Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@11:40:05 GMT

تمدید با مهدی‌پور و حسین‌زاده خودش بمب است!

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۱۸۸۲۴

تمدید با مهدی‌پور و حسین‌زاده خودش بمب است!

به گزارش "ورزش سه" امین منوچهری به عنوان یکی سرمربیان رده‌های سنی باشگاه استقلال در مراسم معارفه ریکاردو ساپینتو سرمربی جدید تیم بزرگسالان استقلال حاضر بود. به همیت بهانه گفتگویی داشتیم با بازیکن سابق استقلال که در ابتدای مسیر مربیگری‌اش این فرصت را پیدا کرده تا به واسطه کار در آکادمی استقلال بتواند با سرمربی خارجی و باتجربه آبی‌ها تعامل داشته باشد؛

*نظرتان در مورد مربی جدید باشگاه چیست؟ در مراسم معارفه‌اش هم حاضر بودید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر آدم خونگرمی می‌رسد؟

- خب بله. هم بازیکن بزرگی بوده، هم در باشگاه‌های مطرحی مربیگری کرده و واقعا باتجربه است. آدم پرشور و اشتیاقی است برای موفقیت و ماجراجویی جدید. میل به بردن دارد، به تیم پرهوادار علاقه دارد و طرز برخورد و جذب هوادار را هم خیلی خوب بلد است. امیدوارم حمایت هواداران را هم در طول فصل داشته باشد تا مسیری که از پارسال داشتیم را ادامه بدهیم.
*در این مدت برای انتخاب سرمربی آقای آجرلو با چه کسانی مشورت کرد؟ با توجه به این که باشگاه کمیته فنی ندارد و مسلما شخص ایشان هم به تنهایی نباید دست به این انتخاب زده باشد؟
- ببینید گزینه‌های بسیار زیادی بودند ولی سردار با آرامش خاصی تمام آنها را بررسی کرد و تاکید داشت روی انتخاب مربی‌ای که خیلی زود با فضای فوتبال ایران وقف پیدا کند. خیلی مهم است. انتخاب مربی واقعا کار آسانی نیست و هرکسی حاضر به کار کردن در ایران نمی‌شود. شما ببینید استقلال هنوز یک زمین تمرین برای خودش ندارد. این مسائل واقعا مهم است. مخصوصا گزینه‌ جدید می‌خواست به جای فرهاد مجیدی بیاید که یک فصل بدون شکست قهرمان شده است.


*به عنوان سرمربی تیم نونهالان برنامه‌ای دارید که بتوانید با سرمربی بزرگسالان تعامل داشته باشید و از دانشش استفاده کنید؟
- ببینید سبک کاری‌ای که آرش برهانی در آکادمی دارد همین است که متناسب با فلسفه کاری تیم بزرگسالان پیش برویم و صد درصد شخص امین منوچهری به عنوان مربی جوان از هیچ تلاشی برای یادگیری بیشتر دریغ نمی‌کند و قطعا با آقای ساپینتو در ارتباط خواهیم بود.
* در جریان انتخاب دستیار ایرانی برای ساپینتو هستید. مشخص شده که چه فاکتورهایی مدنظر باشگاه است؟
- این‌طور که من می‌دانم قرار است یکی از پیشکسوتان باشگاه که در ابتدای مسیر مربیگری خودش قرار دارد به عنوان کمک ایرانی کنار ساپینتو باشد. گزینه‌های جذاب و محبوبی وجود دارند که قطعا حضورشان به تیم کمک می‌کند.
* انتقاداتی به نقل‌و‌انتقالات باشگاه استقلال وارد شده از سوی هواداران. با آنها موافقی؟
- ببینید فصل گذشته استقلال بهترین نتایج تاریخش را گرفته. حفظ شاکله این تیم قهرمان خودش بزرگ‌ترین موفقیت است. اگر ما مهدی‌پور یا نیکنفس و حسین‌زاده را از باشگاه دیگری می‌گرفتیم به عنوان یک بمب حساب می‌شدند اما حفظ آنها به چشم نمی‌آید. در هر صورت من با شناختی که از سردار آجرلو و روحیه توام با آرامش همیشگی‌اش دارم مطمئن هستم که امسال هم تیم خوبی روانه مسابقات می‌کند.
* به عنوان سئوال آخر. در زمان جذب شهباززاده باشگاه سرمربی نداشت. این سئوال پیش می‌آید که جذب او توسط چه کسی صورت گرفت. فکر نمی‌کنید باشگاه به یک معاون ورزشی نیاز دارد تا در چنین مواقعی به مشکل برنخورد؟
- به نکته بسیار خوبی اشاره کردید. البته من دانش مدیریتی این موضوع را ندارم که بخواهم بگویم در چه سمتی به چنین شخصی احتیاج است اما از نظر فنی بدیهی است که حضور یک چهره ورزشی با مسئولیت و جایگاه شغلی مشخص در باشگاه لازم است تا در چنین مواقعی علاوه بر پذیرش مسئولیت به جا نماندن تیم هم کمک کند.

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۸۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان اعلام شد

اولین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان روز‌های ۱۷ لغایت ۲۸ اردیبهشت ماه در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده کمپ تیم‌های ملی کشتی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بر اساس گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، اولین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان به منظور حضور در بازی‌های المپیک تابستانی پاریس ۲۰۲۴ روز‌های ۱۷ لغایت ۲۸ اردیبهشت ماه در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده کمپ تیم‌های ملی کشتی برگزار می‌شود.

اسامی نفرات دعوت شده که می‌باید، به شرح زیر است:

۵۵ کیلوگرم: پویا دادمرز، محمد حسیوند پناهی

۶۰ کیلوگرم: امیررضا ده بزرگی، مهدی محسن نژاد، پویا ناصرپور

۶۳ کیلوگرم: میثم دلخانی، محمد مهدی کشتکار

۶۷ کیلوگرم: محمدرضا گرایی، سعید اسماعیلی، حجت رضایی

۷۲ کیلوگرم: دانیال سهرابی، علی دارابی

۷۷ کیلوگرم: امین کاویانی نژاد، غلامرضا فرخی، محمدرضا مختاری

۸۲ کیلوگرم: اشکان سعادتی فر، شاهین بداغی

۸۷ کیلوگرم: علیرضا مهمدی، ناصر علیزاده، محمد حسین محمودی، بهروز هدایت

۹۷ کیلوگرم: محمد هادی ساروی، شایان حبیب زارع، حسین بالی

۱۳۰ کیلوگرم: امین میرزازاده، فردین هدایتی، محمد سروش رنجبر، مهرداد کلیوند

سرمربی: حسن رنگرز
مربیان: حسن حسین زاده، مجید رمضانی، طالب نعمت پور، فرزاد ایمانعلی زاده

ماساژور: جمال حق پناه

بدنساز: دکتر بهمن میرزایی

مربی یوگا: مالک نامی

دکتر روانشناس: خسرو حمزه

سرپرست: امید شایگان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زمان اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان اعلام شد
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟
  • مورایس مسلمان شده؟ / ماجرای مسلمان شدن سرمربی سپاهان از زبان خودش + عکس و فیلم
  • سرمربی سپاهان مسلمان شده؟/اعلام خبر مسلمان شدن سرمربی سپاهان از زبان خودش +عکس و فیلم
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • حسین‌زاده: می‌خواهید برویم اسنپ کار کنیم!
  • درک کویت: اسلوت خودش است و از کسی کپی نمی‌کند؛ لیورپول انتخاب خیلی خوبی انجام داد
  • حمایت اساتید حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» (عفاف و حجاب) فراجا + اسامی
  • منافی: انتخاب سرمربی پرسپولیس باید به پایان فصل موکول شود