Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@13:12:01 GMT

۲ تصادف در محور دامغان به سمنان ۱۹ مصدوم داشت

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۱۹۴۰۷

۲ تصادف در محور دامغان به سمنان ۱۹ مصدوم داشت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: تصادف یک دستگاه خودرو سواری پراید با دانگ فنگ در کیلومتر ۹۷ محور دامغان به سمنان، ۱۰ مصدوم برجا گذاشت.

مظفر محمدخانی ادامه داد: این حادثه در ساعت ۶ و ۵۴ دقیقه صبح امروز رخ داد و در پی آن سه مصدوم توسط هلال احمر و هفت مصدوم توسط اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: به منظور امدادرسانی به حادثه دیدگان، امدادگران پایگاه عامل آهوان به محل حادثه اعزام شدند و عملیات پس از حدود سه ساعت در ساعت ۹ و ۴۰ دقیقه به پایان رسید.

همچنین در تصادف دیگری که از سوی روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان اعلام شد: در پی اطلاع رسانی ساعت هشت و ۲۰ دقیقه صبح امروز حادثه به اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، یک فروند هلی کوپتر آمبولانس جهت امداد به محله حادثه اعزام شد. حادثه تصادف خودرو پراید و سواری جیلی در کیلومتر ۴۰ محور دامغان به سمنان رخ داد و ۹ مصدوم حادثه جهت مداوا به بیمارستان منتقل شدند. 

برچسب‌ها اورژانس هوایی سمنان دانشگاه های علوم پزشکی سازمان اورژانس کشور دامغان سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اورژانس هوایی سمنان دانشگاه های علوم پزشکی اورژانس هوایی سمنان دانشگاه های علوم پزشکی سازمان اورژانس کشور دامغان سازمان امداد و نجات هلال احمر جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۹۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی یک دستگاه مینی بوس در محور سوادکوه با ۱۰ مصدوم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، مدیرعامل هلال‌احمر مازندران گفت: عصر دیروز در محور سوادکوه ورودی روستای ارفعده یک دستگاه مینی بوس با ۱۰ نفر مصدوم واژگون شد.

فخاری افزود: نجاتگران پایگاه امداد و نجات ارفعده شهرستان سوادکوه به محل حادثه اعزام شدند.

او گفت: این حادثه ۱۰ مصدوم داشت که پس از تثبیت صحنه حادثه و انجام اقدامات اولیه، مصدومین حادثه توسط نیرو‌های هلال‌احمر واورژانس به مرکز درمانی انتقال داده شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تصادف در جاده اردبیل _ سرچم / ۲ فوتی و ۸ مصدوم
  • چند حادثه و تصادف در تعطیلی روز پانزده اردیبهشت آذربایجان‌غربی
  • تصادف پژو ۲۰۶ با سواری پرشیا با ۶ مصدوم در محور بین‌المللی ارومیه به سرو
  • مصدومیت ۲۰۷ نفر در ۷۲ ساعت گذشته در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • ۶ تصادف طی ۲۴ ساعت در آذربایجان غربی/۳ نفر و ۲۳ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی مینی بوس در محور سوادکوه ۱۰ مصدوم برجای گذاشت
  • واژگونی یک دستگاه مینی بوس در محور سوادکوه با ۱۰ مصدوم
  • تصادف در محور اهر-تبریز ۹ نفر را روانه بیمارستان کرد
  • تصادف زنجیره‌ای در آزادراه کرج - قزوین ۵ مصدوم برجای گذاشت
  • مصدومیت ۷ تن در تصادف زنجیره‌ای در محور ارومیه-سلماس