Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام  والمسلمین کرمی گفت: همزمان با ایام تابستان طرح نشاط معنوی ۸ بقعه متبرکه و امامزاده زنجان اجرا خواهد شد.

به گفته مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان این طرح با حضور مربیان رشته‌های مختلف کلاس‌های تابستانی در ۸ بقعه شاخص استان برگزار خواهد شد.

او می گوید: پیش‌بینی می‌کنیم ۵۰۰ الی هزار نفر در این طرح حضور داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حجت الاسلام والمسلمین کرمی گفت: امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان، حسینیه و زینبیه اعظم زنجان، بقعه قیدار نبی (ع) و امامزاده ابراهیم (ع) سجاس خدابنده، امامزادگان هاشم و عوف (ع) شهر آببر طارم، امامزاده اسماعیل (ع) و زیدالکبیر (ع) ابهر میزبان این طرح در  استان زنجان خواهند بود.

او می گوید: آموزش مهارت‌های دهگانه زندگی کلاس‌های قرآن و احکام، آموزش‌های فنی و هنری و مهارتی مثل صنایع دستی، مهارت‌های رایانه‌ای، خطاطی و نقاشی و برگزاری اردو‌های زیارتی و سیاحتی برای دانش آموزان از جمله محتویات ارئه شده در این طرح خواهد بود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: زمان اجرای این طرح از اول تیرماه تا ششم مرداد ماه امسال است.

به گفته کرمی مخاطبین این طرح دانش آموزان دختر و پسر رده سنی ۸ تا ۱۸ سال خواهند بود که با توجه به شروع ماه محرم در اواسط تابستان امسال، در صورت مهیا بودن شرایط در بقاع متبرکه و امامزادگان تا پایان مرداد ماه نیز ادامه خواهد داشت.

او می گوید: اساتید و مربیان این طرح از میان مبلغین بومی و اعزامی سازمان اوقاف و امور خیریه و مربیان دوره دیده سبک زندگی اسلامی یا مربیان محلی و منطقه‌ای در رشته‌های مختلف مهارت آموزی و دانشجویان رشته‌های مرتبط با این کلاس‌ها خواهد بود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: پیش‌بینی می‌شود حداقل از آموزش‌های ۸ مربی رسمی و حداکثر ۲۰ مربی مرتبط در این طرح بهره ببریم.

او می گوید: مهارت افزایی و توانمندسازی دانش آموزان در زمینه‌های مختلف، تعمیق باور‌های دینی و ترویج معارف اسلامی، استفاده از ابزار‌های روز مثل فضای مجازی و ارتباط گیری موثر از اهداف این طرح است.

کرمی گفت: غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان یکی از راهکار‌های موثر در ایجاد آرامش و سلامت روانی خانواده و جامعه بوده و در کاهش و پیشگیری از اسیب‌های اجتماعی نقش مهمی ایفا می‌کند.

به گفته مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان اگر برای نسل جوان برنامه‌ای نداشته باشیم، دشمنان برنامه‌های مختلفی دارند تا این خلاء را پر کنند پس باید همیشه در این گونه زمینه‌ها فعال و بروز باشیم تا بتوانیم گوشه‌ای از وظایف خود را در قبال پرورش صحیح این نسل ادا کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اوقاف زنجان اوقاف و امور خیریه بقاع متبرکه زنجان مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان او می گوید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۹۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم ویژه شهادت امام جعفرصادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان

حجت الاسلام اسماعیل تدینی_ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان در جمع خبرنگاران با تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) گفت: مراسم ویژه شهادت امام جعفرصادق(ع) با برگزاری مراسم سخنرانی و کرسی های تلاوت قرآن کریم در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان برگزار می شود.


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان افزود: ویژه برنامه‌های گرامیداشت  شهادت امام صادق(ع) از روز گذشته در بقاع متبرکه گیلان با برگزاری کرسی‌های تلاوت و محافل انس با قرآن کریم آغاز شده و تا شنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام تدینی خاطرنشان کرد: ۱۳۲ مبلغ بومی و مربیان قرآن کریم بقاع متبرکه در برگزاری مراسم ویژه شهادت امام جعفر صادق(ع) مشارکت دارند.

وی افزود: ۲۵ ایستگاه صلواتی در بقاع متبرکه شاخص گیلان با توزیع چای و آش نذری و پخش مرثیه سرایی یاد و خاطره امام صادق(ع) را گرامی خواهند داشت.

حجت الاسلام تدینی از عموم مردم گیلان برای شرکت در مراسم گرامیداشت امام صادق(ع) در بقاع متبرکه دعوت کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • اخذ سند مالکیت امامزاده بی‌بی خدیجه خاتون(ع) شهرستان میبد
  • قبرستان دهخدا تبدیل به پارک می‌شود
  • قبرستان متروکه منطقه دهخدای زنجان تعیین تکلیف می‌شود
  • ضرورت برگزاری تورهای گردشگری مذهبی در آذربایجان شرقی
  • اداره کل امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان اوقاف چه دستاورد‌هایی دارد؟
  • سمنان دهه کرامت میزبان خادمان رضوی با اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه است
  • جان‌فشانی رزمندگان مدیون انتشار علم و معرفت معلمان است
  • جزیره قشم میزبان گروه پزشکان جهادی
  • برگزاری مراسم ویژه شهادت امام جعفرصادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • ۳۰۰ بقعه متبرکه استان میزبان عزاداران امام جعفر صادق (ع)