Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروزه مردم امورات زندگی خود را اغلب از طریق فضای مجازی مدیریت می‌کنند و حوزه گردشگری نیز از این قاعده مستثنی نیست. آژانس‌های گردشگری بسیاری در سطح فضای مجازی آماده ارائه خدمات بلیط، هتل و تورهای مسافرتی هستند که می‌توان یکی از آن‌ها را برای انجام امورات مسافرتی انتخاب نمود. آژانس‌های گردشگری که هنوز فعالیت خود را در فضای مجازی آغاز نکرده‌اند باید هرچه سریع‌تر اقدام به طراحی وب سایت گردشگری نمایند تا از سایر رقبای خود عقب نمانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از سیتی نت، طراحی وب سایت گردشگری نیازمند داشتن اطلاعات بسیاری است و در این مسیر باید تمام تلاش خود را به کار بگیرید تا با ارائه خدمات منحصر به فرد، مشتریان بیشتری جذب کرده و آن‌ها را به مشتریان دائمی خود تبدیل کنید. برای دستیابی به این مهم، حتما باید خدمات منحصر به فردی ارائه کرده و تمامی خدمات مسافرتی را پوشش دهید. قالب و ظاهر وب سایت شما نیز تاثیر بسیاری بر انتخاب مشتریان خواهد گذاشت و توصیه می‌کنیم که حتما به این مورد توجه داشته باشید. در ادامه توضیحات کامل تری ارائه نموده ایم:

Api فروش بلیط هواپیما

در حال حاضر اغلب مسافرت‌ها به صورت هوایی انجام می‌شود و به همین دلیل فروش بلیط هواپیما یکی از مهمترین کارهایی است که مسئولین آژانس‌های گردشگری باید به آن توجه داشته باشند. بلیط‌های هواپیما در 3 کلاس پروازی: اکونومی، بیزینس و فرست کلاس ارائه می‌شوند که هرکدام، خدمات متفاوتی را در طول پرواز ارائه خواهند کرد. همچنین پروازها به وسیله ایرلاین‌های مختلفی ارائه می‌شوند و به همین دلیل یک آژانس گردشگری معتبر باید کلیه ایرلاین‌های پروازی را تحت پوشش خود داشته باشد تا بتواند رضایت مشتریان خود را جلب کند. وب سرویس فروش بلیط هواپیما اطلاعات کاملی از ایرلاین‌های معتبر داخلی و خارجی را در خود ثبت می‌کند و کلیه اخبار و بلیط های جدید این ایرلاین‌ها را می توان در api فروش بلیط هواپیما مشاهده کرد. با استفاده از وب سرویس فروش بلیط هواپیما، می‌توانید به کلیه این اطلاعات دسترسی پیدا کرده و میزان فروش خود را نیز به حداکثر برسانید.

وب سرویس فروش بلیط هواپیما

وب سرویس فروش بلیط هواپیما به گونه‌ای است که هر یک از ایرلاین‌های معتبر در سراسر نقاط جهان، طی توافق نامه‌ای، امکان ثبت اطلاعات بلیط‌های خود را به این سیستم می‌دهند و وب سرویس‌های فروش بلیط هواپیما، اطلاعات دقیق بلیط هواپیما را بدون فوت وقت دریافت می‌کنند. با استفاده از وب سرویس فروش بلیط هواپیما، به صورت مستقیم این اطلاعات را نیز دریافت خواهید کرد و چنانچه قصد تبدیل شدن به یکی از بهترین آژانس‌های گردشگری کشور را داشته باشید باید یکی از بهترین وب سرویس های فروش بلیط هواپیما را انتخاب نمایید. تنوع زیاد و همچنین سرعت عملکرد بالا در استفاده از api ها، اصلی‌ترین مزیت این سیستم به شمار می رود و صاحبان آژانس های گردشگری می‌توانند بدون هیچ‌گونه نگرانی بخش بلیط هواپیما را با استفاده از api فروش بلیط هواپیما مدیریت کنند.

طراحی سایت رزرو هتل

هتل یکی از اصلی‌ترین نیازهای مسافران در طول سفر است و باید بدانید که در هر کدام از شهرهای مختلف جهان، هتل‌های مختلفی در حال فعالیت هستند که هر کدام از آنها خدمات و امکانات متفاوتی نسبت به یکدیگر ارائه می‌کنند و از این رو هر فردی با هر نوع سلیقه‌ای که داشته باشد می تواند یکی از بهترین‌ها را برای اقامت خود انتخاب کند. اما چگونه باید هتل مناسب را برای اقامت شناسایی کرد؟ وب سایت‌های اینترنتی رزرو هتل، بهترین انتخاب برای اینکار خواهند بود چرا که به صورت کاملا تخصصی روی ارائه خدمات رزرو هتل فعالیت دارند و جامعه آماری بیشتری از هتل‌ها را تحت پوشش خود خواهند داشت. از این رو با طراحی یک وب سایت جامع رزرو هتل، می‌توانید در مدت زمان کوتاهی به یکی از بهترین‌های این عرصه تبدیل شده و به درآمد مطلوب مورد نظر خود دست پیدا کنید. طراحی سایت رزرو هتل، نیازمند دقت و تجربه بسیاری است و قطعا نمی‌توان به تنهایی از پس کارهای آن برآمد. مراکز متعددی را می‌توانید برای طراحی سایت رزرو هتل خود انتخاب کنید اما شرکت ما در این میان، به دلیل ارائه بهترین خدمات، یکی از بهترین انتخاب‌ها خواهد بود.

Api رزرو هتل

وب سرویس‌ها تنها مختص بلیط هواپیما نیستند و می‌توان آنها را برای هتل نیز مشاهده کرد. api رزرو هتل به مانند بلیط هواپیما، اطلاعات هتل‌های مختلف را در اختیار آژانس‌های گردشگری قرار می‌دهد. این اطلاعات شامل، آخرین اخبار هتل‌ها، تعداد اتاق‌ها، نوع اتاق، تعداد تخت‌های خالی و... می‌شود که مسافران با یک مرور کوتاه می‌توانند کلیه این اطلاعات را مطالعه نمایند. هتلداران در صورتی که یک وب سایت جامع برای هتل خود راه اندازی کرده باشند، به این وب سرویس‌ها کمک می‌کنند تا اطلاعات هتل را هرچه سریعتر مرور کرده و به نمایش درآورند. توجه داشته باشید که api رزرو هتل ارائه شده در شرکت ما، با هتل‌های بسیاری از سراسر نقاط جهان قرارداد داشته و می‌تواند تنوع بسیاری را در اختیار مشتریانتان قرار دهد.

طراحی وب سایت خود را به چه کسی بسپاریم؟

یکی از مهمترین سوالاتی که ممکن است برای بسیاری مطرح شود این است که طراحی وب سایت گردشگری خود را به چه کسی باید سپرد؟ با اینکه مراکز فعال در این زمینه بسیار زیادند، اما نمی‌توان به تمامی آنها اعتماد کرد. طراحی وب سایت، نیازمند داشتن اطلاعات دقیق در این زمینه است که کارشناسان حرفه‌ای شرکت ما تمامی این دوره‌های آموزشی را پشت سرگذاشته و جواب خود را پس داده‌اند. وب سایت‌های گردشگری بسیاری به دست کارشناسان حرفه‌ای شرکت ما طراحی شده‌اند و تمامی آن‌ها رضایت خود را از شرکت ما اعلام نموده‌اند و این امر به خودی خود نشانگر کیفیت کار انجام شده خواهد بود. کارشناسان حرفه‌ای شرکت ما به صورت 24 ساعته آماده ارائه خدمات پشتیبانی هستند و از این طریق می‌توانید با میزان هزینه‌ها و نوع کار انجام شده نیز آشنا شوید.

منبع: https://citynet.ir/

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: طراحی سایت گردشگری آژانس های گردشگری طراحی وب سایت یکی از بهترین ارائه خدمات وب سرویس ها ایرلاین ها رزرو هتل شرکت ما هتل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۹۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عجیب اما واقعی؛ الهلال قصد فروش میتروویچ را دارد!

ژسوس می خواهد مهاجم دیگری را جای میتروویچ به خدمت بگیرد.

طرفداری | تیم فوتبال الهلال عربستان می‌خواهد بهترین بازیکن خود در فصل جاری را کنار بگذارد.

الکساندر میتروویچ، مهاجم صربستانی الهلال که در این فصل عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشته، با جدایی از این تیم در نقل‌وانتقالات تابستان پیش رو شگفتی بزرگی را رقم خواهد زد.

بر اساس گزارش سایت اسپورت عربستان؛ ژرژ ژسوس، سرمربی پرتغالی الهلال با وجود عملکرد درخشان الکساندر میتروویچ مهاجم دیگری با توانمندی‌های بیشتری را برای فصل آینده در نظر دارد. میتروویچ گزینه ژسوس در نقل‌وانتقالات تابستان گذشته نبود و در روزهای پایانی با توجه به عدم جذب بازیکنان موردنظر سرمربی پرتغالی به الهلال پیوست.

میتروویچ که در این فصل 22 گل زده و بهترین گلزن لیگ حرفه‌ای عربستان پس از رونالدوی پرتغالی است در صورت قعطی بودن جدایی‌اش از الهلال دوباره در رادار تیم‌های اروپایی قرار خواهد گرفت.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • بهترین منابع جمع‌بندی کنکور (تجربی، انسانی و ریاضی)
  • فرمول مالیات طلا، خودرو و مسکن را در این جدول ببینید
  • سفر با قطار و هتل، یکجا رزرو کن، آسوده‌تر سفر کن
  • ماز مارکت؛ بهترین سایت برای خرید کتاب کمک درسی
  • عجیب اما واقعی؛ الهلال قصد فروش میتروویچ را دارد!
  • نحوه خرید بلیط چارتر به مقصد دبی
  • چرا تنها سایت موزه غرب کشور عاقبت به خیر نشد
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • بلیط لحظه آخری، برگه شانس مسافران همیشه آماده ! +توضیحات کامل
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com