Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@21:25:32 GMT

ریزش ساختمان در خیابان ۱۷ شهریور

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۲۱۳۰۶

ریزش ساختمان در خیابان ۱۷ شهریور

 

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به خبر ریزش یک ساختمان قدیمی گفت: ساعت ۶:۱۱ این حادثه در خیابان ۱۷ شهریور، خیابان ابوفاضل به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که بی درنگ ماموران دو ایستگاه با تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام شدند.

ملکی افزود: با حضور آتش نشانان مشاهده شد که یک ساختمان دو طبقه قدیمی به مساحت ۶۰ متر مربع که در مجاورت آن نیز عملیات گودبرداری به عمق حدود یک متر در حال انجام بود، ریزش کرده و به طورکامل تخریب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه این ساختمان بسیار قدیمی و از نوع خشتی و گلی بود افزود: ۱۳ نفر که از اتباع کشور افغانستان بودند در این ساختمان زندگی می‌کردند که در زمان بروز حادثه دو نفر شامل پسربچه هشت ساله و پیرزنی حدود ۷۰ ساله در زیر آوار مانده بودند.عملیات نجات افراد آغاز شد و در حالی که همه بدن پیرزن و نیمی از بدن کودک زیر آوار بود با تلاش آتش‌نشانان زنده اما مصدوم به شکل معجزه آسایی نجات یافتند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه محل حادثه در یک کوچه باریک بود، عملیات آتش‌نشانان با دشواری‌هایی همراه بود اما با حضور و تلاش آتش‌نشانان حادثه فرو ریزش این ساختمان خشتی و گلی تلفات جانی نداشت.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محمد کاظمی حسین طائب ریزش ساختمان سخنگوی سازمان آتش نشانی ملکی محمد کاظمی حسین طائب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۱۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار و تخریب دو منزل مسکونی در ملایر بر اثر نشت گاز

ایسنا/همدان مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی ملایر گفت: صبح امروز نشت گاز شهری در منزل مسکونی واقع در محله ولی بخشی ملایر منجر به انفجار و تخریب دو ساختمان و خساراتی به ساختمان‌های اطراف شد.

محمودرضا ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح این خبر اظهار کرد: حادثه ساعت ۱۰:۳۰ امروز به وقوع پیوست که پس از اعلام شهروندان به سامانه ۱۲۵ نیروهای امدادی و عملیاتی سازمان در کوتاه‌ترین زمان خود را به محل حادثه رساندند.

ملکی ادامه داد: نیروهای امدادی ضمن اطفاء حریق دو نفر مصدوم را به پرسنل اورژانس ۱۱۵ برای اعزام به بیمارستان قرار دادند و پس از ایمن‌سازی، محل تحویل عوامل نیروی انتظامی شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی ملایر یادآور شد: در این حادثه دو نفر مجروح شدند که حال یکی از آنها وخیم گزارش شده و دو ساختمان تخریب و خساراتی به ساختمان‌های اطراف وارد شده است؛ شیشه‌های ساختمان‌های اطراف تا شعاع ۲۰۰ متری نیز دچار شکستگی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وقوع ۶۷ مورد حادثه در پی توفان سبزوار
  • انفجار و تخریب دو منزل مسکونی در ملایر بر اثر نشت گاز
  • ریزش سنگ در محور کرج – کندوان بر اثر بارش باران
  • فروریختن یک ساختمان چند طبقه در آفریقای جنوبی/ ۳ نفر کشته شدند
  • بارندگی شدید و سیل از دبی به سمت ارمنستان روان شد | فیلم
  • جزییات آتش سوزی انباری در خیابان لاله‌زار
  • مهار حریق در ساختمان ۴ طبقه شهرک پردیسان
  • تخریب کامل ۱۲۰ ساختمان در حادثه آتش سوزی شفت
  • پیاده‌روی چهارراه عضد اراک تعریض می‌شود
  • نجات مصدومان حادثه واژگونی خودرو و ریزش بنزین در رشت