Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آخرین نیوز»
2024-04-27@12:27:54 GMT

چرا تورهای اسپانیا ایوار تکمیل ظرفیت شد؟

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۲۲۲۹۱

به گزارش آژانس مسافرتی ایوار، تور اسپانیا پس از تور پاریس، جذاب‌ترین مقصد اروپایی در میان گردشگران ایرانی به حساب می‌آید. در ادامه نگاهی به تور اسپانیا ایوار و مزیت‌های آن نسبت به سایر آژانس‌های مسافرتی خواهیم داشت.

آب و هوای گرم و مطبوع

اسپانیا با توجه به موقعیت جغرافیایی خود، از سایر کشور های اروپایی نظیر آلمان، سوئیس، کشور‌های اسکاندیناوی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. که در عرض جغرافیایی بالاتری قرارگرفته‌اند، آب و هوای گرم و مطبوع‌تری دارد. این نزدیکی آب و هوا به کشورمان، یکی از دلایل مهم جذابیت تور اسپانیا است. در زمستان، اسپانیا در کنار ایتالیا از سایر کشور‌های اروپایی مقصد مناسب‌تری هستند و در تابستان اگرچه این گرما ممکن است کمی آزاردهنده شود، اما با توجه به بندری بودن شهر بارسلون، امکان استفاده از تفریحات دریایی برای مسافران امکان‌پذیر است.

جاذبه‌های گردشگری طبیعی و فرهنگی

اسپانیا از لحاظ تعداد میراث ثبت شده در یونسکو با 49 اثر ثبت شده، مشترکا در کنار فرانسه، رتبه چهارم دنیا را داراست. در میان آثار حیرت‌انگیز آنتونی گائودی، معمار شهیر اسپانیایی، ساختمان کاسا باتیو در شهر بارسلون، یکی از این میراث ثبت شده‌ جهانی است. البته سایر آثار گائودی نظیر کاسا میلا، کلیسای ساگرادا فامیلیا، پارک گوئل و ... نه تنها ارزش و زیبای کمتر از کاسا باتیو ندارند، چه بسا چشم‌نواز‌تر نیز هستند. مادرید نیز به عنوان پایتخت اسپانیا، علاوه بر موزه‌ها و آثار مختلف، یکی از زیبا‌ترین و بزرگ‌ترین کاخ‌های اروپا را به نمایش می‌گذارد که این کاخ نیز در زمره میراث جهانی یونسکو به شمار می‌آید. در اسپانیا شما برای هر لحظه برنامه‌ای خواهید داشت و احتمالا برای تماشای تمام زیبایی‌های آن وقت هم کم می‌آورد.

آشنایی مسافران با مادرید و بارسلون

به واسطه تیم‌های فوتبال مادرید و بارسلونا، این دو شهر‌ برای مسافران ایرانی کاملا آشنا هستند. بسیاری از مسافران حتی برای تماشا و عکس یادگاری در ورزشگاه‌های نیوکمپ و سانتیاگو برنابئو راهی این سفر می‌شوند. اگرچه مادرید و بارسلون مهم‌ترین شهر‌های گردشگری اسپانیا به حساب می‌آیند، اما یکی از دلایلی که سایر شهر‌های اسپانیا نظیر مالاگا، سویل و کوردوبا با استقبال کمتری مواجه می‌شوند، نه از جنبه‌ی توریستی، بلکه به علت آشنایی کمتر مسافران با این شهر‌ها است.

جذاب و شب‌زنده دار

شهرها و کشور‌های اروپایی معمولا  شب زنده‌دار نیستند و اکثرا (به خصوص شهر‌های کوچک‌تر) غیر از آخر هفته‌ها، زندگی شبانه‌ای ندارند؛ اما بارسلون اینطور نیست. شهر زیبای بارسلون در صبح زیبایی‌های خود را به معرض نمایش می‌گذارد و شب، روح اسپانیایی خود را به رخ می‌کشد. پس اگر به دنبال لمس یک فرهنگ غنی هستید و علاقه‌ای به آثار معماری و جاذبه‌های گردشگری ندارید، باز هم اسپانیا بهترین انتخاب شماست. در اسپانیا از خشکی مردمان اروپا خبری نیست و همه با لبخند از شما پذیرایی می‌کنند.

مزیت‌های تور اسپانیا ایوار

ایوار به عنوان مجری مستقیم تور اروپا با 20 سال سابقه، در اکثر کشور‌های اروپایی تورهای توریستی برگزار می‌کند. در کشور‌ اسپانیا نیز علاوه بر تور تک اسپانیا، تورهای ترکیبی اسپانیا نیز برگزار می‌شود. تور ۸ روزه اسپانیا (مادرید و بارسلون) در کل سال و هر یک هفته درمیان برگزار می‌شود. این تور تا به امروز بیش از 100 مرتبه اجرا شده و با توجه به استقبال خوب مسافران، ظرفیت این سفر تا پایان تابستان تکمیل شده است و در حال حاضر ایوار پکیج‌های پاییز و زمستان این تور را نیز در سایت خود با قیمتی پایین‌تر از تابستان بارگذاری کرده است. در ادامه به ویژگی‌های تور اسپانیا ایوار نگاهی خواهیم داشت:

برنامه سفر تجربه شده

با بیش از 100 مرتبه اجرای هفتگی تورهای اسپانیا، یک برنامه سفر ایده‌ال برای این سفر چیده شده و تمام ایراداتی که ممکن است در یک برنامه سفر باشد اصلاح شده است. در تور یک هفته‌ای اسپانیا، مسیر بین مادرید و بارسلون زمینی طراحی شده است. با این برنامه سفر، علاوه‌بر اینکه خستگی پرواز و مشکلات فرودگاهی (نظیر میزان بار مجاز، تلف شدن وقت در چک این و تحویل بار) گریبان‌گیر شما نخواهد شد، می‌توانید از فرصتی که سفر زمینی در اختیارتان می‌گذارد استفاده کنید و بازدیدی کوتاه از شهر زاراگوزا نیز داشته باشید.

با‌کیفیت‌ترین پکیج تورهای توریستی

دریافت ویزای شینگن، پرواز ترکیش با بار مجاز 35 کیلوگرم در بهترین ساعات پروازی، راهنمای فارسی زبان از تهران تا تهران، بیمه مسافرتی، اقامت در باکیفیت‌ترین هتل‌های اسپانیا و ترانسفر شهری تنها بخشی از خدمات تورهای ایوار است. همچنین آژانس مسافرتی ایوار خود را موظف به ارائه کامل خدمات فروخته شده می‌داند و تمامی تعهدات خود نسبت به مسافران را به صورت کامل انجام می‌دهد.

راهنمایان با تجربه

ایوار به عنوان اولین برگزارکننده دوره جهانی پیشرفته راهنمایان تور (WFTGA) حساسیت ویژه‌ای در استخدام راهنمایان تور دارد. تمام راهنمایان ایوار علاوه‌بر مدرک معتبر راهنمای تور از سازمان میراث فرهنگی، در دوره‌های داخلی این مجموعه نیز شرکت کرده‌اند تا بتوانند بهترین خدمات را مسافران ارائه دهند. اکثر راهنمایان ایوار، مدرسین حوزه گردشگری هستند که در موسسات مختلف، فنون و اصول تورگردانی را آموزش می‌دهند.

قیمت مناسب نسبت به ارائه خدمات

قیمت تورهای اسپانیا ایوار نسبت به تعداد روز و همچنین خدمات مختلف متنوع است؛ به همین علت در تمامی بازه‌های قیمتی، می‌توانید از تور اسپانیا نسبت به توانایی مالی خود بهره ببرید. اگرچه با توجه به نرخ بالای تبدیل یورو به ریال این هزینه‌ها بالا محسوب می‌شود، اما کاملا متناسب با پکیج طراحی می‌شوند. نرخ ارزی قیمت‌های تور اسپانیا 1401 ایوار تقریبا برابر سال ۹۸ (قبل از شروع پاندمی کرونا) است و عاملی که باعث می‌شود نرخ این تورها بالا باشد، اختلاف نرخ یورو سال 98 به سال 1401 است.

سایر اطلاعات تور اسپانیا

خاطر‌نشان می‌کنیم که کشور اسپانیا برای ورود، هر دو واکسن استرازنکا و سینوفارم که در ایران به صورت گسترده تزریق شده است را می‌پذیرند. اگر برای تورهای تک و ترکیبی اسپانیا به هرگونه مشاوره‌ای نیاز داشتید، می‌توانید به وبسایت ایوار به آدرس www.eavar.com مراجعه نمایید یا به صورت تلفنی با شماره 02191009100 تماس حاصل نمایید تا کارشناسان آخرین اطلاعات مدارک و قیمت‌ تور را اختیار شما قرار دهند.

منبع: آخرین نیوز

کلیدواژه: کشور های اروپایی مادرید و بارسلون تور اسپانیا برنامه سفر شهر ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۲۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۲ عنوان برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان در پایانه‌های مسافربری

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان از اجرای ویژه برنامه‌های شاخص هفته فرهنگی اصفهان در پایانه‌های مسافربری به‌ویژه پایانه کاوه خبر داد و گفت: در این هفته ۱۲ عنوان برنامه در پایانه‌های مسافربری شهر اصفهان اجرا می‌شود.

ابوالفضل توکلی با اشاره به آغاز هفته فرهنگی اصفهان اظهار کرد: پایانه‌های مسافربری به عنوان یکی از مبادی‌های مهم ورودی و خروجی مسافران نقش بسیار مهمی در معرفی جاذبه‌های اصفهان به مسافران شهر اصفهان دارند.

وی افزود: بر همین اساس سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان تصمیم گرفت به‌عنوان یکی از مراکز مهم و به منظور پاسداشت هفته اصفهان برنامه‌های متناسب با این هفته را در رأس کار خود قرار دهد و ۱۲ عنوان برنامه را در پایانه‌های مسافربری شهر اصفهان اجرا کند.

مدیر عامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه پایانه کاوه بیشترین تردد مسافران را به خود اختصاص داده است، تصریح کرد: یکی از برنامه‌های مهم در پایانه‌ها کاوه نمایش اصفهان نه چندان دور است که این نمایش با محتوای معرفی آثار تاریخی، فرهنگ و هنر و صنایع دستی اصفهان می‌پردازد.

وی ادامه داد: رادیو پایانه که با موضوع اصفهان قدیم و با آمیزه‌ای از زبان طنز بناهای تاریخی اصفهان و همچنین حمل‌ونقل مسافران در قدیم را معرفی می‌نماید.

توکلی گفت: یکی از برنامه‌های جذاب پایانه‌ها در هفته اصفهان نمایش کمدی برگی از تاریخ است که می‌توان این نمایش را تلنگری برای حفظ جاذبه‌های تاریخی و طبیعی اصفهان دانست که با زبان طنز به ما هشدار می‌دهد که سرمایه‌های تاریخی شهر را حفظ نمائیم.

وی بیان داشت: کلاس زنده موسیقی سنتی اصفهان از دیگر برنامه‌های شاخص پایانه‌ها به منظور ایجاد فضای مفرح و شاد با حضور اساتید برجسته و در راستای معرفی هنر موسیقی اصفهان با رویکردی متفاوت‌تر از اجراهای موسیقی سنتی دیده شده است که این برنامه به مانند یک کلاس موسیقی واقعی در حضور مسافران اجرا می‌گردد.

وی همچنین نصب پرچم اصفهان به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در تمام پایانه‌های مسافربری کلان شهر اصفهان را از دیگر اقدامات فرهنگی این سازمان برشمرد و گفت: در تمام پایانه‌های مسافربری اصفهان تصاویر محتوای فرهنگی با محوریت تصاویر بافت تاریخی و هنر قدیمی اصفهان با مشارکت اداره توسعه فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان نصب و در دید مسافران قرار گرفته است

کد خبر 747898

دیگر خبرها

  • رزرو هتل میلان ویلا آیدا
  • چگونه در قطار خوابی آسوده داشته باشیم؟
  • تکمیل بیش از ۴۲ درصد از ظرفیت سد‌های استان گلستان
  • ایستگاه راه‌ آهن همدان کجاست؟
  • مترو تهران؛ 25 سال تعهد به ایمنی
  • انتقال مسافران دچار مسمومیت به بیمارستان در قم
  • پرواز مشهد به تهران با ۵۰۰ دقیقه تاخیر انجام شد
  • تولید ۸۰ درصد تورهای ماهیگیری در سیستان و بلوچستان
  • مسافران ایستگاه مترو میرزای شیرازی در پیچ و خم خروج از مترو + تصاویر
  • اجرای ۱۲ عنوان برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان در پایانه‌های مسافربری