Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@17:21:18 GMT

اطفای ۱۱۹ آتش‌سوزی طی هفته‌ گذشته در کرج

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۱۹۸۰۷

اطفای ۱۱۹ آتش‌سوزی طی هفته‌ گذشته در کرج

محمد جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طی هفته گذشته، با حضور ۱۰۹۱ نیروی عملیاتی مستقر در ۳۲ ایستگاه به مدت ۲۰۰ ساعت عملیات و با استفاده از تجهیزات و تعداد ۴۱۲ دستگاه خودروی عملیاتی به ۱۱۹ مورد حریق و ۱۳۸ مورد نجات رسیدگی کردند.

وی بیان کرد: ۳۷ مورد احتیاط و ۲۲ مورد استقرار در سطح شهر با حضور آتش نشانان صورت گرفت، همچنین در هفته‌ای که گذشت ۹۰ مورد نجات یافته، ۱۴ مصدوم و ۲ فوتی در حادثه‌هایی که رقم خورد داشته ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج تصریح کرد: در بین ایستگاه‌های عملیاتی، بیشترین مأموریت در ایستگاه‌های ۱۰۲ و ۱۲۴ انجام گردید.

وی افزود: در حوزه معاونت ایمنی و پیشگیری تعداد ۱۷ مورد جواز و ۵۳ مورد تائیدیه ایمنی باحضور ۲۸۰ نفر کارشناس به مدت ۱۰۵۰ ساعت صادر گردید.

جمشیدی خاطرنشان کرد: تعداد ۵ مورد بازدید از تصرفات سطح شهر و ایستگاه‌های عملیاتی، تعداد ۲۰ مورد اخطار ایمنی با حضور ۶۰ نفر کارشناس اعزامی به مدت ۲۲۵ ساعت در حوزه ایمنی شهری و تعداد ۱ مورد بازدید از صنوف با حضور ۲ نفر کارشناس به مدت ۳ ساعت و صدور ۱۰ مورد گواهی جهت علت حریق، صدور ۹ مورد گواهی حریق و حوادث با حضور ۳۸ نفر کارشناس اعزامی به مدت ۱۲۴ ساعت کارشناسی طی یک هفته گذشته صورت گرفت.

کد خبر 5522917

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد جمشیدی سازمان آتش نشانی اطفای حریق بوشهر سازمان تبلیغات اسلامی خطبه های نماز جمعه کرمانشاه اردبیل خراسان رضوی هفته قوه قضاییه آمار کرونا سنندج قوه قضاییه سفر استانی مشهد بجنورد نفر کارشناس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۹۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۸۸ نفر رسید

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، وزارت بهداشت در غزه با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ارتش رژیم صهیونیستی مرتکب ۳ مورد جنایت شد که در نتیجه آن، ۳۴ نفر شهید و ۶۸ نفر دیگر مجروح شدند.

با احتساب این شهدا، تعداد شهدای نوار غزه از هفتم اکتبر گذشته (۱۵ مهر ۱۴۰۳) تا کنون به ۳۴ هزار و ۴۸۸ نفر و تعداد زخمی ها به ۷۷ هزار و ۶۴۳ نفر رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازار رمزارز‌ها / سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
  • کمبود بیش از ۵هزار شیر هیدرانت آتش‌نشانی در مشهد
  • پیش‌بینی وزش باد و خیرش گردوخاک در قم
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۱ ارديبهشت
  • ارزیابی ایمنی حدود ۱۵۰۰ بوستان در پایتخت و شناسایی بیش از ۱۵ هزار مورد ناایمن
  • تعداد شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۸۸ نفر رسید
  • ارزیابی ایمنی بیش از هزار بوستان در تهران
  • ارزیابی ایمنی بیش از ۱۰۰۰ بوستان در تهران
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۹ ارديبهشت
  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد