Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@13:47:05 GMT

تردد ۱۷ هزار نفر مسافر از پایانه مرزی بیله‌سوار

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۲۲۳۹۳

تردد ۱۷ هزار نفر مسافر از پایانه مرزی بیله‌سوار

به گزارش خبرنگار مهر، لطف الله بابایی بعد از ظهر شنبه در بازدید از پایانه مرزی بیله سوار اظهار کرد: ۱۷ هزار نفر مسافر ایرانی و خارجی از پایانه مرزی بیله سوار در ۳ ماهه گذشته تردد کرده اند که لازم به ذکر است هیچ مشکلی در تردد مرزی گمرک بیله سوار وجود ندارد و این کار با سهولت در حال انجام است.

وی از صادرات ۱۱۰ هزار تن کالای ایرانی از این پایانه در فصل بهار خبر داد و گفت: در ۳ ماه گذشته صادرات کالا در مدت یاد شده ۱۶ درصد کاهش یافته که این میزان کالا توسط ۴ هزار و ۹۹۴ دستگاه کامیون آذربایجان، روسیه، تاجیکستان، گرجستان و قرقیزستان از مرز خارج شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر پایانه مرزی بیله سوار بیان کرد: کالاهای ایرانی به کشورهای آذربایجان، روسیه، گرجستان و حوزه قفقاز صادر شده است که عمده کالاهای صادراتی سیب زمینی، شیشه انواع، بادمجان، نمک، نئوپان، پروفیل، سنگ ساختمانی، کاشی انواع، فلفل و میلگرد بوده است.

بابایی ادامه داد: در فصل بهار ۱۶۰ هزار تن کالا توسط ۷ هزار و ۳۳۹ دستگاه از پایانه مرزی بیله سوار ترانزیت خروجی شده داشته است و شاهد افزایش ۷۲ درصدی ترانزیت خروجی از پایانه مرزی بیله سوار بوده ایم.

وی گفت: آب معدنی، برنج، لاستیک انواع، کاشی انواع، ورق آهنی انواع، سنگ‌های ساختمانی، ورق فلزی انواع، ورق گالوانیزه انواع، چای و سیمان عمده کالاهای ترانزیت خروجی هستند.

کد خبر 5522578

منبع: مهر

کلیدواژه: آذربایجان بابایی صادرات کالا پایانه مرزی گمرک بیله سوار صادرات و واردات اردبیل مهر بوشهر سازمان تبلیغات اسلامی خطبه های نماز جمعه کرمانشاه اردبیل هفته قوه قضاییه آمار کرونا سنندج قوه قضاییه خراسان رضوی سفر استانی شیراز ویروس کرونا پایانه مرزی بیله سوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۲۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست اسبق استقلال مسافر نیویورک شد

کاپیتان و سرپرست اسبق استقلال تهران را به مقصد ینگه دنیا ترک کرد.

به گزارش خبرورزشی، جواد زرینچه کاپیتان اسبق استقلال و تیم ملی که در دوره استراماچونی وظیفه سرپرستی این تیم را برعهده داشت اما پس از جدایی مربی ایتالیایی دیگر حاضر نشد روی نیمکت آبی‌ها بنشیند، چند روزی است که راهی آمریکا شده است.

زرینچه تهران را به مقصد نیویورک ترک کرد تا با فرزندانش ملاقات کند. از قرار معلوم زرینچه اوایل تابستان به ایران باز خواهد گشت. جواد زرینچه در دوره سرمربیگری فرهاد مجیدی قبل از آغاز لیگ بیست و یکم دوباره دعوت به کار شد تا وظیفه سرپرستی را بر عهده بگیرد اما ظرف ۲۴ ساعت ترجیح داد از سمت خودش کناره‌گیری کند و سرپرست استقلال نشود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: قلعه نویی آمد، زرینچه رفت! واكنش زرينچه به انتقاد فرهاد مجیدی

دیگر خبرها

  • پلمب سه شرکت حمل و نقل بار و مسافر در قروه
  • شکار سوژه‌های سرقت مقابل مدارس
  • سرپرست اسبق استقلال مسافر نیویورک شد
  • بازدید رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از پایانه مرزی آذربایجان شرقی
  • جدیت ایران و آذربایجان برای ساخت پایانه کلاله_آغبند
  • جدیت ایران و آذربایجان برای ساخت پایانه کلاله - آغبند
  • عملیات وعده صادق سپاه هویت و شناسنامه ایران قوی است
  • سلبریتی های مترو سوار؛ هالیوودی هایی که ممکن است آن ها را در مترو ببینید (+عکس)
  • وضعیت یک دانشگاه در ایالت تگزاس؛ درگیری دانشجویان با گارد اسب‌سوار! | فیلم
  • کتک‌کاری یک مسافر با راننده اتوبوس در آمریکا + فیلم