Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@03:59:39 GMT

زنجان در هفته ای که گذشت

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۱۷۵۲۴

زنجان در هفته ای که گذشت

مقاوم بودن  ۸۰ درصد ساختمان مدارس کشور، پرداخت تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن به هشت هزار و ۵۰۰ زنجانی، برآورد شرکت بیش از ۵۰ هزار زائر از استان زنجان در پیاده‌روی اربعین و کشف زمین‌خواری ۱۰۰ میلیارد ریالی از دیگر رویدادها و خبرهای مهم استان طی هفته گذشته بود.

قطعه اول محور سلطانیه - قیدار - کبودرآهنگ تا آخر فصل کاری امسال ۲ بانده می‌شود

استاندار زنجان گفت: تا انتهای فصل کاری امسال قطعه اول پروژه تعریض محور سلطانیه - قیدار - کبودرآهنگ ۲ بانده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن افشارچی در سفر به شهرستان سلطانیه و پس از بازدید از پروژه ۲ بانده کردن محور سلطانیه - قیدار - کبودرآهنگ در جمع خبرنگاران افزود: برای این پروژه امسال ۲۵۰ میلیارد تومان از محل ماده ۵۶ (مشارکت بانک‌ها) اختصاص یافته است.

تمام تلاش دولت، کاهش آلام مردم است

استاندار زنجان گفت: مسیری که نظام و دولت اکنون در پیش گرفته، راهبرد متفاوتی است؛ زمانی نفت و پول بود، ولی اکنون در کشور هزاران پروژه نیمه تمام از گذشته مانده است و تمام تلاش دولت این است که تا آنجا که ممکن است، آلام مردم را از اقدامات انجام نشده در گذشته کاهش دهد.

محسن افشارچی در شورای اداری شهرستان سلطانیه با بیان اینکه کار ما در این مقطع، ایجاد امید و صبر است، افزود: البته صبر به این معنا نیست که منفعل باشیم، بلکه صبر فعال داریم.

ایران اسلامی با وجود توطئه های دشمنان همچنان صلابت خود را حفظ کرده است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت:تاریخ، ریشه یک ملت است و این ریشه، هویت ملی، تاریخی و اعتبار کشور محسوب می‌شود و بر اساس آن سالها از  پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد و در این میان توطئه های مختلفی علیه کشورمان  انجام گرفته اما ایران همچنان صلابت خود را حفظ کرده است.

مدیری که وعده اش عملی نمی شود، با اعتماد مردم بازی می کند

نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیر و مسئولی که وعده می دهد و عمل نمی کند، با اعتماد مردم و با آبروی نظام بازی می کند.

حجت‌الاسلام حسن شجاعی در شورای اداری شهرستان سلطانیه به ضرورت تحقق وعده های مدیران در سر موعد تاکید کرد و افزود: یک مسئول حق ندارد، بچرخد و فقط حرف بزند، باید سنجیده و حساب شده سخن بگوید.  

شهر زنجان به نام شهید مجید شهریاری در ضمیمه تقویم رسمی کشور ثبت می‌شود

بر اساس مصوبه شورای فرهنگ عمومی استان،  شهر زنجان به نام شهید مجید شهریاری، شهید هسته‌ای کشور، در ضمیمه تقویم رسمی کشور ثبت می‌شود.

به گزارش به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان؛ این مضوع  در یکصد و نهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان زنجان با حضور امام جمعه، استاندار، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان به تصویب اعضا رسید.  

ساختمان ۸۰ درصد مدارس کشور مقاوم است

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: بنای بیش از ۸۰ درصد مدارس کشور در برابر عوامل خطرساز مثل زلزله و آتش سوزی مقاوم است.  

مهرالله رخشانی مهر در حاشیه بازدید از مراکز آموزشی نیازمند بازسازی و نوسازی شهرستان سلطانیه افزود: برای حدود ۲۰ درصد مدارس نیازمند مقاوم سازی، متناسب با اعتبارات دریافتی، برنامه ریزی می کنیم تا مسائل آنها حل شود و برای این موضوع هم عمده تمرکز ما جلب مشارکت خیران است.  

هشت هزار و ۵۰۰ زنجانی تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن را دریافت کردند

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: تاکنون بانک‌های عامل استان برای بیش از هشت هزار و ۵۰۰ متقاضی واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی تسهیلات پرداخت کرده‌اند.

 مسعود بیات ‌منش افزود: در استان زنجان به لحاظ پیشرفت پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سطح کشور عملکرد خوبی داریم.
وی یادآوری کرد: در قانون جهش مسکن، ساخت چهار میلیون مسکن به مدت چهار سال در کشور تعیین و ابلاغ شده که سهم استان زنجان برای ساخت مسکن از محل طرح جهش احداث مسکن بیش از ۷۰ هزار واحد در این مدت تعیین شده است.

بیش از ۵۰ هزار زائر از استان زنجان در پیاده‌روی اربعین شرکت می‌کنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان از پیش‌بینی افزایش ۲۰ درصدی تعداد زائران پیاده‌روی اربعین امسال استان زنجان، نسبت به سال ۹۸ خبر داد و گفت: بر اساس برآوردهای صورت گرفته امسال حداقل ۵۰ هزار نفر زائر از استان زنجان اعزام خواهد شد.

ابوالفضل رفیعی در جلسه ستاد اربعین استان زنجان با اشاره به اینکه در سال ۹۸ بالغ بر ۳۸ هزار نفر اعزام از استان داشتیم افزود: امسال باتوجه به فروکش کردن شیوع کرونا در کشور، برای اولین بار بعد از سال ۹۸،   برگزاری حماسه پیاده‌روی اربعین به صورت جدی و با حضور گسترده بالغ بر ۵۰ هزار نفر زائر پیش بینی شده است.

سند تحول آموزش و پرورش با مدارس فعلی پیاده شدنی نیست

رییس دانشگاه آزاد اسلامی اسلامی استان زنجان گفت: سند تحول آموزش و پرورش با مدارس فعلی پیاده شدنی نیست و ایجاد تحول، تغییر نگاه به مدرسه را می‌طلبد.

محمدمهدی طهرنچی در آیین افتتاح نخستین بوستان های تربیت علوی و فاطمی دانشگاه آزاد اسلامی در زنجان با بیان اینکه ما دانشگاه و مدرسه به مفهوم امروزی آن را وارد کرده ایم، افزود: مدرسه در معنای کنونی آن، سازمان محور است در حالی که در سنت ما تعلیم و تربیت مربی محور بود.

تعلیم و تربیت غیر ایدئولوژیک در هیچ کشوری وجود ندارد

معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: به عنوان کسی که نظام تعلیم و تربیت بسیاری از کشورها را از نزدیک دیده و بررسی کرده است، می گویم، تعلیم و تربیت غیر ایدئولوژیک در هیچ کشوری وجود ندارد.

محمد بطحایی در آیین افتتاح نخستین بوستان های تربیت علوی و فاطمی دانشگاه آزاد اسلامی در زنجان افزود: راه اندازی این بوستان ها، افتخار بزرگی برای دانشگاه آزاد اسلامی است.

زمین‌خواری ۱۰۰ میلیارد ریالی در زنجان کشف شد

فرماندهی انتظامی استان زنجان با اشاره به کشف زمین‌خواری در یکی از روستاهای شهرستان زنجان گفت: زمین‌خواری به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان کشف شد.

سردار محمد طراقیه افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان در راستای مقابله جدی با جرائم اقتصادی و پیشگیری از هدر رفت سرمایه های ملی، یک مورد زمین خواری را در یکی از روستاهای شهرستان زنجان کشف کردند.

اعتبارات ۲۴ میلیارد ریالی تبلیغات اسلامی زنجان پاسخگوی تمامی برنامه‌ها نیست

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اعتبارات فرهنگی محدود این اداره کل گفت: بخشی از اعتبارات از طریق سازمان تبلیغات اسلامی و بخشی نیز به صورت استانی تخصیص می یابد که اعتبارات امسال این اداره کل از سوی سازمان، با افزایش هشت درصدی و با ابلاغ انجام گرفته ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان است.

حجت‌الاسلام سعید احمدی در نشست با خبرنگاران استان با اشاره به اعتبارات محدود فرهنگی این اداره کل افزود: میزان اعتبارات این اداره سال گذشته ۲ میلیارد و ۲۲۰ میلیون تومان بود که این میزان منابع در انجام کارهایی نظیر اعزام روحانی، هدیه به روحانی مستقر، نهضت پیشرفت بانوان، بحث تشکل های دینی و آموزش اقشار تاثیر گذار توزیع می شود.

برچسب‌ها سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور دانشگاه آزاد اسلامی محسن افشارچی زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور دانشگاه آزاد اسلامی محسن افشارچی سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور دانشگاه آزاد اسلامی محسن افشارچی زنجان دانشگاه آزاد اسلامی اسلامی استان زنجان پیاده روی اربعین شهرستان سلطانیه استان زنجان تعلیم و تربیت مدارس کشور زمین خواری زنجان گفت اداره کل نهضت ملی ۵۰ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۷۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران ستون فقرات تولید هستند

امام جمعه زنجان ضمن تبریک فرا رسیدن روز کارگر گفت: کارگران، ستون فقرات تولید هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن روز کارگر گفت: کارگران به عنوان افسران جنگ اقتصادی وظیفه بسیار سنگینی دارند و چرخه تولید کشور به وسیله زحمت این عزیزان در حال چرخش است. ستون فقرات تولید، کارگران هستند.

وی با تقدیر از زحمات خوب کارگران در جهش تولید در کشور گفت: بخشی از جهش تولیدی که در کشور باید رخ دهد توسط این کارگران رخ خواهد داد. رهبری در جمع کثیری از کارگران کشور جامع‌ترین مطالب را بیان و به این مهم اشاره کردند این قشر پیشتازان جهادی اقتصاد هستند. تعبیر رهبری این بود کارگران قشر قانع، نجیب، رزمندگان عرصه جهاد اقتصادی هستند و ارتقای زندگی آنان ارتقای وضعیت کشور را به دنبال دارد.

امام جمعه زنجان  در ادامه به فرا رسیدن هفته معلم اشاره کرد و گفت: شهید مرتضی مطهری از عالمان برجسته معاصر و یار دیرین حضرت امام(ره) بود و کتب این شهید بزرگوار بعد از گذشت چندین سال همچنان مورد استفاده است‌. 

وی ضمن تبریک روز معلم به فرهنگیان عزیز گفت: معلمی شغل انبیاست و در واقع کسانی که این شغل را انتخاب کرده‌اند به خاطر عشق، بوده است.

آیت‌الله خاتمی به دیدار اخیر فرماندهان نظامی با رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: ایشان فرمودند اگر مسیر و وظیفه خودمان را درست انجام دهیم خداوند نیز کمک حال خواهد بود.

وی در پایان به سفر پر خیر و برکت رئیس جمهور به کشورهای پاکستان و سریلانکا اشاره کرد و گفت: همکاری‌‌های منطقه‌ی آثار و فواید زیادی به دنبال خواهد داشت.

به گزارش تسنیم، سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه، حجت‌الاسلام حسن بیگدلی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۴۰ نفر از معلمان زنجانی با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • اجرای ۱۲۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در زنجان
  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند
  • پیش بینی وزش شدید باد در زنجان
  • وزش باد در زنجان شدت می‌گیرد
  • پیش بینی وزش باد در مناطق مختلف استان
  • پایداری هوای زنجان تا اواسط هفته جاری
  • کارگران ستون فقرات تولید هستند
  • افزایش دمای هوای در زنجان