Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@15:06:38 GMT

مرادمند کسری خدمت گرفت و به استقلال برمی‌گردد

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۱۸۶۲۰

مرادمند کسری خدمت گرفت و به استقلال برمی‌گردد

به گزارش "ورزش سه"، محمدحسین مرادمند مدافع باشگاه استقلال که در نیم فصل گذشته به منظور گذراندن دوره خدمت سربازی مجبور به جدایی از این تیم شده بود جهت تمدید قرارداد با آبی پوشان به توافق رسید.
مرادمند با کش و قوس های فراوانی نیم فصل دوم را در تیم ملوان انزلی گذراند اما درترکیب این تیم در لیگ دسته اول بازی نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال او از ابتدا برای بازگشت به جمع آبی پوشان تلاش های زیادی انجام داد و حالا به نظر می رسد تلاش هایش نتیجه داده است.
بر این اساس مرادمند با انجام مراحل کسر خدمت طی روزهای آینده کارت پایان خدمت خود را دریافت خواهد کرد. او با شرایط موجود از اواخر تیرماه مجوز حضور در تمرینات استقلال را دریافت خواهد کرد.
مساله مهم این است که قرارداد مرادمند تا پایان فصل گذشته با استقلال بود اما با توجه به جدایی از این تیم نیم فصل دیگر از قراردادش باقی مانده است. در این شرایط او با مدیران باشگاه برای تمدید قراردادش تا پایان فصل به توافق رسید. مرادمند با شرایط مشکلی برای همراهی استقلال تا پایان رقابت های لیگ بیست و دوم نخواهد داشت.
بدون شک قطعی شدن بازگشت مرادمند به استقلال اتفاق خوبی برای هواداران این تیم محسوب می شود. این بازیکن باتجربه یکی از نفرات تاثیرگذار در اقتدار خط دفاعی استقلال در نیم فصل اول رقابت های فصل گذشته بود در صورت حفظ عارف غلامی ، دانشگر و سیلوا همچنین روزبه چشمی و سایر عناصر دفاعی استقلال می تواند خیال ساپینتوی پرتغال را در این پست راحت کند.
از جمع نفرات خط دفاعی استقلال قرارداد عارف غلامی و رافائل سیلوا به اتمام رسیده و مدیران باشگاه استقلال در تلاش هستند تا قرارداد آنها را تمدید کنند. همچنین بحث هایی درباره بازگشت سیاوش یزدانی هم وجود دارد که این موضوع هم نیازمند تایید سازمان نظام وظیفه خواهد بود.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نقل و انتقالات نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۸۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۵ درصد از قرارداد استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور

با حمایت و دستور مستقیم علی عسکری، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، بخشی از مطالبات بازیکنان و کادرفنی استقلال در آستانه بازی حساس مقابل تراکتور پرداخت شد.

به گزارش ایسنا، پس از آنکه بانک شهر مبلغی از قرارداد بازیکنان پرسپولیس را در آستانه بازی با سپاهان پرداخت کرد، علی خطیر خواهان تقویت مالی استقلال در آستانه بازی با تراکتور شد. اگرچه احمد شهریاری، نماینده هلدینگ خلیج فارس در باشگاه استقلال مخالف پرداخت پول قبل از بازی با تراکتور بود اما با پیگیری علی خطیر و دستور مستقیم علی عسکری، هلدینگ خلیج فارس مبلغ مورد نظر علی خطیر را در اختیار مدیرعامل باشگاه استقلال قرار داد و صبح امروز حدود ۱۵ درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان و کادر فنی استقلال به حسابشان واریز شد تا تیم با شرایط روحی مناسب راهی تبریز و آماده بازی با تراکتور شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بحرانی بودن کسری مخازن آبهای زیرزمینی تربت‌حیدریه
  • استقلال متعلق به تهران است اسمش تغییر کند به مردم برمی‌خورد/ لابد مسابقات را هم به بندر ماهشهر منتقل می‌کنند!
  • ائتلاف سرخابی‌های تراکتور علیه استقلال/ پرسپولیس برمی‌گردد؟
  • مشهد با کسری ۴۶ درصدی تامین آب مواجه است
  • انتظار ۱۰ ساله مردم ۳۰ روستا برای تکمیل پل سوخته سرا پایان رسید
  • پرداخت ۱۵ درصد از قرارداد استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور
  • نخستین واریزی مالک جدید به حساب استقلال
  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • عشق تیاگو سیلوا به چلسی: یک روز به این تیم برمی‌گردم
  • قلم قرمز روی شاه ماهی نقل و انتقالات پرسپولیس