Web Analytics Made Easy - Statcounter

چرایی و چگونگی جلب توجه خیران به حوزه ترویج کتابخوانی شنبه چهارم تیر، در برنامه «کتاب‌بان» رادیو فرهنگ بررسی می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پورتال معاونت سیما، علی‌اکبر زین‌العابدین، کارشناس مجری برنامه «کتاب‌بان» در برنامه این هفته میزبان پریچهر نسرین‌پی پژوهشگر حوزه کودک است و درباره اهمیت و ضرورت جلب توجه خیران به حوزه ترویج کتابخوانی بحث و گفتگو می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیوه‌های جدید ترویج مطالعه و کتابخوانی و ارائه پیش نیازهای لازم، اقدامات جدید در ترویج کتابخوانی و مسأله ترویج شبکه از جمله موضوعاتی است که در این برنامه برای ترویج فرهنگ کتابخوانی مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

همچنین با توجه به رسالت برنامه در بخشی معرفی مروجان کتابخوانی در کشور پرداخته می‌شود و شنوندگان این هفته با مروج فعال «مهدیه آرایی» از شهر یزد آشنا می‌شوند.

برنامه «کتاب‌بان» به تهیه کنندگی فریده گودرزی از گروه کتاب رادیو فرهنگ ساعت ۱۰:۳۰ به مدت ۳۰ دقیقه از این رادیوی سراسری پخش می‌شود.

کد خبر 574186

منبع: ایمنا

کلیدواژه: رادیو فرهنگ کتاب خیران ترویج کتابخوانی یزد مروجان کتابخوانی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ترویج کتابخوانی کتاب بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۷۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: ساماندهی گلزار شهدای جروکان با هزینه بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال در دستور کار شهرداری قرار گرفته است و با هزینه‌ای بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال انجام شد.

سیدسلمان قاضی‌عسگر با اشاره به سامان‌دهی گلزار شهدای جروکان با هزینه‌ای بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال اظهار کرد: این اقدام با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انجام شد؛ بهسازی و مرمت گلزارهای شهدا به‌منظور ماندگارسازی نام شهدا به‌عنوان میراث ملی ضروری است.

وی با تاکید بر اهمیت تلاش برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت افزود: ارتقای سطح آگاهی مردم نسبت به باورهای دینی و معرفی شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران به‌عنوان الگو برای جوانان از مؤثرترین راهکارها به‌منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با بیان اینکه ساماندهی گلستان شهدای جروکان شامل ساماندهی قبور شهدا، کف‌سازی و بدنه‌سازی این مجموعه است، گفت: گلزار شهدا سمبل فرهنگ ایثار و شهادت است، از این‌رو حفظ و ساماندهی این پروژه یکی از الزامات و اولویت‌های پروژه‌های شهرداری است.

قاضی‌عسگر خاطرنشان کرد: در عملیات عمرانی پروژه‌های فرهنگی باید رویکرد ما خلاقانه و با اثرگذاری ارزش ترویجی باشد تا به اهدافی که در ترویج ارزش‌ها مشخص شده، دست پیدا کنیم.

کد خبر 749089

دیگر خبرها

  • توجه به اقامه نماز موجب ارتقای معنویت در سازمان‌ها می‌شود
  • «با چرا شروع کنید» تا موفق شوید
  • گذشت و بخشش باید در جامعه تبدیل به فرهنگ شود
  • فرهنگ خیر و احسان ایرانی در حوزه برون‌مرزی ترویج می‌شود
  • گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد
  • استاندار همدان: هدف اصلی دشمنان جوانان هستند
  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است
  • وضعیت چاپ و نشر علوم دریایی مطلوب است
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • ۳۷۰۰ هزار میلیارد تومان هزینه ۲ افتتاح نمایشی در کرمانشاه