Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «تابناک» به نقل از منیبان، سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور، در واکنش به اینکه تعدادی از نمایندگان از دخالت سایر همکاران خود در انتخاب وزیر کار جدید خبر داده‌اند، گفت: خیر، درباره انتصاب وزیر کار بحث دخالت مطرح نیست. ممکن است برخی از نمایندگان پیشنهاداتی داشته باشند و به ما می‌گویند و ما هم موارد را به رئیس جمهور منتقل می کنیم، اما این به معنای دخالت نیست بلکه یک نوع مشورت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: نکته قابل توجه این است که دولت، همان‌طور که حضرت آقا فرمودند در همه امور مشورت می‌کند اما اینکه به عنوان مثال یک نماینده بخواهد بر نظر خودش در انتصاب یک مدیر اجرایی، چه در سطح وزیر یا مدیران استانی، اصرار کند، خلاف است در نهایت دولت باید پاسخگو باشد. لذا این به نفع نمایندگان است که درباره وزیر جدید کار در حد مشورت پیشنهاد بدهند نه بیش از آن.

حسینی در پاسخ به اینکه تا امروز نمایندگان برای انتخاب وزیر کار پیشنهاداتی ارائه کردند؟ تصریح کرد: بله، چندین نفر از مجلس و خارج از مجلس برای تصدی در وزارت کار پیشنهاد داده‌اند، ماشاءالله نیرو کم نیست.

معاون پارلمانی رئیس جمهور در واکنش به اینکه آیا دولت تصمیم دارد طی یکی دو هفته آینده وزیر جدید کار را معرفی کند یا خیر؟ خاطرنشان کرد: خیر، دولت برای انتخاب وزیر جدید کار سه ماه وقت دارد. لذا سر فرصت وزیر را معرفی می‌کند، بالاخره باید رایزنی‌ها صورت بگیرد و بحث‌ها انجام شود تا نهایتاً در این خصوص تصمیم‌گیری شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محمد کاظمی حسین طائب سید محمد حسینی معاون پارلمانی نمایندگان مجلس محمد کاظمی حسین طائب انتخاب وزیر وزیر کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۹۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم محاصره وزیر جوان دولت رئیسی در میان مردم معترض

بذرپاش، وزیر راه شهرسازی به که تبریز سفر کرده است، با انتقادات و اعتراضات تبریزی ها مواجه شد. در همین راستا، جواد ملکی عضو هیات امنای افتخاری اراضی فاز ۲ خاوران تبریز با اشاره به اعتراض مردم گفت: صبح امروز در جریان سفر آقای بذرپاش وزیر راه و شهرسازی به تبریز ماجرای فاز ۲ خاوران را به وزیر توضیح دادیم. ایشان فرمودند امروز بعد از ظهر در جلسه استانداری راجب به این موضوع صحبت می‌کنند و قول دادند هر کاری بتوانند در راستای حل شدن مشکل ۵ هزار ۲۰۰ مالک انجام می‌دهند. منبع: خبرگزاری دانشجو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ابراهیم رئیسی دوباره از «گشت ارشاد مدیران» گفت؛ در دستور باشد!
  • هشدار اسرائیل به نمایندگان دیپلماتیک خود در سراسر جهان/ آغاز سفر منطقه‌ای وزیر خارجه آمریکا از عربستان/ دیدار وزیر امور خارجه بحرین با بشار اسد
  • ما به انگلیس یا هر کشور دیگری درباره دخالت نظامی هشدار می‌دهیم
  • هشدار نمایندگان استان تهران به وزیر کشور
  • ببینید | اولین واکنش معاون ابراهیم رئیسی به خبر فشار دولت بر شرکت‌های اقتصاد دیجیتال
  • معاون وزیر کشور : رئیسی دستور داده تا ۳ میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود تا به‌سرعت فرآیند انسداد مرز‌ها را آغاز کنند
  • حسینی: نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم در مجموع انقلابی هستند + فیلم
  • حسینی: گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است / امیدواریم در مجلس دوازدهم تعامل سازنده بین نمایندگان و دولت بیشتر باشد + فیلم
  • حداقل سهم مازندران در هیئت دولت، حضور یک وزیر کشاورزی یا ورزش از نخبگان این استان است
  • فیلم محاصره وزیر جوان دولت رئیسی در میان مردم معترض