Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@17:50:29 GMT

گوشی Gionee با تلفیق طراحی هواوی و اپل +عکس

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۱۷۴۶۳

گوشی Gionee با تلفیق طراحی هواوی و اپل +عکس

برند چینی Gionee به‌تازگی گوشی جدیدی با نام P۵۰ Pro را معرفی کرده است.

به گزارش مشرق، این دستگاه دارای یک ناچ نسبتا عریض مشابه آیفون اپل و همچنین یک ماژول دوربین است که بسیار به آخرین پرچمدار هواوی، P۵۰ Pro، شباهت دارد. همچنین درحالی‌که این دستگاه سعی می‌کند مانند یک گوشی رده‌بالا به‌نظر برسد، بااین‌حال مشخصات اولیه شامل بهره‌مندی از تراشه Unisoc T۳۱۰ را به کاربران ارائه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


Gionee P۵۰ Pro دارای یک پنل ۶.۵۷ اینچی از نوع LCD است که وضوح +Full HD را ارائه می‌کند. ناچ عریض دستگاه همچنین یک دوربین سلفی با سنسور ۵ مگاپیکسلی را در خود جای داده است. این شرکت ادعا می‌کند که نسبت صفحه‌نمایش به بدنه گوشی جدید خود، حدود ۹۳ درصد می‌باشد.

دو ماژول دوربین دایره‌ای‌شکل در پنل پشتی دستگاه وجود دارد که با آن‌که در ظاهر محل میزبانی پنج لنز دوربین می‌باشد، اما تنها از یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی بهره می‌برد و باقی سوراخ‌ها، ظاهرا تزئینی هستند.
 

چیپست Unisoc T۳۱۰، قدرت این دستگاه را به‌همراه ۴ گیگابایت /۶ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت/ ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی تأمین می‌کند. این گوشی به باتری ۳۹۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز شده، اما خبری از قابلیت شارژ سریع در آن نیست. برای امنیت، این گوشی دارای یک اسکنر اثرانگشت در لبه‌ی کناری خود است و از قفل چهره نیز پشتیبانی می‌کند.

Gionee P۵۰ Pro در سه مدل شامل ۴ گیگابایت رم + ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، ۴ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و ۶ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی وارد بازار خواهد شد. این مدل‌ها به‌ترتیب ۶۵۹ یوان (۹۸ دلار)، ۷۳۹ یوان (~ ۱۱۰ دلار) و ۷۵۹ یوان (~ ۱۱۳ دلار) قیمت دارند. درحال‌حاضر این گوشی برای خرید ازطریق JD.com در رنگ‌هایی مانند مشکی روشن، آبی تیره و کریستالی در دسترس است. همچنین گفته می‌شود که این برند هیچ برنامه‌ای برای عرضه جهانی جدیدترین گوشی هوشمند خود ندارد.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت گوشی موبایل گوشی هوشمند فناوری موبایل خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۷۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست جدید آمریکا برای مهار پیشرفت هواوی

تحلیل‌های مستقل نشان داد که جدیدترین گوشی‌های هوشمند هواوی، مجهز به مدلی از پردازنده پیشرفته ساخت چین هستند که سال گذشته رونمایی شد و توانایی این شرکت چینی برای حفظ تولید تراشه جنجالی را منعکس کرد.

به گزارش ایسنا، سری پورا ۷۰ (Pura ۷۰) که هفته گذشته توسط هواوی معرفی شد، مجهز به پردازنده Kirin ۹۰۱۰ است که در بررسی این دستگاه توسط شرکت مشاوره تِک اینسایتس، مشاهده شد. این یک نسخه جدیدتر از محصول Kirin ۹۰۰۰s است که توسط شرکت تراشه سازی SMIC برای گوشی «میت ۶۰ پرو» ساخته شد و باعث نگرانی مقامات آمریکایی شد که از نظر آنها، تراشه هفت نانومتری، فراتر از توانمندیهای چین است.

هواوی از زمان معرفی مدل «میت» در اوت سال گذشته، حیات دوباره را تجربه کرده و سوار بر موج ستایش از توانایی این شرکت برای تحقق نیمه رسانای پیشرفته با وجود تشدید محدودیتهای صادرات فناوری آمریکا شده است.

طبق آمار بازار که توسط تحلیلگران جفریز بررسی شده است، سری پورا ۷۰، در مدت دو روز از آغاز عرضه، به فروش رسید. مقامات آمریکایی اکنون سرگرم ارزیابی تحریم‌های بیشتر برای مهار این شرکت و بلندپروازیهای چین در عرصه ساخت نیمه رساناها هستند.

شرکت تِک اینسایتس اعلام کرد کاملا مطمئن است مدل پورا، حاوی پردازنده Kirin ۹۰۱۰ هواوی است که با فناوری پیشرفته تر از فرآیند تولید هفت نانومتری مرسوم شرکت SMIC تولید شده است.

لاین «پورا» که سابق بر این به عنوان «سری پی» شناخته می شد، معمولا به دلیل قابلیتهای قدرتمند دوربین، پرفروش بوده اند. فراهم کردن یک گزینه جدید برای کاربران چینی، فشار بیشتری بر فروش آیفون می آورد که تا سپتامبر، خبری از مدل جدید آن نیست. بانک جفریز اعلام کرد هواوی احتمالا سهم بازار بیشتری را در آستانه جشنواره فروش ۱۸ ژوئن، کسب خواهد کرد.

بر اساس گزارش بلومبرگ، برای هواوی، این گام دیگری به سوی بازسازی کسب و کار مصرف کننده است که با تحریم‌های دوران ترامپ، نابود شد. این شرکت از نظر سهم بازار چین در سه ماهه اول امسال، با اپل برابری کرد که نشان دهنده ضعیف شدن سهم سازنده آیفون در این بازار طی ماههای اخیر بوده است.

دیگر خبرها

  • مدل «ددپول» گوشی پوکو F6 می‌سازد؟
  • قیمت گوشی poco x۵ pro ۵g + بررسی و مشخصات گوشی شیائومی poco x۵ pro (۸ اردیبهشت)
  • شکست جدید آمریکا برای مهار پیشرفت هواوی
  • تلفیق هنرنمایی طبیعت با فناوری نوین، نجات کشاورزی کم بازده دیم
  • جنگ در اقتصاد دیجیتال دنیا ؛ تیک تاک در آمریکا می ماند؟
  • قیمت گوشی آیفون ۱۳ (۸ اردیبهشت) + بررسی و مشخصات iPhone ۱۳
  • کره‌جنوبی استفاده از گوشی آمریکایی آیفون را در مراکز نظامی ممنوع کرد
  • رقیب مستقیم ردمی توربو ۳ با پردازنده پرقدرت و نمایشگر ۱۴۴ هرتز رونمایی شد
  • گوشی اوپو A3 چه مشخصاتی دارد؟
  • قابلیت جدیدی از اندروید 15 برای استفاده از گوشی در تاریکی