: رقابت با آرسنال و سیتی برای ستاره برزیلی
  • هشدار گواردیولا به سیتی و آرسنال
  • گواردیولا: اتفاقی که برای لیورپول افتاد ممکن است برای ما هم رخ دهد
  • منچسترسیتی با بردی پرگل در کورس قهرمانی ماند