Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ورزقان، حجت الاسلام والمسلمین مهدی پورمحمد در جمع مردم ورزقان ضمن قدردانی از سفر و توجه ویژه استاندار آذربایجان‌شرقی به شهرستان ورزقان اظهار داشت: از استاندار انقلابی و دلسوز آذربایجان‌شرقی که به جد پیگیر مسائل مختلف ورزقان هستند و مطالبات بحق نماینده ولی فقیه در استان در مورد ورزقان و خاروانا را پیگیری می‌کنند تشکر و قدردانی می‌کنم، انتظار داریم دستورات لازم را برای تسریع در اجرای مصوبات، همت داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه ورزقان با بیان اینکه مردم ورزقان، مردمی مومن و پاکدست هستند و نباید آنها را بدنام کرد، گفت: به گوش مسئولان استانی نیز رسانده‌ام؛ مشکلات معدن طلای اندریان به چه کسی مربوط می‌شود اگر با آن برخورد شود، تمام مسائل به راحتی برطرف خواهد شد و مردم منطقه را نیز به قاچاقچی متهم نمی‌کنند.

پورمحمد در ادامه ضمن تبریک هفته قوه قضائیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و ۷۲ از یاران گرانقدر انقلاب اسلامی، گفت: قوه قضائیه یکی از ارکان مهم و تاثیرگذار در جمهوری اسلامی است که نقش مهمی در حراست از آرمان‌های جمهوری اسلامی دارد از این رو بر خود وظیفه می‌دانیم از خدمات گسترده این قوه خصوصا از همکاران دادگستری شهرستان تقدیر و تشکر کنم.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری، دستگاه قضا را مسئول تحقق بخشیدن به عدالت دانست و گفت: مقام معظم رهبری در حکم آیت الله اژه‌ای به اهتمام جدی به ماموریت‌های اساسی قوه قضاییه ” اولین و آخرین ماموریت این قوه را گسترش عدالت در جامعه عنوان کردند»، تاکید کردند.

امام جمعه ورزقان با بیان اینکه جلوی لوطی‌گری‌ها باید گرفته شود متذکر شد و افزود: لوطی بازی‌ها در سال ۵۷ و قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تمام شده است، این کارها برای مردم قابل قبول نیست، هر کس در هر مقامی از مسئولان کشوری گرفته تا مسئولان شهرستانی خلاف قانون حرکت کند، مدعی العموم باید ورود کرده و در برابر آن ایستادگی کند.

وی افزود: دستگاه قضایی حق مواخذه کردن تمام مسئولان اجرایی و قانونگذار را دارد و در صورت تخلف باید با هر مقام متخلف برخورد کند.

پورمحمد در ادامه به حفظ نظم و آرامش در شهرستان تاکید کرد و متذکر شد: شهرستان به قدر کافی با مسائل، مشکلات و کمبودها درگیر است از این رو از همه می‌خواهیم حد و حدود خود را رعایت کنند و به قانون احترام بگذارند و مشکلی بر مشکلات شهرستان اضافه نکنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه ورزقان مهدی پورمحمدی تبریز ورزقان آیت الله شهید بهشتی قوه قضائیه استاندار آذربایجان شرقی معدن طلای اندریان خاروانا دستگاه قضا مقام معظم رهبری قاچاق طلا لوطی بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۸۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم بازنگری مدیران استان قزوین در رفتار و عملکرد خود

سالار آبنوش بعد از ظهر شنبه با حضور در جلسه شورای اداری شهرستان البرز ضمن گرامیداشت سالروز تأسیس سپاه، هفته کارگر و معلم و همچنین روز شوراها اظهار کرد: امروز معنا و مفهوم جمله امام خمینی درخصوص سپاه را متوجه می‌شویم که فرمودند اگر سپاه نبود کشور هم نبود، به واقع امروز هرکس دل در گرو این انقلاب دارد، لباس بسیج به تن کرده و یک بسیجی است و ما هم مفتخر به همین بسیجی بودن هستیم‌.

منتخب مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملیات نظامی آمریکایی در کشورمان که به واقعه طبس مشهور است، یادآور شد: شکست آمریکایی‌ها با آن هم پشتیبانی و توان نظامی چیزی جز اراده خداوند نبود و باید بدانیم چنین اراده‌ای هنوز هم وجود دارد.

وی ضمن تأکید بر اهمیت گره گشایی از کار مردم توسط مسئولان خاطرنشان کرد: بی تردید کارنامه مسئولان همان انتخابات و مشارکت مردم در این عرصه است که لازم است هر مسئولی به بازخورد انجام وظایف خود که در انتخابات و مشارکت مردم منعکس می‌شود توجه کند.

آبنوش با تاکید بر اهمیت نگاه مبتنی بر حل مشکل ادامه داد: در اینکه ما بهترین مردم را در کشورمان داریم هیچ شک و تردیدی وجود ندارد، به همین دلیل لازم است تا تک تک مسئولان نسبت به واکنش‌های مردم که در مشارکت‌هایی مانند انتخابات نمود پیدا می‌کند، توجه و در نوع رفتار و عملکرد خود بازنگری کند.

منتخب مردم قزوین البرز و آبیک توجه به مردم و خواست مردم را همان تاکید چندباره مقام معظم رهبری عنوان کرد و خاطرنشان کرد: لازم است تا مسئولان با بازنگری در رفتار خود و توجه به اقشار مردم، رفتار مردم را با خودشان که در مشارکت انتخابات تبلور می‌یابد تغییر دهند.

وی مشارکت مردم در انتخابات را دغدغه مهم عنوان کرد و افزود: مسیری که رهبری و شهدا به ما گوشزد کرده‌اند چیزی جز خدمت و کار برای مردم نیست و ما مسئولان باید به دنبال عملکردی باشیم تا مردم از ما تجلیل کنند و این تجلیل هم در مشارکت مردم در انتخابات نمود پیدا می‌کند.

آبنوش ضمن اشاره به مسیر پیش روی جمهوری اسلامی ایران در عرصه جهانی عنوان کرد: امروز به برکت مدیریت امامین انقلاب و جان نثاری شهدا، جانبازان و رزمندگان گام نخست که همان تثبیت است، اتفاق افتاده و افق‌های پیش روی جمهوری اسلامی ایران جهانی است.

منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک اضافه کرد: امروز سطح و جغرافیای منازعات تغییر کرده و به برکت جمهوری اسلامی ایران دیگر جنگ در قلب رژیم صهیونیستی محل تمرکز جبهه کفر دنیا است و نه در مرزهای ما و با وجود آرامش در داخل کشورمان، رژیم صهیونیستی در مقابل اراده مقاومت به زانو درآمده است.

آبنوش خاطرنشان کرد: وعده صادق به ذهن مردم دنیا سرعت بخشید تا افرادی هم که تحت تبلیغات دشمن تردید به دل داشتند، باور پیدا کردند که کوه یخی رژیم صهیونیستی و شیطان بزرگ آمریکا به برکت جمهوری اسلامی ایران و تاسی آن به فقه جعفری و رهبری معظم انقلاب اسلامی فرو ریخته است.

وی اضمحلال و فروپاشی درونی رژیم صهیونیستی را نیز از نتایج راهبرد جبهه مقاومت دانست و خاطرنشان کرد: امروز دنیا فلسطین یکپارچه را می‌شناسد و صدای فریاد این ملت مظلوم به لطف جبهه مقاومت به گوش جهانیان رسیده و رژیم صهیونیستی رسوا شده است.

آبنوش گام دوم انقلاب را همزمان با گام مهم عرصه جهانی دانست و متذکر شد: امروز به برکت سال‌ها ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار جهانی، روز قدس جهانی شده و پرده‌های چهره نمایشی استکبار فرو ریخته است و مسئولان باید به شکرانه این نعمت، خادم مردم باشند و هرچه در توان دارند برای رضایت و حل مشکلات مردم به کار گیرند تا مردم نیز با مشارکت در انتخابات تجلیل گر مسئولان باشند.

کد خبر 6090285

دیگر خبرها

  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • لزوم بازنگری مدیران استان قزوین در رفتار و عملکرد خود
  • مسئولان، صدای مردم میمند درخصوص موقوفه میمند باشند
  • مدیریت بحران شهرستان خوروبیابانک ار امکانات کافی برخوردار نیست
  • شوراهای اسلامی به‌منظور حکمرانی مردمی شکل گرفتند
  • مسئولان نسبت به ایمنی راه‌ها توجه بیشتری داشته باشند
  • شناساندن حضرت حجت(عج) به جهانیان؛ اولین گام ظهور
  • قدرداني فرمانده انتظامي از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان در اجراي طرح نور
  • قدرداني از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان از اجراي طرح نور در آذربايجان غربي
  • مسئولان باید در برابر سوژه‌سازی‌ها کار اقناعی انجام دهند