Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه تهران، هاشم آقازاده اعلام کرد: اولین دوره پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد سه گرایش بازرگانی بین‌المللی، تجارت الکترونیکی و بازرگانی داخلی رشته مدیریت بازرگانی و همچنین گرایش اقتصاد و تجارت الکترونیک رشته علوم اقتصادی در سال ۱۴۰۱ صورت می‌گیرد.

رئیس دانشکده امور مالیاتی و تجارت بین‌الملل دانشگاه تهران، ظرفیت پذیرش دانشجو در هر رشته گرایش را ۱۴ نفر (۷ نفر روزانه و ۷ نفر شبانه) عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پذیرش دانشجو در این رشته گرایش‌ها از طریق شرکت در آزمون سراسری انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: دانشکده امور مالیاتی و تجارت بین‌الملل دانشگاه تهران با رویکرد کاربردی و بین‌المللی، دروس گرایش‌های جدید رشته‌های مدیریت بازرگانی و علوم اقتصادی را با همکاری اساتید دانشکده‌های مدیریت، اقتصاد و کارآفرینی دانشگاه تهران و متخصصین حرفه‌ای صنعت برگزار می‌کند.

دکتر آقازاده با یادآوری اینکه دانشکده امور مالیاتی و تجارت بین‌الملل دانشگاه تهران بر اساس مصوبه جلسه ۷ دی ماه ۱۴۰۰ هیأت امنای دانشگاه تهران راه‌اندازی شده است، عنوان کرد: با توجه به تازه تأسیس بودن این دانشکده، تا زمان احداث و بهره‌برداری از ساختمان دانشکده، کلاس‌های آن در ساختمان شماره ۳ مؤسسه ژئوفیزیک واقع در خیابان امیرآباد شمالی برگزار خواهد شد.

دسترسی به سرفصل‌های مصوب رشته گرایش‌های دانشکده امور مالیاتی و تجارت بین‌الملل دانشگاه تهران از طریق لینک‌های زیر قابل دسترسی است.

رشته گرایش‌های مدیریت بازرگانی

رشته گرایش علوم اقتصادی

کد خبر 5522767 مهتاب چابوک

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه تهران پذیرش دانشجو کارشناسی ارشد تصویب رشته رشته تحصیلی سازمان سنجش کنکور 1401 آزمون کارشناسی ارشد انتخاب رشته دانشگاه تهران دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشگاه آزاد اسلامی مرکز سنجش آموزش پزشکی دانشگاه های علوم پزشکی دندانپزشکی آزمون دستیاری دانشگاه جامع علمی کاربردی تفاهم نامه همکاری پذیرش دانشجو رشته گرایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۸۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) دانشگاه شیراز در سال‌های قبل از انقلاب

دانشگاه شیراز که پیش‌تر دانشگاه پهلوی نام داشت، یکی از دانشگاه‌های مادر، جامع و دولتی ایران است که در سال ۱۳۲۵ در شیراز تاسیس گردید.

به گزارش انتخاب، دانشگاه شیراز با تأسیس دانشکده فنی با هدف آموزش متخصصان علوم پزشکی با یک برنامه چهار ساله در سال ۱۳۲۵ تأسیس شد. در ابتدا مؤسسه عالی بهداشت نامیده شد، در سال ۱۳۲۹ به یک دانشکده پزشکی تبدیل شد. در سال ۱۳۳۲ آموزشکده پرستاری نمازی و دانشکده‌های کشاورزی و هنر و علوم تأسیس شد.

با افزودن دانشکده مهندسی و دانشکده دامپزشکی در سال ۱۳۳۳، به وضعیت دانشگاه ارتقاء یافت و دانشگاه پهلوی نامیده شد. سپس دانشکده دندانپزشکی در سال ۱۳۴۸، دانشکده تحصیلات تکمیلی و کالج الکترونیک در سال ۱۳۴۸، و دانشکده‌های حقوق و آموزش در سال ۱۳۴۹ به دانشگاه اضافه شدند. در سال ۱۳۳۹، شاه، رئیس دانشگاه پنسیلوانیا، گیلورد هارول را دعوت کرد تا به ایران بیاید و مؤسسات آموزش عالی ایران را بازرسی کند.

هارول به درخواست شاه گزارشی را با عنوان الگویی برای یک دانشگاه جدید در ایران تهیه کرد و شاه متعاقباً تصمیم گرفت که دانشگاه پنسیلوانیا به دولت ایران در تبدیل دانشگاه شیراز به تنها نهادی در ایران که بر اساس سبک آمریکایی برای تحصیلات در مقاطع بالاتر کمک کند.

دیگر خبرها

  • ۲۰۰ میلیون یورو ارز حاصل از فعالیت کارت‌های بازرگانی در کردستان بازگردانده شد
  • اعلام نتایج بررسی اولیه پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه تهران
  • پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی
  • گفت‌وگو پیش‌نیاز و ابتدایی‌ترین ابزار تجارت است
  • تحصیل ۳۴۰۰ دانشجو در دانشگاه فنی و حرفه‌ای چهارمحال وبختیاری
  • ۳۵۶ مورد کارت بازرگانی جدید در کردستان صادر شده است
  • ریل ذوب آهن اصفهان پشتیبان توسعه تجارت کشور با جهان
  • (عکس) دانشگاه شیراز در سال‌های قبل از انقلاب
  • راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در رشتخوار ضروری است
  • پذیرش بیش از ۳ هزار دانشجو در دانشگاه های لرستان