Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-01@14:59:47 GMT

پدیده استقلال راهی بلژیک شد

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۱۹۷۲۸

پدیده استقلال راهی بلژیک شد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، ستاره فصل گذشته استقلال به احتمال زیاد از این تیم جدا می شود.

امیرحسین حسین زاده با مسئولان باشگاه شارلوای بلژیک به توافق رسیده و به عضویت این تیم در می آید.

طبق پیگیری های خبرنگار فوتبالی این بازیکن مدارک خود را هم جهت دریافت ویزای بلژیک به سفارت داده تا اقدامات لازم برای سفرش به این کشور انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این طور که شنیده می شود حسین زاده طی دو، سه روز آینده راهی بلژیک خواهد شد تا قرارداد خود را با شارلوا رسمی کند.

طبق قراردادی که این بازیکن با استقلال دارد، با پرداخت ۲۰۰ هزار دلار می تواند از جمع آبی ها جدا شود که گویا این پول فراهم شده و حسین زاده از این جهت مشکلی برای جدایی از استقلال نخواهد داشت.

جدایی او در حالی رقم می خورد که استقلال هنوز به صورت رسمی با هیچ بازیکنی قرارداد را تمدید نکرده و اوضاع نقل و انتقالات این باشگاه برای هوادارانش نگران کننده است مخصوصا این که حسین زاده ستاره فصل گذشته این تیم هم بوده و آبی ها حالا نه تنها هنوز بازیکن جدیدی جذب نکرده اند، بلکه در حال از دست دادن ستاره های خود هم هستند!

منبع: خبر آنلاین

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استقلال حسین زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۹۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نخستین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال هفت نفره از پانزدهم اردیبهشت


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نخستین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال هفت نفره، پانزدهم تا بیست و چهارم اردیبهشت برگزار می‌شود.

گروه نخست: از پانزدهم تا هجدهم اردیبهشت
وحید نواب، امیرحسین قربانی (مازندران)، شمس‌الدین شهبازی، امیر نظری (کرمانشاه)، امیرمهدی رحیم‌آبادی، ایمان گل‌شاهین، رضا امینی‌زاده (کرمان)، مهدی شکوهی، مرتضی جمالی (قم)، احسان غلامحسین‌پور، بهنام آرندی، رضا خادمی (فارس)، مرتضی انیسی (تهران)، محسن کولیوند، محمد نادری (لرستان)، هادی خوش‌اقبال (خراسان‌رضوی)، رسول صحرایی (خراسان‌شمالی)، حسین خلیلی (بوشهر)

گروه دوم: از هجدهم تا بیست و یکم اردیبهشت ماه
حسن صفری، حسین تیزبر (بوشهر)، مسلم مهرابیان، حسین شجاعی (کرمان)، احسان غلامحسین‌پور، آرمان قنبری (فارس)، مجتبی حسینی، حامد بابائیان (قم)، امین رضایی، مرتضی پایا (مازندران)، امیر فرجی، روح‌اله دهقان، امیر تلخابی (مرکزی)، یونس حسنی، بهروز شاه‌محمدی، میثم بهمنی، میثم محمدی (زنجان)، حمیدرضا عزیزی (تهران)

گروه سوم: از بیست و یکم و بیست و چهارم اردیبهشت ماه
یاسر رستمی، حسین نوروزی، کمیل علیزاده (مازندران)، مسعود ژولیده (کرمانشاه)، عبدالرضا کریم‌زاده، محمدجواد عالی‌زاده (بوشهر)، عباس ترابی، محسن مختاری (مرکزی)، سجاد آتش‌سقا (خراسان‌رضوی)، رضا سلجوقی (خراسان‌شمالی)، مسلم اکبری (تهران)، علیرضا مددی‌زاده، ابوالفضل سلطانی (کرمان)، سعید جهانی (زنجان)، سجاد نوری‌خواه (قم)، محمدعلی موسوی، ابراهیم قائدی، میلاد محمدی (خوزستان)، رضا رحیمی، عرفان گلچین (فارس)

کادر فنی:
سرمربی: علیرضا رعدی
مربی: علیرضا طارمی
مدیر تیم ملی: فرهاد نفرزاده
سرپرست: ابوالفضل رشیدی

دیگر خبرها

  • آغاز نخستین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال هفت نفره از پانزدهم اردیبهشت
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل استقلال
  • پدیده والیبال ایران سوژه پست جدید فدراسیون جهانی
  • تجلیل از ۶۵ عضو هیئت علمی برگزیده/ جوان‌ترین استاد ۴۵ساله و تقدیر از ۶ استاد زن
  • آغاز اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد
  • اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد آغاز می‌شود
  • اسامی اساتید نمونه کشوری منتشر شد
  • نصیحت امباپه و دمبله به پدیده فوتبال فرانسه
  • کدام نمایندگان جلسه عصر مجلس را تعطیل کردند؟
  • کُرسی آینده‌پژوهی یونسکو به قزوین آمد