Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس جرجانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بیش از ۱۰ طرح بزرگ صنعتی در سطح استان در دست اقدام است و جواز بهره‌برداری آن در حال اخذ است.

وی بیان کرد: سال گذشته ۵۴ فقره پروانه بهره‌برداری صنعتی با سرمایه‌گذاری حدود ۶۰ هزار میلیارد ریال در سطح استان صادر شد.

 مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با اشاره به اینکه این میزان سرمایه‌گذاری زمینه اشتغال بیش از هزار و ۴۷۰ نفر را فراهم کرده است اظهار داشت: سرمایه‌گذاری صورت گرفته در این بخش نسبت به سال ۹۹ بیش از ۱۰ برابر معادل هزار و ۱۳۵ درصد رشد داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین در راستای جذب سرمایه‌گذاری در حوزه صنعت طی سال گذشته ۳۸۶ فقره جواز تاسیس با سرمایه‌گذاری ۳۲۱ هزار میلیارد ریال صادر شده است.

جرجانی تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود با ایجاد و بهره‌برداری از این واحدها زمینه اشتغال بیش از ۱۳ هزار نفر در استان فراهم شود.

وی عنوان کرد: این تعداد جواز صنعتی از لحاظ تعداد جواز صادره ۱۴ درصد، از لحاظ پیش‌بینی میزان سرمایه‌گذاری سه برابر معادل ۳۲۳ درصد و از لحاظ پیش‌بینی اشتغال ۶۳ درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

 مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی افزود: همچنین در راستای رفع موانع تولید و فعال‌سازی واحدهای صنعتی راکد در سال گذشته ۴۵ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در سطح استانی و ملی برگزار و با پیگیری‌های صورت گرفته ۲۴ واحد صنعتی راه‌اندازی مجدد شده و به چرخه تولید بازگشتند.

وی گفت: بهره‌برداری از طرح‌های کوچک، بزرگ و متوسط در دست اجرا و آغاز عملیات اجرایی برخی از طرح‌های بزرگ در زمینه‌های تولید فولاد، فرآوری و تولید شمش طلا، تولید کنسانتره آهن، کاهشی و سرامیک، دانه‌بندی و فرآوری منیزیت، کنسانتره مس، پودر بنتونیت و سایر با ایجاد اشتغال بیش از هزار و ۵۰۰ نفر در سطح استان در خصوص تمرکز بر تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام صنعتی و صنایع معدنی استان از جمله اقدامات شاخص این اداره کل در سال گذشته بوده است.

برچسب‌ها بیرجند فولاد خراسان جنوبی سرمایه گذاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بیرجند فولاد خراسان جنوبی بیرجند فولاد خراسان جنوبی سرمایه گذاری سرمایه گذاری خراسان جنوبی سطح استان بهره برداری سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۷۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ۱۱۰ فرصت سرمایه گذاری خراسان جنوبی در اکسپو ۲۰۲۴

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ در تهران، ۸۴ کشور جهان حضور دارند.

برشور‌های معرفی ظرفیت‌های خراسان جنوبی با اولویت زنجیره‌های ارزش به دو زبان فارسی و انگلیسی چاپ شده و در نمایشگاه ارائه شده است.

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (IRAN EXPO ۲۰۲۴) از امروز هشتم تا دوازدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ به میزبانی ایران در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با حضور دو هزار و ۵۰۰ تا سه هزار تاجر خارجی و ۸۰۰ شرکت برتر صادراتی داخلی در حال برگزاری است.

دیگر خبرها

  • ۱۱۰ فرصت اقتصادی خراسان جنوبی به ۲ زبان ترجمه شد
  • خسارت هزار و ۴۷۰ میلیارد ریالی بارش‌های بهاری در خراسان رضوی
  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود
  • معرفی ۱۱۰ فرصت اقتصادی خراسان جنوبی به سرمایه‌گذاران
  • فاز اول نیروگاه بادی درح به زودی به بهره‌برداری می‌رسد
  • سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد ریالی اوقاف مرکزی در طرح پرورش ماهی
  • معرفی ۱۱۰ فرصت سرمایه گذاری خراسان جنوبی در اکسپو ۲۰۲۴
  • سرمایه‌های خُرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی ساماندهی می‌شود
  • بازدید هیئت هرمزگانی از نمایشگاه صنعت پلاستیک چین
  • «خضری» در یک قدمی فرآوری ۵ ماده معدنی/جهش اقتصادی در حوزه معدن