Web Analytics Made Easy - Statcounter

جهانبخش آرمان مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان گفت : استان گیلان پتانسیل های بالقوه ی بسیاری در حوزه ورزش بانوان دارد که با رشد و توسعه زیر ساخت ها این پتانسیل ها شکوفا و بالفعل خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از  گیلان ؛ جهانبخش آرمان مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان در جلسه نمایندگان ورزش استان ،نواب و روسای هیات های ورزشی و مسوولین ورزش بانوان شهرستان‌ها که با حضور معاونت توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان برگزار شد ،اظهار داشت : در حوزه زیر ساخت های ورزشی جزء استان‌های کم برخوردار هستیم برخی استانهای صنعتی از نظر زیرساخت های ورزشی خصوصا در بخش بانوان از امکانات خوبی برخوردارند اما علی رغم این موضوع استان گیلان در رشته های مختلف ورزشی قهرمانان زیادی را از جامعه بانوان داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : در برخی از شهرستانهای استان شاخصه های قهرمانی با بعضی از استان‌های کشور برابری می کند و این امر نشان دهنده ظرفیت ها و پتانسیل های انسانی در استان است و اگر زیر ساخت های ورزشی بنا به معیارها و آیتم های وزارت توسعه یابد ،گیلان در ورزش های قهرمانی،  همگانی و انفرادی در رشته های مختلف ورزشی می تواند رشد قابل توجهی داشته باشد.

وی خاطر نشان کرد : بسیاری از اماکن ورزشی استان فرسوده هستند و اماکن ورزشی دیگر نیز در اختیار بخش خصوصی است و ماده ۸۸ باعث بروز مشکل در زمینه ورزش در شهرستان‌ها شده است .در حال حاضر اولویت ما در واگذاری اماکن ورزشی هیات های ورزشی است. جا دارد در این جا از ادارات ورزشی و سازمان‌ها تشکر و قدردانی کنم که برای برگزاری مسابقات سالن ها و اماکن ورزشی را در اختیار قرار می دهند .

آرمان اضافه کرد : امیدواریم به جایگاهی برسیم که هیچ فردی در استان به دلیل کمبود امکانات ورزشی از ورزش باز بماند.

وی در پایان ضمن تشکر از حمایت های دکتر سجادی مقام عالی وزارت و معاونین ایشان برای توجه به ورزش استان گیلان گفت : انشاالله بتوانیم با حمایت های وزارت ورزش و جوانان ،ورزش استان را

ارتقاء دهیم و روز به روز ورزشکاران گیلانی در عرصه رقابت های  ملی و بین المللی بدرخشند.

 

خبرنگار: طاهره ریحانی

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان جهانبخش آرمان ورزش و جوانان اماکن ورزشی استان گیلان ورزش بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۹۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت مجدد اماکن ورزشی شهرداری یزد

محمد مهدی نیکونژاد عضو شورای اسلامی شهر یزد  و عضو هیات مدیره سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد گفت: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد علی رغم اقدامات درخشانی که در برگزاری رویداد‌های ورزشی به خصوص در برگزاری المپیاد‌های ورزشی محلات، انجام می‌دهد، انتظار می‌رود در مدیریت اماکن ورزشی متعلق به شهرداری به ویژه زمین‌های ورزشی احداث شده در محلات شهر نیز، با برنامه ریزی درست و مناسب به صورت فعال و جدی عمل کند.

او افزود: ضرورت دارد سالن‌ها و اماکن ورزشی سرپوشیده و روباز شهرداری از حالت تعطیلی خارج و برای استفاده عموم مردم و به خصوص جوانان شهر مهیا شود.

نیکونژاد ادامه داد: شهرداری یزد با تدوین آیین نامه‌ای اجرایی، اماکن ورزشی در اختیار خود را طی فرایندی قانونی و یکپارچه به افراد دلسوز و متعهدی که از سوی معتمدین و هیأت امنای مساجد محله معرفی می‌شوند، تحویل دهد و ضمن آموزش افراد معرفی شده جهت تصدی مدیریت اماکن ورزشی با در نظر گرفتن موارد قانونی، در صدد دریافت سود از این اماکن نبوده و آن‌ها را به صورت درآمد هزینه‌ای اداره کند و نظارت مستمر بر مدیریت و بهره برداری و فرایند حفظ و نگهداری از آن اماکن را داشته باشد.

عضو شورا خاطرنشان کرد: امید است در اولین فرصت سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری یزد با راه اندازی سامانه اینترنتی ضمن معرفی اماکن ورزشی خود، این امکان را برای متقاضیان فراهم آورد تا بتوانند نسبت به رزرو سالن به صورت سیستمی و شبکه‌ای اقدام و در زمان مشخص از آن استفاده نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • باران‌چشمه: حضور بانوان به عنوان تماشاگر در زورخانه ها مشکلی ندارد
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج شود
  • فعالیت مجدد اماکن ورزشی شهرداری یزد
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج و به روی مردم و جوانان شهر باز شود