Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «تابناک»، احمد قاسمی، رئیس اداره ارزیابی عملکرد استان و دبیر اجرایی ثبتنام در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: امسال به‌خاطر اهمیت موضوع و تاکید و حساسیت ویژه وزیر به این امر، ثبتنام و دبیر اجرایی ثبتنام را در اختیار رئیس اداره ارزیابی عملکرد استان قرار داده اند، یعنی بنده به عنوان رئیس اداره ارزیابی عملکرد استان، دبیر اجرایی ثبتنام استان نیز هستم، و بخشنامه‌ای نیز از طرف وزارت آمده که ما نیز ۱۱ خرداد آن را به مدارس ارسال کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخشنامه نیز دقیق عنوان شده است که مدارس دولتی به‌جز تیزهوشان و شاهد فقط می‌توانند هزینه بیمه و نرخ کتاب را دریافت کنند، در غیر این‌صورت حتی پول‌های مشارکتی (کمک‌های مردمی) را نیز ما نمی‌توانیم در روز ثبتنام از اولیاء بگیریم، بنابراین اخذ پول‌های مشارکتی در روزهایی به‌جز روز ثبتنام باید گرفته شود.

وی خاطرنشان کرد: به مدیران اعلام کرده‌ایم حتی پول‌های مشارکتی را اگر در زمان ثبت‌نام از اولیا بگیرید و ما متوجه شویم و کسی شاکی شما شد به عنوان متخلف شناخته می‌شوید، که در این زمینه سامانه شکایات و بارکد سامانه رسیدگی به شکایات و حتی فرم نظرسنجی هم از طرف وزارت آمده است.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد استان تصریح کرد: تمام تلاش ما این است که ثبت‌نام در شرایط کامل سالمی مطابق بخشنامه صورت بگیرد، اما از طرف دیگر، اعلام هم شده که مدارس شرایط مالی خوبی نداشته و وضعیت هزینه مدارس هم بالا است، بنابراین ما خواهش کرده‌ایم مردم با مدارس همکاری کنند وگرنه اجبار ممنوع و فقط نرخ بیمه و هزینه کتاب گرفته می‌شود.

قاسمی در توضیح این موضوع که ادعا شده مبلغ‌های کمکی برخی اولیا اجباری است نه اختیار خاطر نشان کرد: بنده خودم امسال در مدارسی حضور داشته‌ام و، ولی دانش آموز آمده و روز ثبتنام خواهان پرداخت ۴۰۰ هزارتومان بوده است، وقتی به وی گفته ایم اخذ کمک‌ها در روز ثبت‌نام ممنوع است عنوان کرده شاید دانش آموزی برای ثبتنام مراجعه کرده و هزینه کتاب را نداشت؛ بنابراین ما چنین خانواده‌هایی را نیز داریم که اینچنین وضعیت مدارس و برخی دانش آموزان را درک کرده و خواهان کمک بوده‌اند.

وی اضافه کرد: در مدارس غیر دولتی نیز نرخ هر مدرسه‌ای متغیر است، که در یک کاغذ A۳ با امضای رئیس شهرستان با قیمت مشخص اعلام شده است؛ و طبق آن مبلغی که گفته شده، دانش آموز پرداخت می‌کند و بیش از آن اجباری نیست که در سامانه نظارت، وضعیت همه این‌ها مشخص است.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد استان عنوان کرد: اگر در مدارس غیر دولتی مدیری به هر دلیلی تابه‌حال به سامانه مشارکت‌ها مراجعه نکرده و هنوز نرخ امسال را مشخص نکرده و گفته نرخ امسال هنوز مشخص نیست ما به آن‌ها اعلام کرده‌ایم که نرخ پارسال را اخذ کنند و در طول سال ما به التفاوت را بگیرند.

قاسمی عنوان کرد: شعار امسال ثبت‌نام دانش آموزان در کل کشور ثبت‌نام مطلوب، نظارت همگانی و نصیب برابر آموزشی است که در زمینه تحقق این امر تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محمد کاظمی حسین طائب مدارس ثبت نام دانش آموزان اولیا سامانه شکایت محمد کاظمی حسین طائب رئیس اداره ارزیابی عملکرد استان ثبت نام روز ثبت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۷۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبیه بری: منتظر دریافت پیشنهاد فرانسه درخصوص کاهش تنش هستیم

به گزارش خبرآنلاین، «نبیه بری» رئیس پارلمان لبنان در دیدار با «استفان سژورنه» وزیرخارجه فرانسه تاکید کرد که لبنان در انتظار دریافت پیشنهاد فرانسه برای کاهش تنش، توقف جنگ و نیز اجرای قطعنامه سازمان ملل جهت بررسی و پاسخ به آن است.

بری در این دیدار ضمن تاکید بر پایبندی بیروت به اجرای قطعنامه ۱۷۰۱ و تمام بندهای مندرج در آن، از فرانسه بابت «رویکرد و نقش» این کشور و «امانوئل ماکرون» رئیس جمهور آن در «جلوگیری از جنگ علیه لبنان» تشکر کرد.

همچنین رئیس پارلمان لبنان در دیدار با وزیر خارجه فرانسه گزارشی از حملات رژیم صهیونیستی به لبنان به ویژه روستاهای واقع در مرزهای جنوبی این کشور و میزان تلفات انسانی و خسارات مالی وارده به روستاها، شهرها، زمین‌های کشاورزی و مناطق جنگی لبنان و نیز استفاده رژیم صهیونیستی از سلاح‌های ممنوعه بین‌المللی در این حملات و نقض اصول و قواعد درگیری ارائه کرد.

به گزارش ایسنا، او در مورد مساله ریاست جمهوری این کشور نیز از اقدامات کمیته پنج‌جانبه برای رسیدن به توافقی از طریق رایزنی جهت انتخاب رئیس جمهور تقدیر کرد.

این مقام لبنانی در ادامه نیز با اشاره به مساله آوارگان سوری که «فشار مضاعفی را در تمامی سطوح بر دولت و مردم لبنان وارد کرده»، گفت که این مساله را با رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا و رئیس جمهور قبرس که این هفته به لبنان سفر می‌کنند، مطرح خواهد کرد.

بری همچنین از فرانسه و آلمان خواست در روابط خود با سوریه و در مورد این پرونده (آوارگان سوری) تجدید نظر کنند.

وزیر امور خارجه فرانسه شنبه‌شب با هواپیمای شخصی وارد فرودگاه بین‌المللی بیروت شد تا برای دومین بار در دوره وزارتش به لبنان سفر کرده باشد. وی هدف خود را جلوگیری از جنگ بیشتر در منطقه و کاهش تنش موجود میان رژیم صهیونیستی و حزب‌الله لبنان اعلام کرده است.

310310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900668

دیگر خبرها

  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • نبیه بری: منتظر دریافت پیشنهاد فرانسه درخصوص کاهش تنش هستیم
  • پیش راه‌اندازی واحد اوره پتروشیمی هنگام در عسلویه
  • نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی متخلف در اردبیل
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی متخلف
  • ببینید | اردوغان جنجال به پا کرد؛ شانه زدن موهای رئیس‌جمهور هنگام ورود به دادگاه
  • ماجرای دکترای افتخاری رئیسی از دانشگاه کراچی پاکستان + عکس
  • معاون رئیس جمهور: پرورش در مدارس مورد کم توجهی قرار گرفته است
  • بعضی استان‌ها مدرسه اوتیسم ندارند/ نحوه استخدام معلم در مدارس اوتیسم