Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، اردوی آمادگی تیم‌ملی کشتی آزاد جوانان از روز دوشنبه ۶ تیرماه برای اعزام به رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا در بحرین با حضور دو کشتی‌گیر استان تهران برگزار می‌شود.

این اردو در محل کمپ تیم‌های ملی شهید سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار خواهد شد و از استان تهران امیرعلی آذر پیرا و سالار حبیبی در این دوره حضور خواهند داشت و محسن کاوه به‌عنوان سرمربی و داوود رخش خورشید به‌عنوان مربی از استان تهران در این اردو حاضر خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اردوی آمادگی تیم‌ملی کشتی آزاد جوانان از ساعت ۹ صبح روز دوشنبه ۶ تیر با حضور ۲۰ نفر آغاز می‌شود.

اردوی آمادگی تیم‌ملی کشتی فرنگی نونهالان از روز ۴ تیرماه برای اعزام به رقابت‌های قهرمانی ۲۰۲۲ آسیا برگزار می‌شود و دو کشتی‌گیر استان تهران در این اردو حضور دارند.

این اردو در محل کمپ تیم‌های ملی شهید سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی خانه کشتی سالن شهید ابراهیم هادی مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود و از استان تهران امیرعلی حیدری و محمدرضا بختی در آن حضور خواهند داشت و بهنام طیبی دری به‌عنوان مربی از استان تهران در این اردو حاضر خواهد بود.

اردوی آمادگی تیم‌ملی کشتی فرنگی نونهالان از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۴ تیر با حضور ۱۷ نفر آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان تیم ملی کشتی آزاد جوانان حضور ۷ کشتی گیر تهران در اردوی تیم ملی اردوی آمادگی تیم ملی کشتی استان تهران استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۷۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم هندبال نوجوانان ایران که روز دوشنبه برای برگزاری دو بازی تدارکاتی به شهر آنکارا در کشور ترکیه سفر کرده بود، پنج شنبه ۶ اردیبهشت و در دومین دیدار خود موفق شد تیم ترکیه را با نتیجه ۳۳ به ۲۹ شکست بدهد و دومین پیروزی خود را به ثبت برساند.    نوجوانان کشورمان در نخستین دیدار خود نیز نوجوانان هندبالیست ترکیه را شکست داده بودند.

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوی آموزشی تابستانه اندیشه جامع تمدن نوین اسلامی
  • اردوی آماده سازی تیم کشتی نونهالان استان در سرخس
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه
  • حضور دو مربی کرمانشاهی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد
  • قصاب، رنگرز و کادرش در جایگاه کمیته فنی/ آغاز اردو از هجدهم
  • نمایندگان خراسان شمالی در اردوی استعدادیابی بسکتبال حضور دارند
  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • ادامه دوری حسن یزدانی از اردوی تیم ملی